Проблем с АГУ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
venho
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 май 2009 10:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот venho » Чет 16 юни 2011 21:52


agent_kowalski написа:то за можене може,никой не спори аз и повече съм вдигал с такива кошници...просто казвам че не е за постоянно такова каране...защото не те е засичал тир като си карал със 180 и да намалип до 100 за нула време не става и почваш да се молиш да няма никой до тебе и евентуално аварийната лента да е свободна,стига дан е си се паникьосал и да дъниш спорачките (щото нема абс и не можеш да завиваш като ги нацепиш до пода и е гадно) и е неприятно.в права линия си движи колата,ама не е безопасно да се кара с повече от 140.дори да е изправно всичко по спирачки ходова и тн.голфове,кадети,типо всичко от тези години,ако не е gti ,а си с обикновенни спирачки и окачване за модела просто не е за такива скорости.примерно една А4ка по-новичка,която мианва за нормална кола от 180 до 0 ще спре за същото разстояние,колкото голф2 от 100 до 0...а и да се удариш пак имаш повече шансове с нея...също и дан не излетиш от пътя.
не че няма майстори даето се правят на мармалад и с хубави коли..нищо не трябва да се надценява...просто една кола трябва да може да спира и да седи на пътя,не само да вдигне някаква скорост...
4ове4е ве4е по4вам да се дразня ти навсякаде даваш акъли и разходи но не съм съгласен с тебе 4е голф 2 е кошница и е нестабилна и неспира като гледам и профила ти дори няма снимка каква кола караш а защо пък да не се подържа скороста с тей наре4ените от тебе кошници аз със сегашния ми двигате л и ока4ване мога по всяко време да ти докажа 4е това е възможно а ако се оправдаесх със отговора да ама със мотор от 3ка ще се ка4им в на баща ми голфа да ти докжа и със стокова двоика 4е може и 4е ще спра когато ти кажеш :да: а ти каква кола кара6 вмежду другото




agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот agent_kowalski » Пет 17 юни 2011 8:40


От другата седмица дай-боже ще карам клио2 1.4 98 коня :) В момента голф2 87ма 1.6 ,и служебен транспортер 95та мисля че е.За няколко месеца,преди това се бях задържал повече време с кадет 1.7д.
А за стабилността това че не си се претрепал не значи,че си е ок.В смисъл карал съм и съм имал доста возила проектирани и прозиведени 80-90 година,и ако нищо не е сменяно по спирачки не спират така както нещо по-ново,дори да не го докараш до включване на абс.Единия голф 4 ,който пак е голф е в пъти по-стабилен и спира в пъти по-добре от двойките и тройките.Не съм казал че стария голф не може да вдигне прилична скорост,нито че не може да спре,просто съществуват ситуации,в които ако човек е с по-нова кола ще спре ,а със старата няма да успее...дано не попадаме в такива ситуации,независимо какви коли караме.Аз карам по-стари коли донякъде,защото нямам възможност,а от друга страна ми харесват повече,и като усещане и като управление ,и като надежност.Дори да имах пари нова кола от магазина няма да си купя,по-скоро нещо запазено на 10 години и така.
Иначе като се пипнат нещата по окачване и спирачки ясно че ще стане добре,идеята ми е за обикновена кола,където нищо не е пипано и сменяно и нещата са амортизирани на 20 години и повече,не може да се държи и да спира,като по-нова кола.Пак продължавам да твърдя че 20 годишна кола била тя голф или не ,не е разумно да се кара със скорост повече от 140 дори да може да вдигне,всеки ден четеме как някой се надънил в дърво или подобно...айде ще кажете калпави шофьори,алкохол...да де ама и трезви и добри пак се пребиват.Така че мислете.Безаварийни километри на всички :да:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта