Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
На брат ми колата е със същата електроника, Томасето изпарител и прави същия проблем.На 950 часа работа е и от скоро го прави.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Не мога да кажа за BSM, но ще споделя за FOBOS 1:
Имах такъв проблем - в редки случаи, като решя да настъпя, не искаше да се форсира до лимитера на газ, ами едно замисляне, 2 секунди не знае къде е - и после обръща на бензин.
При мен (понеже сам си я правих) - се оказа кофти настройка - FOBOS-а беше инструктиран да следи разликата между налягането на газта и това в смукателният колектор. Хубавото е, че има и друг режим - превключване на безин по налягане на газта след изпарителя.
От както смених режима - никакъв проблем. Пълна бутилка, празна бутилка - има ли нужното налягане след изпарителя - колата лети.
Трябва да отбележа че изпарителя в случая е Stefanelii, и връзката му с вакуума след дроселовата клапа го кара при "настъпване" да вдига някъде 0.25 до 0.5 bar налягането на газта на което иначе е настроен. Т.е. ефекта е - Pgas тихи обороти = 1.2 bar; Pgas ускорение = 1.5 - 1.7 bar.
Ще стискам палци BSM също да имат такава настройка, но тук вече трябва да се включи някой, който познава конкретният газов комп и неговият софтуер за настройка.
Успехи!
Имах такъв проблем - в редки случаи, като решя да настъпя, не искаше да се форсира до лимитера на газ, ами едно замисляне, 2 секунди не знае къде е - и после обръща на бензин.
При мен (понеже сам си я правих) - се оказа кофти настройка - FOBOS-а беше инструктиран да следи разликата между налягането на газта и това в смукателният колектор. Хубавото е, че има и друг режим - превключване на безин по налягане на газта след изпарителя.
От както смених режима - никакъв проблем. Пълна бутилка, празна бутилка - има ли нужното налягане след изпарителя - колата лети.
Трябва да отбележа че изпарителя в случая е Stefanelii, и връзката му с вакуума след дроселовата клапа го кара при "настъпване" да вдига някъде 0.25 до 0.5 bar налягането на газта на което иначе е настроен. Т.е. ефекта е - Pgas тихи обороти = 1.2 bar; Pgas ускорение = 1.5 - 1.7 bar.
Ще стискам палци BSM също да имат такава настройка, но тук вече трябва да се включи някой, който познава конкретният газов комп и неговият софтуер за настройка.
Успехи!
- williams_vn
- Мнения: 742
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
същия пробел го имам и аз смятах да сменям мембрани на арктика ама да видим маи ще е редуктор
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Артика си е успешен изпарител...защо толкова го плюят обаче идея си нямам.Караш докато се скапе,после се отваря , прави му се руският мод и колата заспива :) А тоз меджик на турбо мотори му се извива свят.Вярно че на 1.8Т едва ли ще му става лошо,но на по-големи е ужас.А и калпава газ засилва ефекта.Още от първата ми кола съм го забелязвал това нещо :) Много е важно съотношението в бутилката,но всяка бензинаджииница си го взима квото и кефне.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то
Колега виж си настройките и наляганията.Ако си с 6мм тръба и сонда мини на 8.Аз с 8мм трасе и артик си карам ежедневката ,която е 192коня турбо кола.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта