Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски
- vwfena
- Мнения: 1827
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
- Автомобил: VW passat
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски
Колега ако не си се оправил с кабела и още ти дава грешката "Connecting via COM2" влез в дивайс мениджъра на компютъра и виж на кой порт ти е разпознат кабела. После в настройките на софтуера за газовата трябва да имаш опция да го промениш. Там записват този който виждаш от дивайс мениджъра и трябва да се случат нещата.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски
vwfena написа:Колега ако не си се оправил с кабела и още ти дава грешката "Connecting via COM2" влез в дивайс мениджъра на компютъра и виж на кой порт ти е разпознат кабела. После в настройките на софтуера за газовата трябва да имаш опция да го промениш. Там записват този който виждаш от дивайс мениджъра и трябва да се случат нещата.
Грешката беше заради НЕ работещ USB-TTL Кабел. Направих рекламация, смениха ми го. С новият се свързва, но с Gas Administrator. Ако някой може да даде как изглежда неговата карта с газта в коефициенти за мс пръскване, ще се радвам. Имам чувството, че колата се дави, на моменти все едно че много газ й дава. Преди беше бедно, сега доста богато, защото съм увеличил в диапазона 0-1500 на всички мс впръскване коефициентите, пипал съм и главният коефициент на корекция.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски
Диф.налягане според софта ми стига 1.8 в някои режими. Искам да разбера възможно ли е проблемите с придърпването да се дължат на проблем с налягането на газта? Какво ще стане, ако се промени?
След промяна на тайминги в ниските обороти колата върви по-нормално, тръгването е възможно, чак върти гуми но в по-високите отново почва да дърпа и по никакъв начин не мога да докарам работа на газ като на бензин.
Интересното е, че на магистралата със 130-140 постоянна скорост няма проблем, когато колата се движи с постоянна скорост няма ядове.
След промяна на тайминги в ниските обороти колата върви по-нормално, тръгването е възможно, чак върти гуми но в по-високите отново почва да дърпа и по никакъв начин не мога да докарам работа на газ като на бензин.
Интересното е, че на магистралата със 130-140 постоянна скорост няма проблем, когато колата се движи с постоянна скорост няма ядове.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски
Моля за съдействие! Закачих лаптопа с диагностиката на колата и диагностиката на газовото. На бензин ламбда сондата сменя данните си равномерно, на газ е почти статична. Искам да знам нормално ли е това поведение? Другото - включвам програма за диагностика, не мога да мина автокалибрацията. Избирам сонда 0-1V, но в началото данните се сменяха от 1V, после на 0.6V и общо взето данните на ламбда-та са неправилни, в началото като обърнах 1V ламбда дава повече от 1V. Само 1 път ми позволи да мина автокалибрация, след това ми пише - Load - Too low и нищо повече не мога да направя.
Едно на ръка, другото е че гледам в програмата, че колата е на газ. И върви. Записвам настройките от калибрацията в ECU-то и всичко се скапва отново. Защо? Защо като закача лаптопа с кабела за газовото за колата, гледам как колата е на газ и работи практически добре??
Много моля за помощ!
Не мога да разбера защо ламбдата ми замръзва, нито защо се получава така с настройките.
Едно на ръка, другото е че гледам в програмата, че колата е на газ. И върви. Записвам настройките от калибрацията в ECU-то и всичко се скапва отново. Защо? Защо като закача лаптопа с кабела за газовото за колата, гледам как колата е на газ и работи практически добре??
Много моля за помощ!
Не мога да разбера защо ламбдата ми замръзва, нито защо се получава така с настройките.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски
Нищо не помогна и не виждах логика. Като закача кабела за диагностика изглежда като достъпя с програмата, колата влиза в някакъв сервизен режим, който след като ECU-то се рестартира отпада. Не знам защо, но ядосах се и й ударих едни Defaults на настройките, а след това нагласих термосензора, кубатура и някои други неща на ръка. Колата се оправи и има вътък почти като бензин.
Каква е логиката в това?
Каква е логиката в това?
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски
Като правиш настройки в програмата,след това записваш ли промените в газовото ЕКУ?Ако не ги записваш като излезеш от програмата газовото ЕКУ остава със старите настройки!
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски
ivan_pop написа:Като правиш настройки в програмата,след това записваш ли промените
Да, човек - записвам ги. Обаче пускам повече газ, коригирам времена. Махам акумулатора, пускам програмата - всичко е там, но пак не е както трябва. Нулирах(върнах на заводски настройки) ЕКУ-то, вкарах си наново датчиците данните и се оправи по някаква незнайна причина. Само настроих коефициента на газта на 1.15 и това беше. Върви 10 пъти по-добре от преди.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта