Колеги, благодаря ви много за информацията!
Някой от вас монтирал ли си е Г.И. VEGA - произвежда се в България?
Ако някой може да ми препоръча добър сервиз в София, в който ще извършат монтажа качествено.
АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Добре защо не го оставите човека да си сложи ги и/ да му е мирна главата.
За какво му е всичко ги е 800лв обикновенна е 500.За едни 300лв?
Еми то като сменя всяка година кабели,свещи,палец и капачка какво става това са си 200лв. Нали това е идеята на обикновената уредба на инжекцион да се подържа изправна запалителна система,тоест да не чакаш някой компонент по нея да замине и да ти направи беля.
Това че е с метален колектор може да не го пръсне, но все има какво да се потроши.И с тая простотия все да те е страх да идеш примерно на едно море до Гърция да не ти тресне там дебитомер или нещо друго и да ти съдерат кожата.Или може да караш на бензин да ти е мирна главата и да се чудиш за какво возиш тази бутилка в багажника.
Който не е имал пари за ги нека не заблуждава другите колко се минават като искат да сложат ги.
Редно е който няма пари да си кара една стара и безпроблемна и евтина лада, но всеки си има глава на раменете....
За какво му е всичко ги е 800лв обикновенна е 500.За едни 300лв?
Еми то като сменя всяка година кабели,свещи,палец и капачка какво става това са си 200лв. Нали това е идеята на обикновената уредба на инжекцион да се подържа изправна запалителна система,тоест да не чакаш някой компонент по нея да замине и да ти направи беля.
Това че е с метален колектор може да не го пръсне, но все има какво да се потроши.И с тая простотия все да те е страх да идеш примерно на едно море до Гърция да не ти тресне там дебитомер или нещо друго и да ти съдерат кожата.Или може да караш на бензин да ти е мирна главата и да се чудиш за какво возиш тази бутилка в багажника.
Който не е имал пари за ги нека не заблуждава другите колко се минават като искат да сложат ги.
Редно е който няма пари да си кара една стара и безпроблемна и евтина лада, но всеки си има глава на раменете....
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Всеки е свободен да си харчи парите, както намери за добре. И всеки сак си стига до познанието.
Опитах се да обясня, че този е от последните мотори, добри за ГУ. Сложил съм газ на десетина такива и никой няма проблеми. Карам Поло комби, амой приятел - Кордоба, която е абсолютно еднаква и е с ГИ. Няма разлика във вървежа, а преди 3 години ходихме до Охрид и двете коли изгориха еднакво газ. За 65 000 км не съм сменял нищо по моята кола, сега смених само свещи. Есента ще ремонтирам изпарителя, защото зимата винаги паля на газ, качвал съм клипче с това. Имам симулатори за ламбдата и дюзите и не ми трупа грешки, на бенз си върви нормално.
Моят приятел 2 пъти ремонтира рейка, сега я смени с Хоризонт. Веднъж смени диференциален сензор и не помня колко пъти е правил настройки. Двата ремонта на рейката са по 45 лв, Хоризонта - 125, сензора - 30. Настройките, за щастие, са му безплатни, инак - по 30 лв. Зимата в града на 2.5 литра газ - литър бензин.
А, да. Гърмежите са предимно от бедна смес, ама газаджиите, като не разбират кой знае колко, ви карат да купувате свещи, палци и капачки на кило.
Опитах се да обясня, че този е от последните мотори, добри за ГУ. Сложил съм газ на десетина такива и никой няма проблеми. Карам Поло комби, амой приятел - Кордоба, която е абсолютно еднаква и е с ГИ. Няма разлика във вървежа, а преди 3 години ходихме до Охрид и двете коли изгориха еднакво газ. За 65 000 км не съм сменял нищо по моята кола, сега смених само свещи. Есента ще ремонтирам изпарителя, защото зимата винаги паля на газ, качвал съм клипче с това. Имам симулатори за ламбдата и дюзите и не ми трупа грешки, на бенз си върви нормално.
Моят приятел 2 пъти ремонтира рейка, сега я смени с Хоризонт. Веднъж смени диференциален сензор и не помня колко пъти е правил настройки. Двата ремонта на рейката са по 45 лв, Хоризонта - 125, сензора - 30. Настройките, за щастие, са му безплатни, инак - по 30 лв. Зимата в града на 2.5 литра газ - литър бензин.
А, да. Гърмежите са предимно от бедна смес, ама газаджиите, като не разбират кой знае колко, ви карат да купувате свещи, палци и капачки на кило.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
muns61 написа:...
Опитах се да обясня, че този е от последните мотори, добри за ГУ.
...
Супер, колега!
То така погледнато - човек да се чуди защо VW и другите автопроизводители се занимават да правят разни директни впръсквания там и т.н. Направо да вземат да върнат в производство AFT, и това е!
Сега сериозно - всяка система си иска поддръжката. А и нищо, че muns61 смята, че AFT е от последните добри за обикновена АГУ мотори - друг колега по-горе в темата обясни, че като мотор с последователно впръскване - най ще му е добре с ГИ. На колегите, които ползват такъв мотор с обикновена АГУ - освен да пожелаем дълга и безаварийна експлоатация...

А този твоят приятел с ГИ на AFT на какви километри са му тези разходи, които си описал? Ако е навил доста - както казах - всяка система си иска поддръжката...
Успехи!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
За уредба от 800-900 лв които масово хората избират е нормално след 20 хил да се скапе,я рейка,я мап
Колкото и ще да е кадърно направена,просто за толкова пари-толкова.Обикновената на тоя мотор ще надживее поне 3 пъти тия инжекциончета докато се скапе изпарителя,който ремонта му е 40 лв и пак си в играта.
Само да подкарам новия ми мотор 2.0/115 коня директно му шибам старата обикновена уредбаот 1.6 101 к.с.,пък вие си вярвайте колко е гот с Г.И.
Той и Мунс се опитва да ви го каже,ама не вяравате нещо.

Колкото и ще да е кадърно направена,просто за толкова пари-толкова.Обикновената на тоя мотор ще надживее поне 3 пъти тия инжекциончета докато се скапе изпарителя,който ремонта му е 40 лв и пак си в играта.
Само да подкарам новия ми мотор 2.0/115 коня директно му шибам старата обикновена уредбаот 1.6 101 к.с.,пък вие си вярвайте колко е гот с Г.И.

Той и Мунс се опитва да ви го каже,ама не вяравате нещо.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Ще чакаме резултатите от АГУ и 2.0 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Само да го запаля,че нещо електрониката не можем да му нагодим 

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Ако допуснем, че ГИ е изпълнен с качествена рейка и инжектори, както и читави датчици пак ли е безсмислена инвестицията в нея? Аз мисля, че не.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Разбира се,че не е,но там инвестицията е към 1200-1300 лв и като чуе Бай-Марин дето е взел целия Пасат за толкова удря задна.Просто хубавото си е скъпо.
Аз лично веднъж слагах Г.И. от едно такси за скрап на друга кола.Уредбата беше Ланди на над 200 000 км.
Свързахме всичко,запалихме и мотора запя,ама и уредбата човека я е купувал на времето за маса пари.
Нямам нищо против Г.И.Даже на стария голф бях с г.и. но с обикновената съм много по-доволен и ми е по-безпроблемна.
Аз лично веднъж слагах Г.И. от едно такси за скрап на друга кола.Уредбата беше Ланди на над 200 000 км.
Свързахме всичко,запалихме и мотора запя,ама и уредбата човека я е купувал на времето за маса пари.
Нямам нищо против Г.И.Даже на стария голф бях с г.и. но с обикновената съм много по-доволен и ми е по-безпроблемна.
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
До някъде мога да се съглася с това, че АЕК и AFT "близнаците" са едни от последните мотори на VW, на които може да се направи компромис и да се монтира АГУ. Казах вече, че моят дойде така от Италия преди 3 години. карах го така до преди една седмица. Не мога да кажа, че съм крайно недоволен от АГУ II поколение с ламбда контрол, което бай италиянец беше монтирал. Но освен евтината поддръжка и опростената технология за мен предимствата приключват до тук. От както си монтирах сам Fobos 1 - с една от най-бързите рейки на RAIL (1,5ом), перфектен редуктор на TOMASETO и направих една много прецизна настройка (графиките на газ и бензин почти напълно се препокриват). Динамиката и поведението на автомобила са перфектни, нямат нищо общо с тези от АГУ.
Всъщност тук ще кажа и това, че хората сме много различни и е нормално да има най-разнообразни мнения. Един просто е доволен от резултати, които за друг са крайно незадоволителни. Лично мен просто не ме задоволява поведението на този автомобил с обикновено АГУ. Образно казано, просто имаш пълен инжекционов мотор, а ти насила го правиш на моноинжекция и с това автоматично игнорираш 95% от системите му за контрол и захранване с гориво и разпрягаш поне 10 - 15 магарета. Ако е така то по-добре си вземи един 1.8 моноинжекция ABS например и на него му сложи обикновенна АГУ с ламбда контрол. Резултата гаранция ще е перфектен, мога да го твърдя от опит - 5 години съм го карал в този варянт. След като мотора ми позволява напълно да монтирам ГИ и да използвам 100% от възможностите му и на газ, лично аз предпочитам да инвестирам и да му сложа един добър и качествен ГИ.
Всъщност тук ще кажа и това, че хората сме много различни и е нормално да има най-разнообразни мнения. Един просто е доволен от резултати, които за друг са крайно незадоволителни. Лично мен просто не ме задоволява поведението на този автомобил с обикновено АГУ. Образно казано, просто имаш пълен инжекционов мотор, а ти насила го правиш на моноинжекция и с това автоматично игнорираш 95% от системите му за контрол и захранване с гориво и разпрягаш поне 10 - 15 магарета. Ако е така то по-добре си вземи един 1.8 моноинжекция ABS например и на него му сложи обикновенна АГУ с ламбда контрол. Резултата гаранция ще е перфектен, мога да го твърдя от опит - 5 години съм го карал в този варянт. След като мотора ми позволява напълно да монтирам ГИ и да използвам 100% от възможностите му и на газ, лично аз предпочитам да инвестирам и да му сложа един добър и качествен ГИ.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
pacoevs е казал всичко много точно.
Не се съмнявам в колегата мунс ,който не познавам ,но четейки го във форума си е професионалист и си изкарва парите с ремонт на автомобили. Никога не е дал грешен съвет на някой. Въпроса в случая е за какво ни е обикновената газова и какво повече ни дава от ги на този конкретен мотор. Икономия на пари според мен не дава.
Ако на две години сменим цялата запалителна система за всеки случай, то читави кабели са 100лв, капачка 30,палец 10тина,свещи може 20лв може и 50 може и повече.А и мембрани здрави не здрави пак максимум на 2 години за всеки случай.
И пак не е гаранция.Преди две години на един приятел на едно пежо пак с двигател с метални колектори безпроблемен според форумните гурута на пежо форума, с палец и капачка и свещи на 1 месец и кабели на 4-5 месеца в един доста голям дъжд почна да прекъсва и да подскача и накрая изгърмя прилично и отнесе дебитомера и още някаква карантия та ходих да го тегля.
Пак повтарям не казвам че не става и че не работи, просто според мен смисъл няма нито финансов нито никакъв.Колегата мунс сигурно може да го нпарави този двигател да работи на ракия и миналогодишен компот, той може да си оправя и настройва сам правилно колата, но обикновения шофьор надали може и надали може да хване веднага примерно от едно леко предъпрване че нещо не му е точно и да го смени,а кара и чака да гръмне като хората и да остане на пътя.
Не се съмнявам в колегата мунс ,който не познавам ,но четейки го във форума си е професионалист и си изкарва парите с ремонт на автомобили. Никога не е дал грешен съвет на някой. Въпроса в случая е за какво ни е обикновената газова и какво повече ни дава от ги на този конкретен мотор. Икономия на пари според мен не дава.
Ако на две години сменим цялата запалителна система за всеки случай, то читави кабели са 100лв, капачка 30,палец 10тина,свещи може 20лв може и 50 може и повече.А и мембрани здрави не здрави пак максимум на 2 години за всеки случай.
И пак не е гаранция.Преди две години на един приятел на едно пежо пак с двигател с метални колектори безпроблемен според форумните гурута на пежо форума, с палец и капачка и свещи на 1 месец и кабели на 4-5 месеца в един доста голям дъжд почна да прекъсва и да подскача и накрая изгърмя прилично и отнесе дебитомера и още някаква карантия та ходих да го тегля.
Пак повтарям не казвам че не става и че не работи, просто според мен смисъл няма нито финансов нито никакъв.Колегата мунс сигурно може да го нпарави този двигател да работи на ракия и миналогодишен компот, той може да си оправя и настройва сам правилно колата, но обикновения шофьор надали може и надали може да хване веднага примерно от едно леко предъпрване че нещо не му е точно и да го смени,а кара и чака да гръмне като хората и да остане на пътя.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
С 10лв. (по 1.28 лв.)65 км градско и 100 км извън.Това с уредба от 300 лв(понеже сам си правих всичко).
Втора година вече разхода си е същия,нито гърми нито трещи.Тройници не въртя,щото разхода е приличен.
Разлика във вървежа почти няма.Мен това ме интересува,колата да си върви и разхода да е приемлив.
За това всеки сам да си преценява каква уредба да слага,но е факт,че двата мотора на 1.6 101 коня стават идеално с АГУ.
Втора година вече разхода си е същия,нито гърми нито трещи.Тройници не въртя,щото разхода е приличен.
Разлика във вървежа почти няма.Мен това ме интересува,колата да си върви и разхода да е приемлив.
За това всеки сам да си преценява каква уредба да слага,но е факт,че двата мотора на 1.6 101 коня стават идеално с АГУ.

-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Колега казваш че с 7,81 л газ минаваш общо 165 км смесено. Слагаш за 10 лева газ и минаваш само 65 км градско толкова ти изгаря. или ти изгаря 7,81 л на 100 извън градско,нещо немога да ти схвана както си го написал разхода.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Не аз съм го написал малко объркващо
С 10 лв 65 градско.
При празна бутилка пак с 10 лв точно 100 км извънградско.
С окло 90-100 км/ч каране.Многократно съм я засичал и все толкова си дава.Последното и засичане преди да сваля мотора беше пълнене на бутилката до горе.Събра 21 литра и малко.Ходих до 2-3 села и на връщане вече бях изминал точно 50 километра и на същатата колонка сипах пак до горе и на 5 лв изключи пистолета.
Обикновена газова Ловато.

С 10 лв 65 градско.
При празна бутилка пак с 10 лв точно 100 км извънградско.
С окло 90-100 км/ч каране.Многократно съм я засичал и все толкова си дава.Последното и засичане преди да сваля мотора беше пълнене на бутилката до горе.Събра 21 литра и малко.Ходих до 2-3 села и на връщане вече бях изминал точно 50 километра и на същатата колонка сипах пак до горе и на 5 лв изключи пистолета.

Обикновена газова Ловато.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
моята е с обикновена газова тарантини, лятото гори между 11,5-12,5 литра на 100 във Варна карам предимно градско.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта