Тайминг Адванс Процесор за VW-AUDI

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
dove1
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 11:38
Автомобил:
Двигател:

ТАП

Мнениеот dove1 » Чет 10 май 2007 19:02


на мен ми излезна - тап - 35лв и доставка до пловдив 5,42лв чрез фирма ЕКОНТ.

сутринта забелязах следното : при студен двигател с вкл ТАП (7,5 градуса) и при завъртане на конт. ключ не пали ,когато отпусна ключа чак тогава запалва.когато загрее двигателя този ефект го няма. на какво се дължи това?
да уточня при поставянето на АГУто не е баран аванса т.е. настройките са си за бензин.




Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

TAP

Мнениеот lozan67 » Чет 10 май 2007 19:17


Мен така ми правеше преди да си сменя мембраните. Пробваи като вкл. на котакт изчакай 5 сек. дай леко газ и завърти. Така правех преди да ми сменат мембраните и палеше от четвърт. :D


dove1
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 11:38
Автомобил:
Двигател:

тап

Мнениеот dove1 » Чет 10 май 2007 19:30


ок. ще пробвам утре , наистина мембраните не съм ги пипал от както съм сложил АГУто - 3год. А колко си задал на ТАПА


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ТАП

Мнениеот lozan67 » Чет 10 май 2007 20:53


7,5 И мойте на толко ги смених.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 18 май 2007 8:07


Да ви питам нещо. Защо има три положения на ключето немога да си обясна ? При положение ГАЗ ,добре включва зададеното предварение. При положение ОФФ е изклячено. При режим ФУЕЛ какво прави ТАП-а ?


spahi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 13:20
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1989
Местоположение: Троян / Плевен
Контакти:

Мнениеот spahi » Пет 18 май 2007 8:30


Амииии когато е в положение газ внася предварение когато превключиш от бензин на газ. Когато е изключено не можеш да запалиш а в положение бензин все едно колата е без това устройство. Просто ключето го шунтира. Примерно ако нещо му стане да можеш да се прибереш или ако нещо те смущава работата на устройството.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 18 май 2007 13:02


А какъв е смисала на двете жички към газовия клапан ? От там разбира отворил ли е или не, но закакво му е да занае на ТАП-а ?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 18 май 2007 13:30


колега оттам взима захранването.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 18 май 2007 14:40


ivo123 написа:колега оттам взима захранването.
За захранването си има друг кабел, който в описанието е даден че трябва да мине през презпазител. Червения кабел.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 18 май 2007 17:30


значи вероятно оттам е възбуждането - разбира, че си на газ и трябва да коригира ъгъла, а когато няма захранване значи е на бензин.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 18 май 2007 18:08


ivo123 написа:значи вероятно оттам е възбуждането - разбира, че си на газ и трябва да коригира ъгъла, а когато няма захранване значи е на бензин.

И аз така си помислих, но в такъв случай режима "бензин" на ключето е обсолютно излишен ! Щом така и така само си разбира на газ ли си или на бензин. Невиждам изобщо смисъл от тази позиция.... "fuel"


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 18 май 2007 20:50


за всеки случай...ако се прецака нещо авт. ключ или там квото е да имаш резервен вариант предполагам


dove1
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 11:38
Автомобил:
Двигател:

тап

Мнениеот dove1 » Съб 02 юни 2007 21:25


по - нагоре в темата бях споменал за проблема си . минах елкон , газ анализатор , газаджията каза че мембраните са добре , изгледа ме с упрек защо съм сложил ТАП / като те ги слагали само на метан/ и ме изпрати по - живо по - здаро.
та проблема при първоначално палене си остана, как да съм сигурен че ТАПА работи нормално? варно като е вкл. ниските обороти са стабилни , чувстам малко динамика в колата но нещо ме гложди.нали трите проводника от д. на Хол са съответно - маса, сигнал и +12в ., прекъсва се сигнала и там се връзва ТАПА.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

тап

Мнениеот lozan67 » Вто 05 юни 2007 5:03


Паля сутрин само на бензин, но ако се случа да я забравя на газ нацъквам малко с обогатителя и тогава въртя. Но пак не пали от първи път. Иначе след това през деня е на четвърт на газ, Прексва се сигнала за да може ТАП-а да командва комутатора. Прати некоя снимка на уредбата монтажа при двг на мейла ми иможе да измислиме и нещо друго.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 04 юли 2007 6:52


И аз си сложих но мога га го преотстъпя на някой желаещ. Нещо не ми се разбраха с колата. Има някакво влияние но от доста време го изключих и не го ползвам. Забелязвам, че при ниските обороти при тръгване понякога ми изгасва колата когато съм с него, може и да греша де ама него набедих :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта