Газ или метан ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 25 юни 2007 14:19


Първи недостатък-Разлика в динамиката и мощността на пропан и метан има и то осезаема!!!!!
като добавим значителната тежест на бутилките с метан и сравнително малкия пробег с тях това е втория недостатък....
Третия-По-честотото зареждане на все още сравнително малкото метан-станции също води до преразход....особено катко ти свърши метана и трябва да ходиш на бензин
Четвъртия -по-скъпи поддръжка и части за метановата уредба.
Голямото предимство...ниската цена.
Спорен въпрос :все има още някои хипотези,че метанът не е "физиологично " гориво за бензиновите ДВГ и скъсява живота на ДВГ.....но това може и да е измислица...не споря




Потребителски аватар
krasengn
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 9:26
Автомобил: Пасат Б3 моно комби без газ
Двигател: RP 1800
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот krasengn » Чет 16 авг 2007 16:24


joker написа:Все има още някои хипотези,че метанът не е "физиологично " гориво за бензиновите ДВГ и скъсява живота на ДВГ.....но това може и да е измислица...не споря

Чувал съм точно обратното:
1.Метана излиза от бутилката като газ и затова няма нужда от изпарител. Смесването на двата газа метан с въздуха за по-добро изгаряне, е много по-лесно отколкото бензина или дизела с въздуха.
2.Това е предимство и по отношение на бензиновите карбураторни двигатели: именно за добро смесване на колкото се може по-малки течни мехурчета бензин с въздуха се налага използването на това скъпо устройство карбуратор.


Потребителски аватар
golf avenue
Мнения: 359
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
Автомобил: vw golf variant
Двигател: azj 02
Местоположение: Варна

Мнениеот golf avenue » Нед 19 авг 2007 20:35


вече 47х. км. карам на метан,и нямам никакви проблеми дори не се налага смяна на мембрани и разните му там профилактики трябва повече да се набляга на честа смяна на въздушния филтър-5000км.Непомня някога да е предърпвала,прекъсвала и др. штуротии.А относно недостатъците,за мен единствено вървежа е лек проблем и то при изпреварвания на дълго-мн. често превключвам на бенз.,на градско няма проблем свикваш и това е.За висването на задницата,моите шок-тампони се въртят свободно на ръка не са смачкани,така че зависи какви бутилки ще сложиш.За станциите няма проблем почти във всеки град има даже по2-3 станции.Износването на ДВГ-то има бакшиши които са изминали по 200х.км.и казват че няма нужда от ремонт,А най-големия + е че почти съм избил колата така че всеки сам решава


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Нед 19 авг 2007 21:32


L&R написа:Тоз аз го зарибих и не мога да не го приветствам с Добре дошъл :lol:
:welcome_to_group
А по темата съм за бензин ама не е това въпроса :twisted:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 20 авг 2007 18:54


Да бе... ако ми намирите бензин на левче ще си купя с туби!!!

Познавам бакшиши, които вече имат над милион километри на метан - на двигателите нищо им няма :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта