
Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Това, че е много ми е ясно
Но ако можеш да ми кажеш защо сам си променя настройките? А тая пишка до шестограма с който се наглася налягането каква роля играе? Според мен като нищо може да си го променя сам ГИ.

-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Причината може и да не е еднозначно определена. Възможностите примерно са:
- изпарител - дефектен или в последствие дефектирал поради някаква причина
- датчика за налягане на газта да се е предал и да не работи коректно, или пък и той да си е дефектен
- МАП сензор ако има и той може да се е предал
Не е нормално да си мени налягането, както казах. Те тия дето са ти я поставяли от там трябва да започнат. Не е нормално да ти взимат пари за тези дейности, при положение, че е в гаранция предполагам. Да почнат с по-простичкото, да сменят датчика за налягане, после изпарителя. Ако имаш мап сензор постоянно вързан и той може да се е предал, защото спрямо него ГИ-то следи налягането на газта в рейката.
Тая пишка до шестограма е за вакуума в колектора(или при пълна газ - атмосферно налягане). Ако ти е пукнат маркуча, който идва от колекторите, може да прави парчета с налягането, ама чак такива космически стойности не са нормални. Но тия дето ти настройват колата би трябвало да го видят това.
- изпарител - дефектен или в последствие дефектирал поради някаква причина
- датчика за налягане на газта да се е предал и да не работи коректно, или пък и той да си е дефектен
- МАП сензор ако има и той може да се е предал
Не е нормално да си мени налягането, както казах. Те тия дето са ти я поставяли от там трябва да започнат. Не е нормално да ти взимат пари за тези дейности, при положение, че е в гаранция предполагам. Да почнат с по-простичкото, да сменят датчика за налягане, после изпарителя. Ако имаш мап сензор постоянно вързан и той може да се е предал, защото спрямо него ГИ-то следи налягането на газта в рейката.
Тая пишка до шестограма е за вакуума в колектора(или при пълна газ - атмосферно налягане). Ако ти е пукнат маркуча, който идва от колекторите, може да прави парчета с налягането, ама чак такива космически стойности не са нормални. Но тия дето ти настройват колата би трябвало да го видят това.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
При тези момчета при който го слагах ГИ повече няма да стъпя! Никакво внимание не ми обръщат, а и честно казано им нямам никакво доверие вече, че да си оставя колата при тях. Парите не са ми проблем, проблемът ми е, че никой не му се занимава да търси проблема на кола, на която не е слагал той ГИ. Ясно ми е, а и не искам някой да ми работи за без пари, но просто всеки си мисли, че с 1 настройка нещата ще се оправят. Не са ми проблем 20-30лв, които давам, проблем ми е, че не мога да си намеря свестен газаджия, който ще се заеме с колата ми така все едно е негова. Ако намеря такъв с удоволствие ще му давам пари и само при него ще ходя при проблем.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Като не им се занимава защо ти взимат пари за настройка, или по-точно защо им даваш пари ти. Не знам марката и модела на ГИ-то ти, но по изпарителя съдя, ч е е Романо. Защо не отидеш при Иво Ленков, той ги внася, продава и монтира предполагам, мисля че ще ти обърне внимание.
Последна промяна от jijane на Чет 21 ное 2013 13:02, променено общо 2 пъти.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Ами то си пише каква е марката в 1вия ми пост...
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
zografski написа:Ами то си пише каква е марката в 1вия ми пост...
Верно, пропуснал съм го.

Свържи се с Иво Ленков - каравелгаз.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Добре де на твоята кола проблема е в храненето с газ...в пътя на газта от бутилката към изпарителя. Другото което може да се установи след това е дефектирал изпарител, мап сензор за газта. Проблема е някъде там. Може да си смачкал газопровода някъде, може да си заредил лошо гориво, и тн. Просто трябва малко желание от човек дето му се занимава.
ПП - За настройка ти вземат 20-30лв и си играя половин час с лап топ...Затова дето ти казвам аз трябва 1 ден, желание, знание, и упоритост
За това не им се занимава 
ПП - За настройка ти вземат 20-30лв и си играя половин час с лап топ...Затова дето ти казвам аз трябва 1 ден, желание, знание, и упоритост


- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
ЕВАЛА "тн. Просто трябва малко желание от човек дето му се занимава.
ПП - За настройка ти вземат 20-30лв и си играя половин час с лап топ...Затова дето ти казвам аз трябва 1 ден, желание, знание, и упоритост
За това не им се занимава
"
Точно това имам предвид!
ПП - За настройка ти вземат 20-30лв и си играя половин час с лап топ...Затова дето ти казвам аз трябва 1 ден, желание, знание, и упоритост


Точно това имам предвид!
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Незнам кой ти е монтирал уредбата,но след като е взел пари за тази работа,нормално би било да я оправи.
А проблема според мен е в изпарителя
А проблема според мен е в изпарителя
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Добре, нека приемем, че е изпарителя. Тогава не трябва ли всеки път да го прави(т.е. винаги когато достигна определените обороти)? При мен проблемът не е постоянен и се получава понякога. Прясна случка от последният път когато ходих до морето. Карам по магистралата и почва да ми придръпва, превключвам на бензин, карам 2-3 мин. пускам газта и до морето повече нито 1 път не се е замислила или запъвала. Гася колата, паля и прехвърлям на газ, след което отново проблема се появява по някое нанагорнище или ако реша да я изпъна малко.
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Защо си мисля,че е изпарителя?Зощото казваш,че налягането варира в големи граници.За прекъсването мисля,че може пък да е от клапана на нивомера,ако не е почистван.Пробвайте!В повечето случай проблемите са елементарни.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
caravel написа:Защо си мисля,че е изпарителя?Зощото казваш,че налягането варира в големи граници.За прекъсването мисля,че може пък да е от клапана на нивомера,ако не е почистван.Пробвайте!В повечето случай проблемите са елементарни.
И аз като теб мисля, че проблемът е елементаренм, просто трябва някой да се заеме с нещата и да ги провери на спокойствие едно по едно. Просто не разбирам много много от АГУ и ми се иска повечето майстори да не си претупват работата, а до момента всеки ме претупва с настройки на компа.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Колега, така диагностика през форума се прави много трудно. Давам ти за пример само една тема - колегата се оплакваше, че му превключва постоянно газ/бензин, започна се с клапани, смачкани тръби за газ, кофти филтри и т.н., накрая се оказа, че му е дефектирал датчика за температура на газта. Докато някой не види и пипне, проблема няма да се оправи от нищото. София е голям град и не вярвам да няма съвестни майстори. А че повечето газаджии претупват набързо нещата , взимат ти 20-те лева и те пращат по живо, по здраво, е така. В нашата мила родина много неща са така, и като много рядко си търсим правата, така ще си и остане. Отиваш при тия дето са ти монтирали газовата и си търсиш правата, като не могат да отстранят проблема си свалят карантиите от колата ти и ти връщат парите.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Колега, колкото и да не ти се иска, няма да минеш без малко труд и творчество придружено с четене от твоя страна
Сам съм се убедил, че са малко хората, дето си разбират от работата. Така че пътя минава през собстен кабел за диагностика и т.н Докато си мисшиш, че ще попаднеш на разбирач ще дадеш още Х пъти по 20 лв в надеждата, че вече го намери....а през това време той ще даваш кинти те да си попълват дупките в познанията на твоята кола и да ти "бутат настройките"
Сам съм се убедил, че са малко хората, дето си разбират от работата. Така че пътя минава през собстен кабел за диагностика и т.н Докато си мисшиш, че ще попаднеш на разбирач ще дадеш още Х пъти по 20 лв в надеждата, че вече го намери....а през това време той ще даваш кинти те да си попълват дупките в познанията на твоята кола и да ти "бутат настройките"
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4 2.8 v6 непостоянен проблем?
Чудомир написа:Колега, колкото и да не ти се иска, няма да минеш без малко труд и творчество придружено с четене от твоя страна
Сам съм се убедил, че са малко хората, дето си разбират от работата. Така че пътя минава през собстен кабел за диагностика и т.н Докато си мисшиш, че ще попаднеш на разбирач ще дадеш още Х пъти по 20 лв в надеждата, че вече го намери....а през това време той ще даваш кинти те да си попълват дупките в познанията на твоята кола и да ти "бутат настройките"
Има нещо вярно и напредвам с материала

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта