
Каква е връзка между разход и динамика на газ?
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Каква е връзка между разход и динамика на газ?
колега,и аз съм така. с голф 3-ка 1,6 75 катъра. Като види повече нанагорнище и се чуди. Трябва да вляза поне на 3к оборота,за да държи 100-на км/ч. иначе пада на 80-70. и аз съм на газ. Обаче аз имам съединител за смяна от 2 години,който знам,че си пробоксува от време на време. Щом компресията ти е добре остават скорости,съединител, нещо по газовата. Абе общо взето алтернативното гориво си е компромис с колата,къде повече, къде по-малко 

- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Каква е връзка между разход и динамика на газ?
Забравих да кажа, че съединителя не буксува. Скоростта като пада и оборотите на двигателя падат. Това с вдигането на оборотите също съм го пробвал но пък при тези настройки да не гори много над 3000 оборота никаква я няма.
Лошото е че за да върви в момента варианта е да гори още повече, което на мен никак не ми отърва, също не ми харесва варианта с поправянето на този карбуратор защото като гледам най-евтиния вариант е около 200 лева. Или нов карбуратор или поправка на този.
И малко се получи работата: "Икономията е майка на мизерията". Но лошото е че при мен само се получава така. Други колеги с този същия мотор на същия автомобил с газова уредба казват разходи които са доста по-ниски от разходите на моята.
Лошото е че за да върви в момента варианта е да гори още повече, което на мен никак не ми отърва, също не ми харесва варианта с поправянето на този карбуратор защото като гледам най-евтиния вариант е около 200 лева. Или нов карбуратор или поправка на този.
И малко се получи работата: "Икономията е майка на мизерията". Но лошото е че при мен само се получава така. Други колеги с този същия мотор на същия автомобил с газова уредба казват разходи които са доста по-ниски от разходите на моята.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Каква е връзка между разход и динамика на газ?
Как се процедира в такъв случай:
- Проверка на зацепване на ангренажа, проверка на момент на запалване, като даваш още 5 - 8 градуса повече от предписаното.
- Проверка на всички маркучи по въздух и всички вакуумчета.
- Проверка на тампона под карба и на гарнитурите на смук колектор.
- Проверка на изпускателната система за пропускливост.
- Настройка на карбуратора за нормална работа на бензин и стабилен ПХ на студен и топъл мотор.
- Ревизия на изпарител и клапан газ.
- Настройка на работата на газ.
Ако изпълниш тези условия, ще имаш нормални вървеж и разход.
- Проверка на зацепване на ангренажа, проверка на момент на запалване, като даваш още 5 - 8 градуса повече от предписаното.
- Проверка на всички маркучи по въздух и всички вакуумчета.
- Проверка на тампона под карба и на гарнитурите на смук колектор.
- Проверка на изпускателната система за пропускливост.
- Настройка на карбуратора за нормална работа на бензин и стабилен ПХ на студен и топъл мотор.
- Ревизия на изпарител и клапан газ.
- Настройка на работата на газ.
Ако изпълниш тези условия, ще имаш нормални вървеж и разход.
Последна промяна от muns61 на Вто 26 юни 2012 7:28, променено общо 1 път.
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Каква е връзка между разход и динамика на газ?
Това с изпускателната уредба ме заинтригува. Как може да влияе намалената пропускливост на гърнетата. Защото моето задно гърне му е малко спитена изходната тръба поради лоши пружини и виснала задница, и вече няколко пъти съм го изправял но всеки път когато се опитам да я кача по някоя рампичка на някои бордюр той наново се сгъва.
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г 4х4
- Местоположение: софия
Re: Каква е връзка между разход и динамика на газ?
ALiGaToR написа:Това с изпускателната уредба ме заинтригува. Как може да влияе намалената пропускливост на гърнетата. Защото моето задно гърне му е малко спитена изходната тръба поради лоши пружини и виснала задница, и вече няколко пъти съм го изправял но всеки път когато се опитам да я кача по някоя рампичка на някои бордюр той наново се сгъва.

- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Каква е връзка между разход и динамика на газ?
Е то не е чак толкова запушено отзад но все пак дебита на тръбата е намален на 1/4 от това колкото трябва да пропуска, но пък и на самата сгъвка тръбата се е пукнала. А на всичкото отгоре е прогоряло около тръбата която влиза в последното гърне. Абе за смяна си е последното ама като слушам и какъв звук издава генерацията май и средното се е издухало.
Дали е възможно тези мизерии да се получават само от това дето е спитено последното гърне или това е едно от нещата които я карат да има висок разход и ниска динамика?
Дали е възможно тези мизерии да се получават само от това дето е спитено последното гърне или това е едно от нещата които я карат да има висок разход и ниска динамика?
- kirqka79
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Каква е връзка между разход и динамика на газ?
колега отивай в ОМЕГА ГАЗ до ДОМ НА КАМИОНА в Варна и там ще ти решат проблемите,хората са доста кадърни! номера им е 0888634771
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта