Изпарител ? Ниски обороти и тресе, голф 3

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Изпарител ? Ниски обороти и тресе, голф 3

Мнениеот stefan4o » Съб 16 мар 2013 8:27


Един жокер - повод за размисъл, от мен. Винтът на изпарителя, тоя дето се върти на ръка, не е винт за оборотите. Служи за регулиране чувствителността на мембраната на 2ра камера - т.е. тая дето пуска газта към двигателя. Реално от нея настройвате сместа в различните режими на работа (заедно с тройника разбира се) включително и тоя на ПХ.
Lifeguard написа:И при мен е така на 2E-то след рециклиран изпарител.Винта на празния ход не работи все едно и нищо не се променя като въртя.Само като загрее е така и сякаш се дави.Като повдигна гумичката на кихалката и засмуче малко въздух се оправя.Значи не му стига въздух на празен ход.Чудя се как да го оправя тва?Ако навия малко упорния болт на дросела за оборотите?

По-скоро може и газта да му е в повече :th_up

Последна промяна от stefan4o на Съб 16 мар 2013 8:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Изпарител ? Ниски обороти и тресе, голф 3

Мнениеот Iezekil » Съб 16 мар 2013 8:31


Това ако е моно,като откачиш моторчето компа влиза в авариен режим и вдига оборотите.Така,че нищо няма да разбереш.А и едва ли е проблема в стъпковото точно.Пробвай като извадиш въздушния филтър как е.


Потребителски аватар
Ico_kj
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 25 окт 2011 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Изпарител ? Ниски обороти и тресе, голф 3

Мнениеот Ico_kj » Съб 16 мар 2013 9:13


Бях махнал въздушния филтър но нямаше промяна въртях винта на изпарителя и пак няма промяна говоря за винта които е на самия изпарител отгоре и се върти с права отверка които е за оборотите а тройника дето пуска газта дори го намалих и нещата са си същите. ???


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Изпарител ? Ниски обороти и тресе, голф 3

Мнениеот Lifeguard » Съб 16 мар 2013 12:46


stefan4o написа:Един жокер - повод за размисъл, от мен. Винтът на изпарителя, тоя дето се върти на ръка, не е винт за оборотите. Служи за регулиране чувствителността на мембраната на 2ра камера - т.е. тая дето пуска газта към двигателя. Реално от нея настройвате сместа в различните режими на работа (заедно с тройника разбира се) включително и тоя на ПХ.
Lifeguard написа:И при мен е така на 2E-то след рециклиран изпарител.Винта на празния ход не работи все едно и нищо не се променя като въртя.Само като загрее е така и сякаш се дави.Като повдигна гумичката на кихалката и засмуче малко въздух се оправя.Значи не му стига въздух на празен ход.Чудя се как да го оправя тва?Ако навия малко упорния болт на дросела за оборотите?

По-скоро може и газта да му е в повече :th_up

Добре тогава кой винт излиза,че е за празния ход?
Да идва му повече газта може би,ама като затегна малко кранчето на тройника тогава колата се спъва и така пак на никъде...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Изпарител ? Ниски обороти и тресе, голф 3

Мнениеот stefan4o » Съб 16 мар 2013 12:52


Ето ти два линка да попрочетеш малко:
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=59087.0

viewtopic.php?f=22&t=118511

Тези две лица - Добромирски и Ванко са хората, от които съм почерпил информация за настройката на личния ми автомобил. Съветвам те да използваш техните методи за настройка, за да си доволен от резултата. :th_up



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта