на мен ми излезна - тап - 35лв и доставка до пловдив 5,42лв чрез фирма ЕКОНТ.
сутринта забелязах следното : при студен двигател с вкл ТАП (7,5 градуса) и при завъртане на конт. ключ не пали ,когато отпусна ключа чак тогава запалва.когато загрее двигателя този ефект го няма. на какво се дължи това?
да уточня при поставянето на АГУто не е баран аванса т.е. настройките са си за бензин.
Тайминг Адванс Процесор за VW-AUDI
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
TAP
Мен така ми правеше преди да си сменя мембраните. Пробваи като вкл. на котакт изчакай 5 сек. дай леко газ и завърти. Така правех преди да ми сменат мембраните и палеше от четвърт. 

тап
ок. ще пробвам утре , наистина мембраните не съм ги пипал от както съм сложил АГУто - 3год. А колко си задал на ТАПА
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ТАП
7,5 И мойте на толко ги смених.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пет 18 фев 2005 13:20
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: RP 1989
- Местоположение: Троян / Плевен
- Контакти:
Амииии когато е в положение газ внася предварение когато превключиш от бензин на газ. Когато е изключено не можеш да запалиш а в положение бензин все едно колата е без това устройство. Просто ключето го шунтира. Примерно ако нещо му стане да можеш да се прибереш или ако нещо те смущава работата на устройството.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
ivo123 написа:значи вероятно оттам е възбуждането - разбира, че си на газ и трябва да коригира ъгъла, а когато няма захранване значи е на бензин.
И аз така си помислих, но в такъв случай режима "бензин" на ключето е обсолютно излишен ! Щом така и така само си разбира на газ ли си или на бензин. Невиждам изобщо смисъл от тази позиция.... "fuel"
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
тап
по - нагоре в темата бях споменал за проблема си . минах елкон , газ анализатор , газаджията каза че мембраните са добре , изгледа ме с упрек защо съм сложил ТАП / като те ги слагали само на метан/ и ме изпрати по - живо по - здаро.
та проблема при първоначално палене си остана, как да съм сигурен че ТАПА работи нормално? варно като е вкл. ниските обороти са стабилни , чувстам малко динамика в колата но нещо ме гложди.нали трите проводника от д. на Хол са съответно - маса, сигнал и +12в ., прекъсва се сигнала и там се връзва ТАПА.
та проблема при първоначално палене си остана, как да съм сигурен че ТАПА работи нормално? варно като е вкл. ниските обороти са стабилни , чувстам малко динамика в колата но нещо ме гложди.нали трите проводника от д. на Хол са съответно - маса, сигнал и +12в ., прекъсва се сигнала и там се връзва ТАПА.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тап
Паля сутрин само на бензин, но ако се случа да я забравя на газ нацъквам малко с обогатителя и тогава въртя. Но пак не пали от първи път. Иначе след това през деня е на четвърт на газ, Прексва се сигнала за да може ТАП-а да командва комутатора. Прати некоя снимка на уредбата монтажа при двг на мейла ми иможе да измислиме и нещо друго.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта