Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на празен ход.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на празен ход.

Мнениеот Bobby_ » Чет 08 авг 2013 10:11


рапорт:

Изпарителя е готов.... не тече и .... след малко почвам с играта с него. налягания и т.н.

това което видях вътре е ужасяващо но не е от осножно значение защото мембраните бяха здрави и приятни

Последна промяна от Bobby_ на Вто 13 авг 2013 9:26, променено общо 1 път.




strong
Мнения: 132
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот strong » Чет 08 авг 2013 18:16


KingoftheROAD написа:strong ако само това е проблема при теб, тогава сваляй колектора, слагай тапи на старите щуцери, и разпробивай на ново място, и както трябва - под необходимия ъгъл и тн. Един път го правиш. Само, че колегата Еурогаз гарантира ли, че след това всичко ще е тип-топ при твоя движок?

Между другото и ти ли си фулгруп? диджифант?

Да точно,днес смених рейка плюс настройка и доста се подобриха нещата,рейката е РЕЙЛ 1.5ом и дюзи 1.5ф,малки ми се виждат ама


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 09 авг 2013 8:33


И при мен нещата отиват в посока намаляване на диаметъра на дюзите. Пробвах с първоначалните 2,6мм.(с които ми бяха монтирали уредбата), но само замаскира проблема. Сега съм с 2,0мм. и се бия по-главата, що не пробвах с 1,8 да речем. Тия дни като имам време, ще му бодна кабела на фобоса да видим какво става. Сега след премахване на пружинния клапан на изхода на сондата, и 8мм. тръба и клапан, проходимостта от бутилката до изпарителя би трябвало да е на 6++. При мен дължината на старата тръба 6мм, е около 4,50-4,60м. Новата тръба 8мм. е дължина 5м. и остава малко резерва в двата края.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот Bobby_ » Пет 09 авг 2013 8:34


Аз да ви кажа...

положението на колата няма никаква промяна при мен.
Сменена рейка Реил 3ом нова
Нова мап сензор
ремонтиран изпарител(редуктор)
Центровка на запалване
Празноходов клапан
Бобина с комутатор
ТПС
Свещи
палец и капачка
кабелите са проверени и т.н.

колата е нагласена в момента на 1,5 диференцилано налягане и дюзи на 2мм
коефициента на компа на ниски е 2,5мс .... само и само да докарам близко време тдо това на бензин...... бедна кочина до безумие

Търся ЗДРАВ маркуч (между дебитомера и дросела) няма как да дам 120лв за нов при положение че ще сменям мотор септември или октомври

всичко това е сменено и ефект 0


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот Gigabyte » Пет 09 авг 2013 11:29


Пак ти казвам... това налягане е много. Приемливо е от 1.0 до 1.3 :) Най-хубав вървеж за мен има при 1.0 ,а и не е само мое мнение това


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот Bobby_ » Пет 09 авг 2013 18:34


на това налягане трябва да карам с огромни дюзи..... и налягането при свършване на газта ще е много малко

с тези мои настройки ще видя сега до морето какъв разход ще даде и ..... ще преценявам какво правя после. Но това че са малки дюзите или налягането е голямо не решав апроблема с тресенето определено


strong
Мнения: 132
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот strong » Пет 09 авг 2013 19:24


Моето налягане е 1.150,Трябваше да направим настройките и при включен климатик,че сега като го включа започва да претриса


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот Bobby_ » Пон 12 авг 2013 8:48


магистрала 120-140 - 10/100
магистрала до 120 - под 10 (9.5 примерно на 100)

разходките ми до плажове и т.н. 35км и мотане в Бургас още 36км - 71км с 10,2л газ

нещо ми множеее този разход.....


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот Gigabyte » Пон 12 авг 2013 12:18


Толкоз е горе долу и при мен :) фулгруп... и икономия :rolleyes :mhihi


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот Winner25 » Пон 12 авг 2013 14:11


Като чета тази тема, със всичките проблеми и разхода си мисля дали не е по добре да се сложи обикновенна газова :rolleyes


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот myrshavija » Пон 12 авг 2013 14:14


Има хора, които нямат такива проблеми с ГИ и Дигифант. Следователно е възможно да се направи да работи добре. Аз се надявам, че след седмица ще мога да се похваля с напредък.

П.С. Напредък не се очаква - Боби ме разубеди за манипулацията по местене на рейката и ново разпробиване на колектора. Нося си гарнитурата на колектора в багажника ... :cry

Последна промяна от myrshavija на Пон 19 авг 2013 14:40, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот Gigabyte » Пон 12 авг 2013 15:38


Ха, дано! Ако имаш напредък казвай от какво е :)


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 12 авг 2013 16:06


При мен придръпването се оказа от делкото. Днеска като си чесах репата, ми щукна да го сваля и проверя. Отдавна не го бях почиствал отвътре и съм забравил. То си е за смяна, ама като се развали печатницата в избата, и така. Свалих го, почистих го, изстъргах нагара по палеца, и по изводите за кабелите на свещите. Центалния кабел в дистр. капачка се беше окислил вътре. Идухах прахоляка, и почистих с парцалче напоено със зебин. Изчаках да изсъхне добре. И сега не мога да си позная звука на движока. Равно и равномерно работи. Сега остава и аналната уредба да се настрои като хората, и да събирам кинти за нова дистр. капачка, палец и кабели.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта