мнение за турските изпарители

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
balama
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот balama » Чет 28 дек 2006 22:33


Моя изпарител е VOLTRAN на 2 месеца и си мисля че вътре със сигурност има раэлика от LOVATO.Най малкото мембраните ще са от друг материал или с по раэлична дебелина.Эасега съм доволен само от иэвънградско-7.8 при скорост 100-110км с трима човека в колата.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 30 дек 2006 0:57


Волтран - бягай от тях , Екогаз и ние наслагахме лятото към 200-300 , но имаше една серия , на която идваха с хлабава водна мембрана и или мокреше изпарителя с антифриз , или мешаше газ/антифриз - квото му скимне :D , след затягане на капака над мембраната всичко си идваше на мястото , наистина , точно след монтажа трудничко влизат в релси , но оправят ли се , действат добре :)

Логаз - не са много разпространени в БГ , но пък са добри :)

БРЦ, Старгаз - КЛАСИКА човече :lol: , веднъж смениш ли им мембрани на 2-3 години макс пак ще сменяш, ако ще и "оригинални" да сложиш... не изкарват колкото заложените в тях :)

Ловато - навъдиха се много ментета , главно турски и сръбски... и няколко оригинални ловато-та слагахме, на един клиент , който много държеше да е Ловато , а не БРЦ му сменихме 3 или 4 поредни изпарителя , все дефектираха.... накрая се съгласи на БРЦ и оттогава идва само веднъж за донастройка :wink:


Потребителски аватар
borracho
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот borracho » Съб 30 дек 2006 7:46


Колегата е прав за егогаз-а и при мен беше така в началото - ужас няма настройка, няма вървеж кат хората харчеше много, гасне няма празен ход прекъсва и т.н. но след около 1000 км и няколкократно донастройване се оправи и сега съм много доволен


Потребителски аватар
borracho
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот borracho » Съб 30 дек 2006 7:52




Davchev
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Davchev » Вто 23 яну 2007 15:28


Има едни турски изпарители лАвато, доста хора казват че са доволни от тях ама не са ги и карали много та...


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

изпарители

Мнениеот lozan67 » Пон 26 фев 2007 20:53


Започнах да карам на газ Москвето от 96-2002 с изпарител Дунарит и само с една смяна на мембрани , но оргинални от самия завод в Русе, всичко изминато с него 180 000 км. През 2002 , ми казха, че отдавна са ги спрели от производство и ми предлагаха некакви Варненски мембрани като хартия, отказах и си купих Ловато минах още 70 000 км. на Москвето след което купих Голфа и си го преместих.Вече 22 000 км. Започна да попроменя отвреме на време оборотите и сигурно е удървил мембраните, но смятам че за тия 90 и повече хиляди километра е изкарал парите за нов. Ще отида пак на същото място да си купя, не занам дали ще уцеля читави мембрани. Колегата смени три комплекта от италянски по-италянски и все по 5-6 месеца. Досега хвърли пари за два нови изпарителя по майстори.


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пон 26 фев 2007 21:45


Голфчето го купих с вакуумно Ловато почти ново,но реших да го сменя щот възстанових инжекциона /като купих колата го намерих в багажника/ и купих изпарител или по скоро подобие на такъв FEMA-турско производство. За 1 месец експлоатация, 3 пъти ме прибират на въже благодарение на "новият " ми изпарител. Накрая един приятел ми донесе от Италия изпарител Ланди Ренцо взет от морга,без пари,произведен 1986год. Смених му мембраните,почистих го, и монтирах на колата... Откакто е монтиран не е настройван и само се кара,и няма проблеми...


Потребителски аватар
Veselin Veselinov
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 19 фев 2008 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: мнение за турските изпарители

Мнениеот Veselin Veselinov » Нед 22 мар 2015 19:53


Здравей колега, аз съм много доволен от турските изпарители. Моя го смених 2010 година и до ден днешен няма проблем. това са около 5 години и около 70000 километра. Дори и не съм го поглеждал. На дълго ми дава разход 7,5 литра на 100 км.Колата е Фолксваген Пасат 1.8 пълен инжекцион от 1989 година. В София ми дава 9,5/100.За мен е добре,когато го взех ми казаха ,че най много 2 години и се прецакват,не знам, може би късмет.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12113
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: мнение за турските изпарители

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 23 мар 2015 16:10


Веско, идвам при тебе да ми настроиш газовата да харчи колкото твоята :bowdown
Осъзнайте се бе хора, 10.5 му дават швабите на PF /предполагам че е такъв мотора/ при идеалните условия градско на бензин, 5.5 на 100 извънградско, ти как постигна тоя разход от 9.5 на 100 градско газ!?
Или 15-20км от тези 100 км са на бензин



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта