Газта и конденза.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
pecata12310
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газта и конденза.

Мнениеот pecata12310 » Съб 10 май 2014 10:56


Продължам да мисля по въпроса и ми идва на ум следното:
1. Тази влага в горивото не бърка ли работата на ламбда сондата?
2. В един другите постове коментират за изгорял изпускателен клапан.
3. Имам повишен разход на гориво около 8л/100км комбинира извънградско.
4. Не се усеща прекъсване в работата на двигателя и няма загуба на мощност.

Затова не мога да реша как да проверя всички тези съмнения основателни ли са?




Потребителски аватар
lokva
Мнения: 835
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
Автомобил: Passat 3c
Двигател: CBAB 2008
Местоположение: Гоце Делчев Hamburg

Re: Газта и конденза.

Мнениеот lokva » Съб 10 май 2014 17:35


горивата ни са калпави. и от там и проблемите.
в моят случей се случи следното. заредих дизел в България и заминах до неаполи волон / на 300 км по надолу от Атина се намира/на връщане заредих там. Коренна разлика имаше в работата на двигателя. той стана доста по тих и ускоряваше по добре. за близо 1000 километра на връщане имах икономия от 8 литра


Потребителски аватар
pecata12310
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газта и конденза.

Мнениеот pecata12310 » Вто 13 май 2014 12:53


Не знам дали някъде в София могат да проверят налягането в цилиндрите. Само това остана да проверя, за да имам становище за прегорял клапан. Някой да знае къде могат да го замерят?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Газта и конденза.

Мнениеот myrshavija » Вто 13 май 2014 13:23


Това е сложна операция, която може да бъде извършена само във Волфсбург. Добрата новина е, че, ако се разходиш до там за такова нещо, вероятно ще бъдат толкова впечатлени, че ще го направят безплатно! :mhihi


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Газта и конденза.

Мнениеот dreadx » Сря 14 май 2014 10:17


Влага има и във въздуха (въздушна влажност). А един двигател гълта хиляди литри въздух на ден. Не се учудвайте, че в генерацията кондензира влага.

pecata12310: Това за прегорял клапан много се съмнявам, но сигурно може да се измери компресията и да се прецени. Има много други причини, поради които може да ти се е вдигнал разходът.


Потребителски аватар
pecata12310
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газта и конденза.

Мнениеот pecata12310 » Чет 15 май 2014 9:38


Изчетох доста за измерване на налягането на цилиндрите. Ето и линк за това:
http://www.parts.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B8/%D0%98%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D1%86%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB
Имам манометър с голям диаметър 200мм. Навремето го направих за проверка на налягането на цилиндрите на ладата и вартбурга. Не знам само колко е на голфа, за да съм сигурен дали ще ми стигне диапазона му.
Нямaм проблеми да изпълня точките от инструкцията.
Има и електронни такива. Те показват дали е сегмент или клапан.
http://www.obd2-bg.com/vapros/index.html
http://www.obd2-bg.com/OsciloskopEasy/index.html


4on4on
Мнения: 46
Регистриран на: Нед 06 май 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Газта и конденза.

Мнениеот 4on4on » Съб 05 дек 2015 23:31


Много се двоум за дупчене на крайно гърне. Притеснява ме това че ми е оригинално, предполагам че е обработено по някакъв начин, и ако го пробия ще му видя сметката много по-бързо. Да не се промени звука, да не тръгне да се разширява ... Не знам какво да правя. При това гърне вероятно ще има нужда не от 1 а от 2 дупки?

Какво бихте препоръчали? Заслужава ли си дупченето?

uploadfromtaptalk1449351018922.jpg



Sent from my LG-H815 using Tapatalk


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19302
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газта и конденза.

Мнениеот stefan4o » Нед 06 дек 2015 10:12


Аз не зная дали си заслужава дупченето, докато се наканя и те стават за смяна :mhihi Водата си ги дупчи отвътре доста добре.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Газта и конденза.

Мнениеот muns61 » Нед 06 дек 2015 10:25


Дупченето е крайно опасно, не бива да се прави без цялостно обмисляне на проблема. Вследствие пробиването на отвор, гърнето преболедува от лека уртикария до тежко възпаление, с възможност за гърчове и клинична смърт.
:banghead


Потребителски аватар
НарКол
Мнения: 888
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AFT
Местоположение: София

Re: Газта и конденза.

Мнениеот НарКол » Нед 06 дек 2015 12:48


4on4on написа:Много се двоум за дупчене на крайно гърне. Притеснява ме това че ми е оригинално, предполагам че е обработено по някакъв начин, и ако го пробия ще му видя сметката много по-бързо.

На колко години ти е „оригиналното гърне“? :c010


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19302
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газта и конденза.

Мнениеот stefan4o » Нед 06 дек 2015 14:03


Това се прави на чисто ново гърне. Тя водата като го оръфа после - кел файда :mhihi


4on4on
Мнения: 46
Регистриран на: Нед 06 май 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Газта и конденза.

Мнениеот 4on4on » Нед 06 дек 2015 15:56


Ми на 8 години е, на газ я карам от няма и година. Не мисля че преди мен са сменяли гърнета. На-малкото като го оглеждах ведъж му видях парт номерата, тъй че вярвам че е оригинално.

Въпроса е че се притеснявам да го продупча за да не му разкажа играта по-бързо.

При каране на дълги разстояния, според вас нагрява ли се достатъчно крайното гърне, за да изпари цялата течност?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk


Потребителски аватар
НарКол
Мнения: 888
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AFT
Местоположение: София

Re: Газта и конденза.

Мнениеот НарКол » Нед 06 дек 2015 17:46


4on4on написа:Въпроса е че се притеснявам да го продупча за да не му разкажа играта по-бързо.

Ами като му разкажеш играта, ще купиш ново. :cool Не струват милиони, някъде 100-150 лв в зависимост от модела и марката.

4on4on написа:При каране на дълги разстояния, според вас нагрява ли се достатъчно крайното гърне, за да изпари цялата течност?

Ако не ти излиза много пара от ауспуха, тогава не го пипай.
Сменях гърне преди 2 години и от новото излизаше пара като от димка, отзад ставаше цял облак. Затова го пробих и засега няма проблеми с ръждите. Доста водица изтича от дупката. :weep


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Газта и конденза.

Мнениеот Iezekil » Вто 08 дек 2015 9:43


Преди 5 години смених двете гърнета.Вчера лежах отдолу понеже от някъде взе да издиша,за това време средното гърне вече лангърка пълно с ръждиви тенекета,а на крайното са се появили 2 технологични отвора по 4мм от самосебе си.Та мисля да сменя средното,тръбите на крайното са здрави и сякаш ще изкара още 1-2 зимиосвен ако издишането не е именно от въпросните дупки..


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Газта и конденза.

Мнениеот vaiper 1 » Вто 08 дек 2015 10:13


При мен е така,тръба до задното 2 дупки в двата края на гърнето.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта