маслото е като пресечено Венто 1,8ми

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
toshivt
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ихтиман

Re: маслото е като пресечено Венто 1,8ми

Мнениеот toshivt » Пон 21 яну 2013 14:55


Не знам и аз какво вече да мисля.Факт е че маслото не е помръднало на щеката при поредната ми проверка,а това става по 5 пъти на ден,нито антифриза ми чезне.Моторът едва ли се е сдухал както написа един колега по отпред защото колата си върви идеално.Двигателят работи перфектно без никакви излишни шумове.Явно ще я продавам ,ако трябва и доста евтино.Карам я вече 3 години явно е време за поредния VW.




Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Re: маслото е като пресечено Венто 1,8ми

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 21 яну 2013 17:50


Привет колега!

Колегите преди мен са ти го казали, но сега малко по-подредено:

1. Караш зимно, само по 3-4 км, винаги тръгваш на студен мотор
2. Не губиш антифриз и масло
3. Мотора си работи отлично

Простата сума на горните неща дава следният резултат:

1+2+3 = пенообразен конденз от студеното време + продължителна работа извън темп. режим на маслото.

За проверка на горното уравнение ти предлагам да приложиш следната Аксиома:
1.Излез на магистралата, посока Пловдив.
2. караш с нормална скорост.
3.иди и изпий едно кафе в Пловдив,
4. Прибери се в Ихтиман и пак си провери маслото.

После като видиш че всичко е наред, усмихни се широко и спри да правиш повече издевателсва с мотора и с масла и промивки от сорта на М10Д, нафта, тънки ТРАНСМИСИОННИ масла, сутрешна урина при пълнолуние от русокоса 25 годишна девственица с 1 око и т.н.

Пия хубав коняк (Винпром Поморие за предпочитане)

Пиши тук дали съм те подвел


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Re: маслото е като пресечено Венто 1,8ми

Мнениеот alexx » Пон 21 яну 2013 20:45


К.Одаджийски написа:двигателя го залях целия с нафта при свален картер, би ли разяснил какво толкова поразия ще му стане че не ми е ясно!?

нафтата прониква навсякъде и всички гарнитури текват като лейка отделно се отразява и на маслото след това.
бензина би се изпарил, а нафтата не
преди много време един се беше засилил да пълни мотора с нафта за да изчистил маслените отлагания :screwy
:beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: маслото е като пресечено Венто 1,8ми

Мнениеот stefan4o » Пон 21 яну 2013 20:46


toshivt написа:Двигателят работи перфектно без никакви излишни шумове.Явно ще я продавам ,ако трябва и доста евтино.Карам я вече 3 години явно е време за поредния VW.

Ако ще я харизваш за без пари на някой обади се mhihi


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: маслото е като пресечено Венто 1,8ми

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 21 яну 2013 21:26


alexx написа:нафтата прониква навсякъде и всички гарнитури текват като лейка отделно се отразява и на маслото след това. бензина би се изпарил, а нафтата не

Ами на свален картер и свалена глава, няма кой знае колко гарнитури за съсипване, сега като казах залях нали не си помислихте, че съм напълнил легена с нафта и съм лиснал отгоре върху мотора. Пуснах доста през маслените магистрали в блока и в тоя ред на мисли
4i4o-dido написа:А относно промивка с нафта и да запалиш мотора и да отмие масления филм от лагери и шийките на к.вал

първо няма как да го набиеш на лагерите в коляновия вал освен с маслената помпа, а да запалиш директно двигател който е отварян и отгоре и отдолу трябва да си меко казано идиот. Врът врът на стартер, после пак врът врът на стартера и те така след некое време си му слагаш кабела на бобината и го палиш.

stefan4o написа:....
Ако ще я харизваш за без пари на някой обади се mhihi

+1 на опашката


П.С Що тая тема за масло е в раздела за АГУ :screwy


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: маслото е като пресечено Венто 1,8ми

Мнениеот ktamen » Пон 21 яну 2013 22:21


Щото май става дума за конденз причинен от каране на газ на къси разстояния.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: маслото е като пресечено Венто 1,8ми

Мнениеот 4i4o-dido » Вто 22 яну 2013 7:29


първо няма как да го набиеш на лагерите в коляновия вал освен с маслената помпа, а да запалиш директно двигател който е отварян и отгоре и отдолу трябва да си меко казано идиот.

Виждал съм го този метод на промивка с нафта вместо масло и работещ мотор.
Написах го за да предпазя притеснения колега от грешка.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: маслото е като пресечено Венто 1,8ми

Мнениеот genov1 » Вто 22 яну 2013 9:27


И аз съм ги правил тези промивки преди, но спрях, просто не виждам никакъв ефект от тях. Ако се кара с хубави масла и се сменя редовно няма да има проблеми. Налепите се получават главно от прегряване. При смяна на маслото остава около половин литър в картера, поне на пасата е така. Картера съм го свалял и съм го разглеждал, просто пробката е на един пръст над най-ниската му точка, незнам защо така са го направили. При следващата смяна съм намислил да кача предницата на нещо, да се повдигне с 20-тина см, така предполагам ще се източи всичкото.
П.П почивните дни вдигнах щеката и аз се натъкнах на подобна гледка, не беше пресечено, но имаше следи от 'маьонеза',и на капачката малко. Като го видях направо настръхнах, че веднъж съм свалял главата и знам какъв е филм. карам само и единствено на метан. дано да е от това ..


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: маслото е като пресечено Венто 1,8ми

Мнениеот designer1 » Сря 23 яну 2013 21:40


dimitarpetrov написа:Привет колега!

Колегите преди мен са ти го казали, но сега малко по-подредено:

1. Караш зимно, само по 3-4 км, винаги тръгваш на студен мотор
2. Не губиш антифриз и масло
3. Мотора си работи отлично

Простата сума на горните неща дава следният резултат:

1+2+3 = пенообразен конденз от студеното време + продължителна работа извън темп. режим на маслото.

За проверка на горното уравнение ти предлагам да приложиш следната Аксиома:
1.Излез на магистралата, посока Пловдив.
2. караш с нормална скорост.
3.иди и изпий едно кафе в Пловдив,
4. Прибери се в Ихтиман и пак си провери маслото.

После като видиш че всичко е наред, усмихни се широко и спри да правиш повече издевателсва с мотора и с масла и промивки от сорта на М10Д, нафта, тънки ТРАНСМИСИОННИ масла, сутрешна урина при пълнолуние от русокоса 25 годишна девственица с 1 око и т.н.

Пия хубав коняк (Винпром Поморие за предпочитане)

Пиши тук дали съм те подвел


С две ръце и два карака подкрепям мнението на колегата :да: :да: :да: , аз по-хубаво няма да го опиша :)

Айде сега всичките тези който са писали мнения по-горе за бозата на щеката и капачката на маслото нека покарат зимно време на газ 1 седмица по 5 км. на ден като пускат газта на 1-вия километър и тогава да опишат тук в тази тема какво са констатирали :) Чакам с нетърпение death


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: маслото е като пресечено Венто 1,8ми

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 24 яну 2013 9:26


Ами какво да ти кажа, карам само на газ, паля на газ, маршрутите са ми от 2 до 4 км, студена, топра, минусови температури, в следствие на проблеми в мотора в момента имам 4 марки различни масло на 9 хиляди километра, масления филтър е на 19 хиляди и въпреки това нямам боза, гняс, глеч или каквото и да е по капачка или щека.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта