Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот predat0r » Сря 24 окт 2012 21:48


Speedy86 написа:Сетих се още нещо да попитам има ли някакъв начин нивомера на газовата да се свърже с уреда на таблото дето ми показва колко бензин имам в колата така че като съм на газ да ми показва колко газ имам в бутилката :banghead:


Няма :beer




Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Speedy86 » Чет 25 окт 2012 21:26


Днес си взех плочката и симулатора,още се търси обаче бутилка че тоя 50литров бойлер не го искам в колата


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот predat0r » Чет 25 окт 2012 21:28


Един съвет сложи си от малките бутилки дето събират към 24литра.. И го сложи от левия край да не седи върху капака на безиновата помпа.. :banghead: Че на мен бая пъти ми се е налагало да свалям тази бутилка и да е качвам :beer


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Speedy86 » Чет 25 окт 2012 21:31


аз точно затова си търся по малка бутилка и да от лявата страна ще е защото малката част от облегалката е от лявата страна :да: ,но трудно се намира малка бутилка :banghead:


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот predat0r » Чет 25 окт 2012 21:32


Нова купувай :beer


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Ivan_GT » Пон 29 окт 2012 0:24


На следващата страница - viewtopic.php?f=22&t=114944 :deal


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Гергин » Пон 29 окт 2012 22:39


niki1_j написа:Прави се байпас на една пластмасова тръба, която тръгва от мъркуча на входящия въздух и стига до стъпковия мотор. Също така се пробива лсед дросела за да се прекара газ за ниските обороти. При интерес ще снимам какво имам предвид, че го обясних така, че чак аз не го разбрах :)

Да интересно ми е, ако не си затруднен. А от къде взимаш и как, газ за ниските обороти, и воупще принципа на това изменение и резултата, който се гони, какъв е ми е интересно.


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Speedy86 » Сря 31 окт 2012 23:03


Така да споделя свършено през последните 3 вечери,прекарах тръбите за газта и монтирах зареждачката,монтирах изпарителя,газовия клапан и симулатора,днес прекарах кабелите за клапана на евро сондата,газовия клапан и симулатора малко зор видях докъто разбера от коя жица към бензиновата помпа трябва да хвана напрежение за ключето но се справих,остава утре да свържа изпарителя с водната система и да монтирам бутилката заедно с евро сондата.

П.П:Изникна обаче малък проблем сондата се захваща за бутилката посредством 6 болтчета,след като си купих 30 литрова бутилка тип пура не успях да намера щуцери за сондата но ми изпадна нова евро сонда и реших да я купя и монтирам на мястото на старата обаче въпросните болтчета се оказаха къси с 5мм,намерих други но при стягането им едното се скъса проблем ли е ако сондата вместо с 6 е монтирана с 5 болтчета? :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот niki1_j » Чет 01 ное 2012 7:56


Гергин написа:
niki1_j написа:Прави се байпас на една пластмасова тръба, която тръгва от мъркуча на входящия въздух и стига до стъпковия мотор. Също така се пробива лсед дросела за да се прекара газ за ниските обороти. При интерес ще снимам какво имам предвид, че го обясних така, че чак аз не го разбрах :)

Да интересно ми е, ако не си затруднен. А от къде взимаш и как, газ за ниските обороти, и воупще принципа на това изменение и резултата, който се гони, какъв е ми е интересно.


Извинявам се предварително, че ползвам темата на колегата, но реално може и да е ти е от полза, при навръзването на газовата лампа. Ето в какво се явява промянта в 'intake':

IMG_1131.JPG


Цлета на цялата врътка е към стъпковият мотор да влиза не само чист въздух, ами готова горивна смес, за да имаме празен ход. Тъй като тук не е като при по-новите фолксвагени, при които дросела играе ролята на стъпков мотор.

Има вариант, при който тази интервенция се оказва излишна, но тогава плочката с газта се слага непосредствено след дебитомера. Това за мен е по кофти варианта, тъй като при евентуален 'взрив' ще замине мъркуча, а може и да не е само той :)


Потребителски аватар
kiriko
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот kiriko » Чет 01 ное 2012 12:59


Speedy86 написа:Така да споделя свършено през последните 3 вечери,прекарах тръбите за газта и монтирах зареждачката,монтирах изпарителя,газовия клапан и симулатора,днес прекарах кабелите за клапана на евро сондата,газовия клапан и симулатора малко зор видях докъто разбера от коя жица към бензиновата помпа трябва да хвана напрежение за ключето но се справих,остава утре да свържа изпарителя с водната система и да монтирам бутилката заедно с евро сондата.

П.П:Изникна обаче малък проблем сондата се захваща за бутилката посредством 6 болтчета,след като си купих 30 литрова бутилка тип пура не успях да намера щуцери за сондата но ми изпадна нова евро сонда и реших да я купя и монтирам на мястото на старата обаче въпросните болтчета се оказаха къси с 5мм,намерих други но при стягането им едното се скъса проблем ли е ако сондата вместо с 6 е монтирана с 5 болтчета? :banghead: :banghead: :banghead:


Задължително ще изпуска газ от там;


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Гергин » Чет 01 ное 2012 15:32


При мен реално, схващайки принципа за готовата смес и стъпковия мотор (АЕК).
Върху самият въздухопровод, има байпасна връзка към стъпковия мотор. Така си е фабрично колата.
Плочката за газ е сложена веднага след кутията на въздушния филтър. Тоест към стъпковия мотор
отива готова смес. Както трябва да е, така ли Ники ?


kiriko написа:
Speedy86 написа:
Така да споделя свършено през последните 3 вечери,прекарах тръбите за газта и монтирах зареждачката,монтирах изпарителя,газовия клапан и симулатора,днес прекарах кабелите за клапана на евро сондата,газовия клапан и симулатора малко зор видях докъто разбера от коя жица към бензиновата помпа трябва да хвана напрежение за ключето но се справих,остава утре да свържа изпарителя с водната система и да монтирам бутилката заедно с евро сондата.

П.П:Изникна обаче малък проблем сондата се захваща за бутилката посредством 6 болтчета,след като си купих 30 литрова бутилка тип пура не успях да намера щуцери за сондата но ми изпадна нова евро сонда и реших да я купя и монтирам на мястото на старата обаче въпросните болтчета се оказаха къси с 5мм,намерих други но при стягането им едното се скъса проблем ли е ако сондата вместо с 6 е монтирана с 5 болтчета? :banghead: :banghead: :banghead:


Задължително ще изпуска газ от там;


Все ми се струва, от скромен опит, че няма да е проблем. Лесно можеш да провериш с верото и гъба.

Последна промяна от Гергин на Чет 01 ное 2012 16:50, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот niki1_j » Чет 01 ное 2012 16:08


Гергин - щом плочката е сложена непосредствено след филтърната кутия/дебитомера, е ОК. Реално тази уредба не е слагана от мен и майстора така е взел гниеланото решение. За мен единствения + при този монтаж е при евентулано 'гръмване'.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Гергин » Чет 01 ное 2012 17:03


а минусите и воупще как и защо да се направи по иначе?


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот niki1_j » Чет 01 ное 2012 17:57


Минусите при монтажа на плочката в началото на мъркуча за мен са 2:

1. При евнтуален гръм в рая може да сскъса мъркуч или дори да върне към дебитомера. Докато примонтажа както на снимката по горе предпазната клапа и отеждането на налягането са вградени в самата плочка. Черния гумен пръстен, който се вижда там се надига при еввнтуален гърмеж, и не се създава налягане в системата.

2. Сопред мен пътят на газта от формирането на сместа до цилиндъре става много голям.

Това е моето мнение.


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Speedy86 » Чет 01 ное 2012 23:21


Днеска всичко каквото беше останало да се доправя се свърши и утре остава да сипя газ и да видя как ще се държи колата,купих нови болтчета по дълги и монтирах сондата към бутилката с 5 болтчета закарах я при един мой приятел с голям компресор и я надухме докато събираше въздух потопихме я в една ваничка и 15 минути наблюдавахме дали ще излезе някое мехурче и за моя огромна радост нямаше нищо утре остава да долея антифриз и да започвам с пробите :beer



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта