Трябва ли да се дава предварение на газ на двигатели VW???

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 29 сеп 2006 21:41


Aз преди време бях ходил за центровка на газовата точно в Хасково при един майстор и ми я направи супер колата ,хем малко гори хем върви като луда и си спомням че даде леко предварение на делкото.Оттогава нищо не съм пипал по центровката .




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 02 окт 2006 11:29


wili98 написа:противно на всички очаквания да изкажа и моето мнение..
Значи и на бензин ако дадеш по-голямо предварение, ще върви повече, обаче се появяват детонации..

Газта понеже има по-дълъг период на изгаряне и по-високо октаново число позволява по-голямо предварение без да се появят тези детонации..


Потвърдиха мнението ти !!!

Отидох при майстора ( горещо го препоръчвам , вижте защо http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=312503#312503 ) и той ми каза следното:" Предварението ти е по голямо и така колата върви по-добре ,щом не ти чука аванса ( не се чуват детонации) карай така. Ако го намаля би следвало това леко "позамисляне" на колата като смачкаш гаста да се ужеличи. Най-вероятно една добавка за почистване на дюзата на моното ще свърши работа."
Следваше въпросът :
- Каква марка и от къде да я взема.
- Трябва да не е от евтините
- Добре де каква марка и от къде да я взема
- Трябва да не е от евтините ( усмихва се)
Съдейки от разговора разбрах ,че добавките вършат работа ,но той не иска да поеме отговорност за щетите които могат да причинят.!!?!!

Та да не отварям нова тема ,нещо да кажите по въпроса с добавките за чистене на дюзи...впечетления...опит...

Последна промяна от Anbuch на Пон 16 окт 2006 23:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 02 окт 2006 11:54


Не ползвай добавката за дюзата на моното!!!:082:
Има цяла тема по въпросите на добавките.Най- добре е да почистиш дюзата във вана с ултразвук.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 16 окт 2006 23:26


Вече от опит зная ,че 5мм грайфер на гумите и 2мм врътване на делкото променят колата направо до неознаваемост. Последните две седмици си играх доста с въртене на делкото - от 5 до 8 градуса.Стандарно дават колата ми да е е 5+-1 градуса за бензин 91 min , ама на 5 градуса тая кола ама хич не върви, като се замисля 2-3 мм каква разлика дават във вървежа - малиии. В момента я карам само на бензин 92+95 микс на ъгъл 8 градуса и аванса не ми чука ( не го чувам като я настъпя по нагорнище). Ясно ми е ,че при по-голям ъгъл детонациите са по-големи което е вредно за двигателя , но въпросът ми е как смятате дали ,щом не се чуват ги няма както ми каза майсторът.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта