Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
vwfena
Мнения: 1827
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
Автомобил: VW passat
Двигател: PB 1991
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:

Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски

Мнениеот vwfena » Сря 02 сеп 2015 7:40


Колега ако не си се оправил с кабела и още ти дава грешката "Connecting via COM2" влез в дивайс мениджъра на компютъра и виж на кой порт ти е разпознат кабела. После в настройките на софтуера за газовата трябва да имаш опция да го промениш. Там записват този който виждаш от дивайс мениджъра и трябва да се случат нещата.




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски

Мнениеот инжектопляктор » Сря 02 сеп 2015 11:08


vwfena написа:Колега ако не си се оправил с кабела и още ти дава грешката "Connecting via COM2" влез в дивайс мениджъра на компютъра и виж на кой порт ти е разпознат кабела. После в настройките на софтуера за газовата трябва да имаш опция да го промениш. Там записват този който виждаш от дивайс мениджъра и трябва да се случат нещата.

Грешката беше заради НЕ работещ USB-TTL Кабел. Направих рекламация, смениха ми го. С новият се свързва, но с Gas Administrator. Ако някой може да даде как изглежда неговата карта с газта в коефициенти за мс пръскване, ще се радвам. Имам чувството, че колата се дави, на моменти все едно че много газ й дава. Преди беше бедно, сега доста богато, защото съм увеличил в диапазона 0-1500 на всички мс впръскване коефициентите, пипал съм и главният коефициент на корекция.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски

Мнениеот инжектопляктор » Нед 13 сеп 2015 12:10


Диф.налягане според софта ми стига 1.8 в някои режими. Искам да разбера възможно ли е проблемите с придърпването да се дължат на проблем с налягането на газта? Какво ще стане, ако се промени?
След промяна на тайминги в ниските обороти колата върви по-нормално, тръгването е възможно, чак върти гуми но в по-високите отново почва да дърпа и по никакъв начин не мога да докарам работа на газ като на бензин.
Интересното е, че на магистралата със 130-140 постоянна скорост няма проблем, когато колата се движи с постоянна скорост няма ядове.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски

Мнениеот инжектопляктор » Сря 23 сеп 2015 22:18


Моля за съдействие! Закачих лаптопа с диагностиката на колата и диагностиката на газовото. На бензин ламбда сондата сменя данните си равномерно, на газ е почти статична. Искам да знам нормално ли е това поведение? Другото - включвам програма за диагностика, не мога да мина автокалибрацията. Избирам сонда 0-1V, но в началото данните се сменяха от 1V, после на 0.6V и общо взето данните на ламбда-та са неправилни, в началото като обърнах 1V ламбда дава повече от 1V. Само 1 път ми позволи да мина автокалибрация, след това ми пише - Load - Too low и нищо повече не мога да направя.
Едно на ръка, другото е че гледам в програмата, че колата е на газ. И върви. Записвам настройките от калибрацията в ECU-то и всичко се скапва отново. Защо? Защо като закача лаптопа с кабела за газовото за колата, гледам как колата е на газ и работи практически добре??
Много моля за помощ!
Не мога да разбера защо ламбдата ми замръзва, нито защо се получава така с настройките.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски

Мнениеот инжектопляктор » Чет 24 сеп 2015 18:42


Нищо не помогна и не виждах логика. Като закача кабела за диагностика изглежда като достъпя с програмата, колата влиза в някакъв сервизен режим, който след като ECU-то се рестартира отпада. Не знам защо, но ядосах се и й ударих едни Defaults на настройките, а след това нагласих термосензора, кубатура и някои други неща на ръка. Колата се оправи и има вътък почти като бензин.
Каква е логиката в това?


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 823
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски

Мнениеот ivan_pop » Чет 24 сеп 2015 20:08


Като правиш настройки в програмата,след това записваш ли промените в газовото ЕКУ?Ако не ги записваш като излезеш от програмата газовото ЕКУ остава със старите настройки!


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнения за газов инжекцион d.t. gas - полски

Мнениеот инжектопляктор » Чет 24 сеп 2015 20:32


ivan_pop написа:Като правиш настройки в програмата,след това записваш ли промените

Да, човек - записвам ги. Обаче пускам повече газ, коригирам времена. Махам акумулатора, пускам програмата - всичко е там, но пак не е както трябва. Нулирах(върнах на заводски настройки) ЕКУ-то, вкарах си наново датчиците данните и се оправи по някаква незнайна причина. Само настроих коефициента на газта на 1.15 и това беше. Върви 10 пъти по-добре от преди.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта