Ще си позволя да цитирам мнението на Kris 11 от темата която ви постнах в предишната страница.Все пак човека е цитирал инженери написали книга за АГУ-тата.Които едва ли са си въртяли наслуки изпарителите пред блока в неделя

.Пък вие преценете дали е правилно на газ да смуче топъл въздух колата. цитат:При бензин трябва топъл въздух, но не горещ. При температури около нулата и малко над нея бензина започва да прави ледена копричка по дифузора на карбураторните, предполагам и за инжекциите е така, точно където е стеснението.
За газта съм чел , че от топлият въздух се влошава качеството на сместта / газ въздух/ и оттам загуба на мощност.
Сега не ми се роеи в книгата ама хайде :
"АГДвигатели "доц.ктн Т.Анчев и ктн Ангел Димитровна :
"цтр. 34 Загубата на мощност може да се компенсира ......по 1 от сл.начини:
-разделяне на пълнителният от изпускателнит колектор, както и изключване на подгряването на пълнителният тракт.
-охлаждане на сместта
-повишаване на степента на сгъстяване,"
.. "стр.99 Изюисквания при монтаж на газова апаратура Най-напред трябва дасе започне с някои изменения по двигателя . С цел подобряване на напълването на цилиндрите с газо-въздушна смес е необходимо да се изолира подгряването на карбуратора, да се постави смукателната част на филтъра в положение на лятна експлоатация, а освен това филтърът да се разположитака, че въздухътда не навлиза под налягане. Ако това не се спази , възможно е нарушение на работата на ред.изпарителя особено при динамични режими на движение на автомобила."
Това е от по-старото изданние. Новото не мога да открия.
Хората са кандидати на техн. науки, в книгата има и формули ,който иска да чете .