От другата седмица дай-боже ще карам клио2 1.4 98 коня

В момента голф2 87ма 1.6 ,и служебен транспортер 95та мисля че е.За няколко месеца,преди това се бях задържал повече време с кадет 1.7д.
А за стабилността това че не си се претрепал не значи,че си е ок.В смисъл карал съм и съм имал доста возила проектирани и прозиведени 80-90 година,и ако нищо не е сменяно по спирачки не спират така както нещо по-ново,дори да не го докараш до включване на абс.Единия голф 4 ,който пак е голф е в пъти по-стабилен и спира в пъти по-добре от двойките и тройките.Не съм казал че стария голф не може да вдигне прилична скорост,нито че не може да спре,просто съществуват ситуации,в които ако човек е с по-нова кола ще спре ,а със старата няма да успее...дано не попадаме в такива ситуации,независимо какви коли караме.Аз карам по-стари коли донякъде,защото нямам възможност,а от друга страна ми харесват повече,и като усещане и като управление ,и като надежност.Дори да имах пари нова кола от магазина няма да си купя,по-скоро нещо запазено на 10 години и така.
Иначе като се пипнат нещата по окачване и спирачки ясно че ще стане добре,идеята ми е за обикновена кола,където нищо не е пипано и сменяно и нещата са амортизирани на 20 години и повече,не може да се държи и да спира,като по-нова кола.Пак продължавам да твърдя че 20 годишна кола била тя голф или не ,не е разумно да се кара със скорост повече от 140 дори да може да вдигне,всеки ден четеме как някой се надънил в дърво или подобно...айде ще кажете калпави шофьори,алкохол...да де ама и трезви и добри пак се пребиват.Така че мислете.Безаварийни километри на всички
