Продължам да мисля по въпроса и ми идва на ум следното:
1. Тази влага в горивото не бърка ли работата на ламбда сондата?
2. В един другите постове коментират за изгорял изпускателен клапан.
3. Имам повишен разход на гориво около 8л/100км комбинира извънградско.
4. Не се усеща прекъсване в работата на двигателя и няма загуба на мощност.
Затова не мога да реша как да проверя всички тези съмнения основателни ли са?
Газта и конденза.
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- lokva
- Мнения: 835
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: Газта и конденза.
горивата ни са калпави. и от там и проблемите.
в моят случей се случи следното. заредих дизел в България и заминах до неаполи волон / на 300 км по надолу от Атина се намира/на връщане заредих там. Коренна разлика имаше в работата на двигателя. той стана доста по тих и ускоряваше по добре. за близо 1000 километра на връщане имах икономия от 8 литра
в моят случей се случи следното. заредих дизел в България и заминах до неаполи волон / на 300 км по надолу от Атина се намира/на връщане заредих там. Коренна разлика имаше в работата на двигателя. той стана доста по тих и ускоряваше по добре. за близо 1000 километра на връщане имах икономия от 8 литра
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Газта и конденза.
Не знам дали някъде в София могат да проверят налягането в цилиндрите. Само това остана да проверя, за да имам становище за прегорял клапан. Някой да знае къде могат да го замерят?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Газта и конденза.
Това е сложна операция, която може да бъде извършена само във Волфсбург. Добрата новина е, че, ако се разходиш до там за такова нещо, вероятно ще бъдат толкова впечатлени, че ще го направят безплатно! 

Re: Газта и конденза.
Влага има и във въздуха (въздушна влажност). А един двигател гълта хиляди литри въздух на ден. Не се учудвайте, че в генерацията кондензира влага.
pecata12310: Това за прегорял клапан много се съмнявам, но сигурно може да се измери компресията и да се прецени. Има много други причини, поради които може да ти се е вдигнал разходът.
pecata12310: Това за прегорял клапан много се съмнявам, но сигурно може да се измери компресията и да се прецени. Има много други причини, поради които може да ти се е вдигнал разходът.
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Газта и конденза.
Изчетох доста за измерване на налягането на цилиндрите. Ето и линк за това:
http://www.parts.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B8/%D0%98%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D1%86%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB
Имам манометър с голям диаметър 200мм. Навремето го направих за проверка на налягането на цилиндрите на ладата и вартбурга. Не знам само колко е на голфа, за да съм сигурен дали ще ми стигне диапазона му.
Нямaм проблеми да изпълня точките от инструкцията.
Има и електронни такива. Те показват дали е сегмент или клапан.
http://www.obd2-bg.com/vapros/index.html
http://www.obd2-bg.com/OsciloskopEasy/index.html
http://www.parts.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B8/%D0%98%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D1%86%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB
Имам манометър с голям диаметър 200мм. Навремето го направих за проверка на налягането на цилиндрите на ладата и вартбурга. Не знам само колко е на голфа, за да съм сигурен дали ще ми стигне диапазона му.
Нямaм проблеми да изпълня точките от инструкцията.
Има и електронни такива. Те показват дали е сегмент или клапан.
http://www.obd2-bg.com/vapros/index.html
http://www.obd2-bg.com/OsciloskopEasy/index.html
Re: Газта и конденза.
Много се двоум за дупчене на крайно гърне. Притеснява ме това че ми е оригинално, предполагам че е обработено по някакъв начин, и ако го пробия ще му видя сметката много по-бързо. Да не се промени звука, да не тръгне да се разширява ... Не знам какво да правя. При това гърне вероятно ще има нужда не от 1 а от 2 дупки?
Какво бихте препоръчали? Заслужава ли си дупченето?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Какво бихте препоръчали? Заслужава ли си дупченето?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- stefan4o
- Мнения: 19302
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газта и конденза.
Аз не зная дали си заслужава дупченето, докато се наканя и те стават за смяна
Водата си ги дупчи отвътре доста добре.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Газта и конденза.
Дупченето е крайно опасно, не бива да се прави без цялостно обмисляне на проблема. Вследствие пробиването на отвор, гърнето преболедува от лека уртикария до тежко възпаление, с възможност за гърчове и клинична смърт.


- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Газта и конденза.
4on4on написа:Много се двоум за дупчене на крайно гърне. Притеснява ме това че ми е оригинално, предполагам че е обработено по някакъв начин, и ако го пробия ще му видя сметката много по-бързо.
На колко години ти е „оригиналното гърне“?

- stefan4o
- Мнения: 19302
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газта и конденза.
Това се прави на чисто ново гърне. Тя водата като го оръфа после - кел файда 

Re: Газта и конденза.
Ми на 8 години е, на газ я карам от няма и година. Не мисля че преди мен са сменяли гърнета. На-малкото като го оглеждах ведъж му видях парт номерата, тъй че вярвам че е оригинално.
Въпроса е че се притеснявам да го продупча за да не му разкажа играта по-бързо.
При каране на дълги разстояния, според вас нагрява ли се достатъчно крайното гърне, за да изпари цялата течност?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Въпроса е че се притеснявам да го продупча за да не му разкажа играта по-бързо.
При каране на дълги разстояния, според вас нагрява ли се достатъчно крайното гърне, за да изпари цялата течност?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Газта и конденза.
4on4on написа:Въпроса е че се притеснявам да го продупча за да не му разкажа играта по-бързо.
Ами като му разкажеш играта, ще купиш ново.

4on4on написа:При каране на дълги разстояния, според вас нагрява ли се достатъчно крайното гърне, за да изпари цялата течност?
Ако не ти излиза много пара от ауспуха, тогава не го пипай.
Сменях гърне преди 2 години и от новото излизаше пара като от димка, отзад ставаше цял облак. Затова го пробих и засега няма проблеми с ръждите. Доста водица изтича от дупката.

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Газта и конденза.
Преди 5 години смених двете гърнета.Вчера лежах отдолу понеже от някъде взе да издиша,за това време средното гърне вече лангърка пълно с ръждиви тенекета,а на крайното са се появили 2 технологични отвора по 4мм от самосебе си.Та мисля да сменя средното,тръбите на крайното са здрави и сякаш ще изкара още 1-2 зимиосвен ако издишането не е именно от въпросните дупки..
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Газта и конденза.
При мен е така,тръба до задното 2 дупки в двата края на гърнето.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта