Има ли някой с газова уредба на карбуратор и да пали от раз?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 29 мар 2007 0:58


Чат пат вземе та запали на студено отраз ... но на загряло понякога изобщо не слуша :smackbum и ме кара да го настъпвам по опашката. :a boi de




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 29 мар 2007 8:17


Мойта от половин година се сдуха нещо преди си палеше на -15 на газ :roll: явно мембраните са се вдървили


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Чет 29 мар 2007 8:31


бившия ми голф (2Е3) палеше (на бензин, когато е студена) от 1/4 оборот. 5г. без промяна. като загрее палех и на газ - пак така.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 31 мар 2007 21:03


От как си пуснал тази тема си следя паленето и сутрин ми пали от раз вечер след работа пак но като загрее и я изгася почва да се затруднява.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 01 апр 2007 13:45


Pavcho2 написа:От как си пуснал тази тема си следя паленето и сутрин ми пали от раз вечер след работа пак но като загрее и я изгася почва да се затруднява.


Най-вероятно богата смес на празен ход - сигурно и похапва малко повечко :)


VANKO57
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VANKO57 » Нед 01 апр 2007 16:23


zmej написа:
Има ли някой с газова уредба на карбуратор и да пали от раз?


Да, ама не винаги - само като е току-що загасена или като е изстинала за няколко часа. Ако я оставя за 10-15 минути върти 3-4 секунди, преди да запали.


Това означава само: или не добра регулировка на АГУ
Или характеристиката на АГУ не пасва на тази на ДВГ

Звучи малко гръмко но дългогодишният ми опит е установил това.
С малко игра е възможно да се преодолее този проблем / регулировката/.
Ако характеристиката на двете се разминава е най-добре да се смени изпарителя / типа /.


VANKO57
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VANKO57 » Нед 01 апр 2007 16:25


The_Machine написа:
Pavcho2 написа:От как си пуснал тази тема си следя паленето и сутрин ми пали от раз вечер след работа пак но като загрее и я изгася почва да се затруднява.


Най-вероятно богата смес на празен ход - сигурно и похапва малко повечко :)


Колегата е прав трябва да се намали количеството газ от врътката на изпарителя.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 01 апр 2007 18:05


VANKO57 написа:Ако характеристиката на двете се разминава е най-добре да се смени изпарителя / типа /.



Може би съм от тези ненацелилите изпарител моя е BRC електрически E90 май е модела на 2Е3 карб.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 01 апр 2007 21:14


Хъх... БРЦ-то най-вероятно е Техно и то храни двигатели ДО около 100 kW , тоест диапазон от 1kW до 100кW, а не както бях чел някой да се изцепва , че изпарителя е точно за двигатели 100 киловата :lol:
Не мисля ,че има изпарители , които да не "пасват" на даден двигател , стига да покриват мощността му :)


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Нед 01 апр 2007 21:23


Не знам,но съм чувал че паленето на газ е вредно, особенно на по-ниски температури,защото мембраните са се удървили от студа и палейки те започват да вибрират,а като са се удървили това вибриране ги къса.Поправете ме ако греша ,но съм много бос в тази област,ако не е така някой може ли да ми обясни като за тъп как стоят нещата...ще съм много благодарен :oops:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 01 апр 2007 21:38


Slayer` написа:Не знам,но съм чувал че паленето на газ е вредно, особенно на по-ниски температури,защото мембраните са се удървили от студа и палейки те започват да вибрират,а като са се удървили това вибриране ги къса.Поправете ме ако греша ,но съм много бос в тази област,ако не е така някой може ли да ми обясни като за тъп как стоят нещата...ще съм много благодарен :oops:


По принцип е така , но комплект мембрани е 16-20 лв :), а те не се скапват за по-малко от година... :)
Да не говорим да речем за моя изпарител , който нов е 35 лв? :lol:


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Нед 01 апр 2007 21:43


The_Machine написа:
Slayer` написа:Не знам,но съм чувал че паленето на газ е вредно, особенно на по-ниски температури,защото мембраните са се удървили от студа и палейки те започват да вибрират,а като са се удървили това вибриране ги къса.Поправете ме ако греша ,но съм много бос в тази област,ако не е така някой може ли да ми обясни като за тъп как стоят нещата...ще съм много благодарен :oops:


По принцип е така , но комплект мембрани е 16-20 лв :), а те не се скапват за по-малко от година... :)
Да не говорим да речем за моя изпарител , който нов е 35 лв? :lol:


ок,значи праволно мисля,
Много евтини :shock за какъв изпарител става дума :?:
Незнам дали конкректно тези са евтини или по принцип струват толкова мембраните.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 01 апр 2007 21:53


По принцип струват толкова мембраните , а моя изпарител е Екогаз , но това ми е доставна цена - няма кой да ви го продаде на такава...


Потребителски аватар
dres
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dres » Пон 02 апр 2007 9:34


Оносно паленето на газ искам да споделя и моя опит.Сутрин установих че пали много по лесно ако помпя педала на газта по енергично и въртя за кратко.Уредбата ми е турска,колата Голф 2 1.3 .Откакто сложих газта преди три години се родих.Колата се движи гладко без прекъсвания и хълцания.Мисля че основния проблем на много колеги идва от неправилен монтаж и лоша центровка.


Stefanvalja
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот Stefanvalja » Чет 05 апр 2007 16:41


Аз съм с голф-2 ,1.3 карбуратор,АГУ -БРЦ с ел. изпарител , но и при мен трудно пали сутрин на газ, ако е студено се чуди на колко цилиндъра да работи но след 10-20 сек. се оправя.
Не гаси колата веднага щом си запалил на газ (примерно спираш за цигари) щото изпарителя замръзва и после голямо въртене пада.
Препоръчвам да палиш на бензин да поработи на място,палиш една цигара ,ако не пушиш пий едно кафе или де да знам както си решиш -изчисти стъклата и пр., да отлепи стрелката за температурата пък чак това спокойно обръщай на газ.Полезно е за колата.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта