Колеги днес констатирах следното :
Сутринта, след като колата не е работила повече от 12часа дадох контакт и изчаках около 30-45секунди. Още при първото завъртане колата запали без проблем. Днес още няколко пъти изчаквах малко след като дам контакт и палеше от раз. Знам,че е добре да мина диагностика, но не ми се ще да човъркат из нея. Най вероятно няма да се задълбочавам над този проблем и ще я паля с този "чалъм" с изчакването след като дам контакт.
Проблем след монтаж на газова уредба за Пасат Б4 с ABF мотор
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем след монтаж на газова уредба за Пасат Б4 с ABF м
Може да пробваш да намалиш изчакването от 35-40 на 5-6 секунди. Ако пак запали от раз, то има вероятност проблема да е от бензиновия регулатор.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем след монтаж на газова уредба за Пасат Б4 с ABF м
Извади шлаухката от бензиновия регулатор и виж дали е пълно с бензин...ако да е за смяна :) Иначе относно Тамоната....за газ става ,но за метан от доста хора знам,че не става.И за турбо автомобили не е голяма работа,но за атмосферки няма дерт.Няколко коли съм настройвал с такава уредба,но при турбо такивата не е толкова елементарно.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 29 сеп 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем след монтаж на газова уредба за Пасат Б4 с ABF м
Колеги тази сутрин открих нов "Чалъм" за палене когато колата не е работила повече от 5-6часа и е студена. Той е следният :
Сутринта се качих в колата, като същата не беше работила около 12часа, дадох на контакт, изчаках около 15 секунди, след което настъпих газта до долу. В момента в който завъртях за да запаля стартера започва да върти и след около 2-3 секунди колата запали от първото въртене. Ще се радвам ако споделите предположения на какво могат да се дължат тези аномалии.
Сутринта се качих в колата, като същата не беше работила около 12часа, дадох на контакт, изчаках около 15 секунди, след което настъпих газта до долу. В момента в който завъртях за да запаля стартера започва да върти и след около 2-3 секунди колата запали от първото въртене. Ще се радвам ако споделите предположения на какво могат да се дължат тези аномалии.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта