Проблем след монтаж на газова уредба за Пасат Б4 с ABF мотор

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
ponifar1
Мнения: 52
Регистриран на: Съб 29 сеп 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем след монтаж на газова уредба за Пасат Б4 с ABF м

Мнениеот ponifar1 » Чет 08 авг 2013 17:35


Колеги днес констатирах следното :
Сутринта, след като колата не е работила повече от 12часа дадох контакт и изчаках около 30-45секунди. Още при първото завъртане колата запали без проблем. Днес още няколко пъти изчаквах малко след като дам контакт и палеше от раз. Знам,че е добре да мина диагностика, но не ми се ще да човъркат из нея. Най вероятно няма да се задълбочавам над този проблем и ще я паля с този "чалъм" с изчакването след като дам контакт.




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем след монтаж на газова уредба за Пасат Б4 с ABF м

Мнениеот Winner25 » Чет 08 авг 2013 19:05


Може да пробваш да намалиш изчакването от 35-40 на 5-6 секунди. Ако пак запали от раз, то има вероятност проблема да е от бензиновия регулатор.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем след монтаж на газова уредба за Пасат Б4 с ABF м

Мнениеот mupk0 » Чет 08 авг 2013 19:09


Извади шлаухката от бензиновия регулатор и виж дали е пълно с бензин...ако да е за смяна :) Иначе относно Тамоната....за газ става ,но за метан от доста хора знам,че не става.И за турбо автомобили не е голяма работа,но за атмосферки няма дерт.Няколко коли съм настройвал с такава уредба,но при турбо такивата не е толкова елементарно.


ponifar1
Мнения: 52
Регистриран на: Съб 29 сеп 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем след монтаж на газова уредба за Пасат Б4 с ABF м

Мнениеот ponifar1 » Вто 13 авг 2013 13:22


Колеги тази сутрин открих нов "Чалъм" за палене когато колата не е работила повече от 5-6часа и е студена. Той е следният :
Сутринта се качих в колата, като същата не беше работила около 12часа, дадох на контакт, изчаках около 15 секунди, след което настъпих газта до долу. В момента в който завъртях за да запаля стартера започва да върти и след около 2-3 секунди колата запали от първото въртене. Ще се радвам ако споделите предположения на какво могат да се дължат тези аномалии.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта