Проблем ПХ на ГИ БИГАЗ при механичен инжекцион 9А

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
passat_for_life
Мнения: 169
Регистриран на: Нед 06 юли 2008 20:59
Автомобил: Vw Passat B3 GT
Двигател: 9A 1992
Местоположение: Габрово

Re: Проблем ПХ на ГИ БИГАЗ при механичен инжекцион 9А

Мнениеот passat_for_life » Пет 05 юли 2013 22:25


Колега,моето е с тример и можеш да си гласиш оборотите както си искаш,отделно дето се връзва сигнал от единия кабел на стъпковото моторче забравих кое и плюс от клапана на газта (така работи само когато колата е на газ) и работи доволно,дай някоя снимка да видим какво си взел,бахти колко вида стабилизатори за обороти да има.




Потребителски аватар
StariaPassat
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 21 юни 2010 17:07
Автомобил: Passat b3
Двигател: 9A 1992
Местоположение: София

Re: Проблем ПХ на ГИ БИГАЗ при механичен инжекцион 9А

Мнениеот StariaPassat » Пет 05 юли 2013 23:25


https://www.fobosgas.com/product/624/elektronen-stabilizator-oboroti-za-mehanichen-inzhektsion.html#.Udc5wKxhWW4


Казаха ми, че едното се връзва към датчик за оборотите.
Аз май нямам оптичен на коляновия вал и трябва с да го свържа към Хол-а.
По принцип този вариант ми харесва, защото би трябвало да поддържа оборотите и когато е на бензин...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта