Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвети.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот Lifeguard » Пон 18 мар 2013 19:28


ktamen написа:Като сложих метана увеличих още предварението, ама много малко. И моя голф стана доста муден. Разхода е твърде рано да го засичаш за толкова малък пробег. Градско в София в час пик през задръстванията ми е около 6кг/100км с голфаджийско каране. Извънградско около 4кг/100км със скорост 110 по километраж. Ако увелича скоростта и разхода се вдига значително. На метан май няма голямо значение дали е загряла колата или не. Ако искаш да е увеличиш мощността и да намалиш разхода май единствения начин е да увеличиш степента на сгъстяване и да използваш голямото октаново число на метана.

На усет ли увеличи предварението- мръдна леко делкото обратно на часовниковата стрелка?
А това за увеличаване на степента на сгъстяването сигурно ми говориш за шлайф на глава и по-тънка гарнитура може би?

Последна промяна от Lifeguard на Пон 18 мар 2013 20:49, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот ktamen » Пон 18 мар 2013 19:45


Да на усет го въртях. Не съм си увеличавал степента на сгъстяване щото е голям филм, но ако реша да го правя сигурно ще отнема малко и от блока, а не само от главата, вероятно ще се наложи и буталата да се пипнат малко да не стигат до клапаните.
Ти в крайна сметка смени ли си дифузьорите на плочката? Ако караш със същите сместа ти вероятно е твърде бедна и това обяснява високия разход и малката мощност.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот Lifeguard » Пон 18 мар 2013 20:56


ktamen написа:Да на усет го въртях. Не съм си увеличавал степента на сгъстяване щото е голям филм, но ако реша да го правя сигурно ще отнема малко и от блока, а не само от главата, вероятно ще се наложи и буталата да се пипнат малко да не стигат до клапаните.
Ти в крайна сметка смени ли си дифузьорите на плочката? Ако караш със същите сместа ти вероятно е твърде бедна и това обяснява високия разход и малката мощност.

Не съм! Карам със старата плочка и доколко разбирам излиза,че ми трябва такава с по-голям дифузьор от сега,нали?Ок де,ама колко ли трябва да е като размер? А няма ли да е същото,ако разпробия дупките на старата с по-големи?Един познат на Астра-та си така бил направил.
Ако избия стария дифузьор не знам дали няма да прецакам самата плочка и после в Русе магазините дето ги знам нямат само дифузьора.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот ktamen » Пон 18 мар 2013 21:04


Плочките имат твърде много разлики и няма начин да знам какво точно трябва да направиш. Аз сложих плочката (тя пускаше повече газ и по-малко въздух)от стария ми голф и долу горе ми хареса разхода и вървежа и го оставих така уж временно вече две години :Mr Green Fun Самия дифузьор лесно може да се направи и на струг.
Така или иначе сега трябва да стесниш отвора за въздуха или да разшириш отвора за метана или и двете.


Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот ivchoto » Пон 18 мар 2013 22:40


Утре ако не забравя ще снимам мойта плочка от стария пасат(2Е-то)и ще измеря отворите за газта.Диаметъра е 28мм,но без ТАР ще е много трудно да го нагласиш.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот Lifeguard » Пон 18 мар 2013 22:45


Струва ми се,че въздуха не му стига по-скоро,защото само като си сложа ръката на входа на филтърната кутия и иска да гасне.Вече и аз не знам кво трябва,защото сега се сетих се,че един авер като си слага метана пък ми каза ,че сложил плочка с по-малък дифузьор.По-добре да ида в някой сервиз и да питам.
Иначе тоя ТАП кви пари беше-върти ми се нещо около 30 лв.?


Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот ivchoto » Пон 18 мар 2013 23:00


Ето колега тука има малко инфо:
viewtopic.php?f=22&t=167138


Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот ivchoto » Вто 19 мар 2013 20:38


Ето две снимки на мойта плочка от 2Е-то:
DSC0290.jpg

На тази снимка се вижда и колко беше отвора на въздушния филтър(около 20мм).
DSC02909.JPG
Тук се виждат дупките на дифузьора(около 3мм)


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот Lifeguard » Сря 20 мар 2013 13:39


При мен всичко ще си дойде на място с една хубава настройка.Сега след лек регулаж ми даде разход 8,70 лв/100км смесен разход,което според мен значи,че извънграда ще падне още. Чудя се въобще има ли смисъл да бутам плочката.Май само с малко предварение може да пробвам. :wink


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот ktamen » Сря 20 мар 2013 19:03


Мисля, че засичаш на твърде кратки разстояния и сметките ти са грешни. Моите бутилки събират между 8 и 10кг в зависимост от много работи. Тези 2 кг разлика могат да дадат огромно отражение при смятането на разхода.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот Lifeguard » Сря 20 мар 2013 23:24


ktamen написа:Мисля, че засичаш на твърде кратки разстояния и сметките ти са грешни. Моите бутилки събират между 8 и 10кг в зависимост от много работи. Тези 2 кг разлика могат да дадат огромно отражение при смятането на разхода.

Е що да са кратки разстояния?И що да са грешни? Минавам 100 км и отивам на метанстанцията и пълня догоре пак .Винаги събира 9 кг.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот Lifeguard » Чет 21 мар 2013 17:54


Интересна тема от Мазда форума http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=52&t=30164


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот Lifeguard » Съб 23 мар 2013 12:32


Ония ден мръднах делкото съвсем леко - малко предварение му дадох и двигатела заработи още по-добре.Обаче леко завишения разход си остана,което ме навежда на мисълта,че ще трябва да обърна повече внимание на смесителната плочка и въздуха към филтърната кутия


daniench
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 май 2008 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Преминаване от обикн. АГУ към обикн. метан уредба-Съвет

Мнениеот daniench » Съб 23 мар 2013 23:07


на метан се наглася по трудно от колкото на пропан бутан ,
колегата от мазда форума го е описал ,трябва да се подбере дифузора + тап с подходящ изпреварване
потвърждавам че може да върви добре но иска да си поиграеш.
плюса е че след това не си променя настройките с години



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта