Одисеята с полото продължава. Сега се яви ново 20. Директно си осъзнахме грешката с колегата като се зачетохме много внимателно в много важното уточнение на софтуера - "Инжекторно време бензиново на бензин" и "Инжекторно време бензиново на газ". Разликата между двете беше почти двойна (при загряла кола на бензин времето е около 2.5-2.7мс, докато като се превключи на газ, същото отиваше на около 5). Почесахме се по главите и се усъмнихме в налягането от изпарителя. След телефонен жокер колегата отпред започна да го коригира от винта, а аз наблюдавах как инжекторното време на бензин спадаше

Излиза, че предишния път като сме настройвали изпарителят е работил на доста по-ниско налягане и реално все едно нищо не сме направили, то и сега няма гаранция, че сме, ама това е друга работа.
Коефициентите за нормален вървеж и празен ход в момента се въртят около 1.5-1.7 (преди бяха около 2), като според мен има още какво да се желае. Дюзите в момента са разпробити на 1.6мм, а телефонният жокер недвусмислено твърдеше, че може и да са малки. В момента бензиновото време на газ успяхме да го свалим до внушителните 3.8мс (както казах по-напред преди това беше около 5) и колата работи прилично на празен ход, както и ускорява по моите разбирания - нормално като за мощността си. Всяка корекция по коефициентите на инжекторните времена водеше само и единствено до покачване на времената на бензин, което за мен е логично да означава - не пипай, уцелил си го (без да искаш)
Сега обаче се появи друг проблем - при преминаване от газ на бензин, колата претриса и а-ха да изгасне, допускаме, че това има връзка с повишеното налягане от изпарителя.
Обаче стоя и си мисля, че ако уголемим още дюзите, инжекторните времена на бензин, когато колата работи на газ, още биха паднали.
Имам нужда от някои насоки, за да разбера правилно ли се движим като логика или сме в грешка

Имам молба и към собствениците на такива коли с ГИ - с каква конфигурация от изпарител, рейка-инжектори и дюзи карате? Ако не е проблем - споделете
