Просто стрелба в тъмното:
Купуваш си ето това: http://prodavalnik.com/gazov-inzhektsion-brts-i40742487
Бутилка, сонда, тръболяци,обслужване изпарител за всеки случай, ремонт на некой инжектор ако се налага - около 150-170 лева.
Монтаж за 250 или сам с приятели и си готов.
Верно си е риск така по интернет и на честна дума, че всичко е наред със системата, но ако всичко е наред ще забравиш че имаш допълнителна горивна система под капака. Макар да е 2006-та година модел, качеството е на много високо ниво, и като елементна база и като компоненти.
Фобос 1 или Фобос 4
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Слагай Фобос и си свиркай. 

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
НеУважаеми eurogas,
След като нямаш намерение да кажеш какви са разликите между Фобос1 и Фобос4, както и да споделиш с нас как се получава икономия от почти 1000лв за 10000км, защо изобщо пишеш в този форум? Безплатна реклама? Има само една причина НИКОГА да не купя Фобос - ти. Смятам и занапред да разпространявам своята неприязън към празните приказки, които пишеш по автомобилните форуми и да препоръчвам на приятелите си да НЕ ползват услугите на сервиза, в който работиш, както и да НЕ дават пари за Фобос.
След като нямаш намерение да кажеш какви са разликите между Фобос1 и Фобос4, както и да споделиш с нас как се получава икономия от почти 1000лв за 10000км, защо изобщо пишеш в този форум? Безплатна реклама? Има само една причина НИКОГА да не купя Фобос - ти. Смятам и занапред да разпространявам своята неприязън към празните приказки, които пишеш по автомобилните форуми и да препоръчвам на приятелите си да НЕ ползват услугите на сервиза, в който работиш, както и да НЕ дават пари за Фобос.
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Варди си хляба човекът, бре 

- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Какво общо има хляба на колегата eurogas,при положение, че човека задал въпроса,ще си купи и постави системата сам?А отгоре на това и е в Пловдив.
Eurogas ми е помагал,както е помагал и на други колеги със самостоятелно слагане на фобос.Мисля че не е основателно отношение на неприязън или заяждане.
Аз също съм с 2 автомобила с фобос и нямам грижи.
Сякаш някой кара някого да си слага насила нещо по колата.
Eurogas ми е помагал,както е помагал и на други колеги със самостоятелно слагане на фобос.Мисля че не е основателно отношение на неприязън или заяждане.
Аз също съм с 2 автомобила с фобос и нямам грижи.
Сякаш някой кара някого да си слага насила нещо по колата.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Проблема по-скоро е ,че за него друго не съществува а само тея китайско български пластмаси....пазара расте иновациите също,а на нас акъла ни не иска да поглежда нищо дори и за дискусия.
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Благодаря отново на всички които изказаха мнение по темата, но нека запазим умерения тон и добрите нрави, защото противно на очакванията ми, се появиха хора които са склонни да ми помогнат при монтажа и не искам подобни лични нападки да секнат намеренията им.
Нека не побългаряваме темата предварително. Пропуснете обичайните нападки на основата на производители и специалисти в бранша и ги запазете за мен когато в края на месеца ми преведат заплата и започна полека-лека монтажа. Тогава с богат снимков материал ще се допитвам до всички вас и няма да прекъсна маркуч, няма да завия гайка или щуцер без вашето изрично одобрение и позволение

Нека не побългаряваме темата предварително. Пропуснете обичайните нападки на основата на производители и специалисти в бранша и ги запазете за мен когато в края на месеца ми преведат заплата и започна полека-лека монтажа. Тогава с богат снимков материал ще се допитвам до всички вас и няма да прекъсна маркуч, няма да завия гайка или щуцер без вашето изрично одобрение и позволение

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Всеки прави каквото му е по-джоба няма какво да се лъжем,но поне аз мразя някой да хвали нещо зорлен.Няма значение дали е газ,кола,гориво или жена дет се вика.От много хвалба винаги накрая крушата излиза гнила.Това ми беше идеята.Няколко коли съм правил на газ(10тина вече) и всяка кажи речи е с различни елементи и виждам плюсовете и минусите на тея ЕКУ-та и мога да кажа,че всяка си има предимство и недостатъци и безгрешна няма.Като цяло всички вършат все еднаква работа особенно на газ.На метан е малко по-особенно. А и с поста си по-горене съм имал за цел да нареждам някой с обидни думи...даже си мисля,че тона е супер.Просто всеки трябва да пробва да не е със стадото.Хубавите продукти както знаеш,не ги рекламират по телевизията :) И тук е същото.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
@Ton4o_84 хубаво ще се допитваш до форума кое, къде и как, но мисля че ще се получи следното:
- 4-5 различни мнения къде точно и как да си монтираш изпарителя
- ще се започне една полемика колко точно да са дълги маркучите от рейката до колектора
- пак полемика под точно какъв ъгъл да пробиеш колектора и на какво разстояние от бензиновите инжектори да са щуцерите
- после идват настройките и как не се обучава по интернет
Или да обобщим: типично както се случва в Български форум ще ти се обясни колко си тъп и защо не си отишъл в сервиз да си го монтираш
- 4-5 различни мнения къде точно и как да си монтираш изпарителя
- ще се започне една полемика колко точно да са дълги маркучите от рейката до колектора
- пак полемика под точно какъв ъгъл да пробиеш колектора и на какво разстояние от бензиновите инжектори да са щуцерите
- после идват настройките и как не се обучава по интернет
Или да обобщим: типично както се случва в Български форум ще ти се обясни колко си тъп и защо не си отишъл в сервиз да си го монтираш

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Тва пък къде да си пробиеш колектора е буквално без значение.Какви ли не изпълнения съм виждал и колите си работят нормално.Ако си тертеплия ще глдаш да са на еднакво място и 4те дупки,под някакакъв ъгъл,ако е възможно.Маркучите гледай да са 4те еднакви до 30см,но и с различни хората си карат с кеф...
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Да се включа и аз? Моя двигател е АЕЕ и съм с фобос 1, до момента нямам сериозен проблем, освен че ми сменяха гаранционно филтри за по 40 лв ? Зашо пък да не ми вземат сума пари.
Лично аз бих ти препоръчал точно един сервиз към който да се насочиш, но за да не е реклама при интерес ще ти кажа на лично.
От Фобос сервиза не съм доволен от отношението, монтажа и поддръжката.
Лично аз бих ти препоръчал точно един сервиз към който да се насочиш, но за да не е реклама при интерес ще ти кажа на лично.
От Фобос сервиза не съм доволен от отношението, монтажа и поддръжката.
- turbogti
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Аз съм отварял комп (даже 2 броя) на Фобос 4 и не изглежда зле вътре...
П.П.: Даже и работят.

П.П.: Даже и работят.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Доволен потребител на Фобос 1 от Август 2013-та, като сам съм правил инсталацията и настройките. Наскоро гледах софтуера на БСМ (в режим ДЕМО) и мисля, че софтуера на Фобос е по-добър (по-лесен, ясен, с повече възможности за настройка).
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Благодаря отново на всички дали мнение!.
Но сега да започна с първия въпрос за газовия инжекцион.
-Вярно ли е, че пълначката е задължително да са монтира от външната страна на купето, и че нямам право да я сложа от вътрешната страна на багажника.
Но сега да започна с първия въпрос за газовия инжекцион.
-Вярно ли е, че пълначката е задължително да са монтира от външната страна на купето, и че нямам право да я сложа от вътрешната страна на багажника.
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Няма ли начин да я монтираш до капачката на резервоара?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта