Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот kaiser666 » Пон 03 фев 2014 17:16


На брат ми колата е със същата електроника, Томасето изпарител и прави същия проблем.На 950 часа работа е и от скоро го прави.




Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот mrpetrov » Пет 14 фев 2014 21:16


Не мога да кажа за BSM, но ще споделя за FOBOS 1:
Имах такъв проблем - в редки случаи, като решя да настъпя, не искаше да се форсира до лимитера на газ, ами едно замисляне, 2 секунди не знае къде е - и после обръща на бензин.
При мен (понеже сам си я правих) - се оказа кофти настройка - FOBOS-а беше инструктиран да следи разликата между налягането на газта и това в смукателният колектор. Хубавото е, че има и друг режим - превключване на безин по налягане на газта след изпарителя.
От както смених режима - никакъв проблем. Пълна бутилка, празна бутилка - има ли нужното налягане след изпарителя - колата лети.
Трябва да отбележа че изпарителя в случая е Stefanelii, и връзката му с вакуума след дроселовата клапа го кара при "настъпване" да вдига някъде 0.25 до 0.5 bar налягането на газта на което иначе е настроен. Т.е. ефекта е - Pgas тихи обороти = 1.2 bar; Pgas ускорение = 1.5 - 1.7 bar.
Ще стискам палци BSM също да имат такава настройка, но тук вече трябва да се включи някой, който познава конкретният газов комп и неговият софтуер за настройка.

Успехи!


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 742
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот williams_vn » Съб 15 фев 2014 8:40


същия пробел го имам и аз смятах да сменям мембрани на арктика ама да видим маи ще е редуктор


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот mupk0 » Съб 15 фев 2014 12:25


Артика си е успешен изпарител...защо толкова го плюят обаче идея си нямам.Караш докато се скапе,после се отваря , прави му се руският мод и колата заспива :) А тоз меджик на турбо мотори му се извива свят.Вярно че на 1.8Т едва ли ще му става лошо,но на по-големи е ужас.А и калпава газ засилва ефекта.Още от първата ми кола съм го забелязвал това нещо :) Много е важно съотношението в бутилката,но всяка бензинаджииница си го взима квото и кефне.


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот onty » Чет 02 окт 2014 22:34




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Ниско налягане на газта и проблеми с ГИ-то

Мнениеот mupk0 » Вто 07 окт 2014 11:42


Колега виж си настройките и наляганията.Ако си с 6мм тръба и сонда мини на 8.Аз с 8мм трасе и артик си карам ежедневката ,която е 192коня турбо кола.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта