Точно затова е предвидена съответната цена която да е изгодна за сервиза, и понеже не сме благотворителни дружества сме си калкулирали някаква печалба, да не забравяме че газовата уредба носи икономия от почти 1000 лева докато се полза този филтър, и понеже сме в пазарна икономика всеки сервиз сам си решава колко да бъде тази печалба, а негово величество клиента решава при кого да отиде и кого да избере за монтаж и гаранционно обслужване.
Калпави сервизи ще има дотогава докато клиента избира сервиз за монтаж единствено по ниската цена а не по качествата на майсторите, а после пише по форумите колко не е доволен от съзнателния си избор, смешна работа, а ако се намалят сервизите до 100 за цялата страна, според пазарната икономика цените ще скочат веднага нагоре, не е това начина, клиента е този който трябва да регулира процеса, и големината на сервиза не е мерило.
Казвам да не ядосва колегите именно защото не е с Фобос, ако беше с такъв може да получи помощ отвсякъде, при DT gas ако следгаранционно се повреди да речем газовия компютър, и няма откъде да вземе точно такъв....за какво ще му е този USB кабел, с кого ще се свърже, ще се наложи да плати демонтаж и монтаж на изцяло нов газов инжекцион.
