Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
Ето колегите не са наясно с моделите първо.Второто няма да го споменавам защото след като не знаят първото за второто и хабер си нямат!
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
Ето какво пишат по същата тема в един друг форум:
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=73066
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=73066
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
Ползвал съм и двата изпарителя и не съм имал проблеми с тях
Сам си си отговорил.Виж,кой ще рециклираш на по-ниска цена с "по-качествен" комплект.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
Както съм писал и в други теми съм с вакумно ловато от около 12 г. на този автомобил. Километрите, изминати с него на газ със сигурност са над 100 000. Само един път е правена пълна профилактика на изпарителя. Един път смених голямата мембрана, защото реших че нямам добър ряз и пали малко по-трудно, но си беше здрава(позагубила еластичност). Не мога да изкажа мнение за Ланди Р от личен опит, но мненията, които виждам тук
ясно накланят везната.

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
Да изразя един голям недостатък на ловато,водата която топли изпарителя я дели една гумена мембрана,докато в ланди ренцото върви в отделен корпус.т.е трябва да ти се спука корпуса за да ти надуе системата,докато е много по вероятно да спука гумената мембрна при ловатото
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
Каква е Вашата статистика колега по отношение "е много по вероятно да спука гумената мембрна при ловатото" и "да ти надуе системата"? В моят 12 годишен личен опит няма такъв случай. Наистина това е в + за ЛандиР, но е някаква вероятност.
Редно е колегата landir, да се обоснове, след като има хабер и ги разбира повече от другите колеги нещата, свързани с тези изпарители.
Редно е колегата landir, да се обоснове, след като има хабер и ги разбира повече от другите колеги нещата, свързани с тези изпарители.
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
Моята е ланди ренцо. Като запаля в началото работи на бензин, след като затопли обръща на газ.
Въпроса ми е ако ми свърши бензина преди да е загряла ще превключи ли на газ или ако я паля без бензин ще стане ли, или задължително трябва да имам в резеровара?
Въпроса ми е ако ми свърши бензина преди да е загряла ще превключи ли на газ или ако я паля без бензин ще стане ли, или задължително трябва да имам в резеровара?
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
Кой от двата е по-добър като динамика и разход? Вероятността да се спука мембраната на водата е малка, все пак е изчислено да работи на този принцип.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
Dpop написа:Каква е Вашата статистика колега по отношение "е много по вероятно да спука гумената мембрна при ловатото" и "да ти надуе системата"? В моят 12 годишен личен опит няма такъв случай. Наистина това е в + за ЛандиР, но е някаква вероятност.
Редно е колегата landir, да се обоснове, след като има хабер и ги разбира повече от другите колеги нещата, свързани с тези изпарители.
Колега статистиката ми е че съм виждал ловато с спукана водна мембрана,но не и ландиР с спукан корпус.
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
В подкрепа на Ловато ще кажа, че може да се пали на газ при екстремни студове и има най-малък разход.
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
Dpop написа:Каква е Вашата статистика колега по отношение "е много по вероятно да спука гумената мембрна при ловатото" и "да ти надуе системата"? В моят 12 годишен личен опит няма такъв случай. Наистина това е в + за ЛандиР, но е някаква вероятност.
Редно е колегата landir, да се обоснове, след като има хабер и ги разбира повече от другите колеги нещата, свързани с тези изпарители.
Аз като сменях мембраните на моето Ловато и видях какво представлява тая водната - ами да ти кажа по-голям шанс има да избие тая на главата на двигателя, отколкото тая на ловатото

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
верно ли,щото то задния капак изобщо не ръждясва и не разяжда гумата
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
За 12 години каране на газ с изпарител Ловато и сменени два комплекта нямам още такъв проблем с пробила мембрана. За сметка на това смених двигателя, а на наследника му смених и гарнитурата лятото 

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: Плюсове и минуси /LOVATO срещу LANDI-RENZO/
stefan4o написа:За 12 години каране на газ с изпарител Ловато и сменени два комплекта нямам още такъв проблем с пробила мембрана. За сметка на това смених двигателя, а на наследника му смених и гарнитурата лятото
Карай си ловатото и бъди щаслив тогава
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта