Поло 93 1.3mi 54к.с. AAV Мембрани или изпарител

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Поло 93 1.3mi 54к.с. AAV Мембрани или изпарител

Мнениеот stypkata » Съб 27 дек 2014 19:17


След няколко засичания се оказа,че гори 11.7л/100км (20.2л=170км) ,което е с 1.7л повече от колкото гореше със стария изпарител :) Та,не можах да разбера как да сваля разхода за сметка на вървенето.Сега върви като самолет,но не ми харесва разхода.Искам да е под 10/100 и мисля,че е нормално за тази кола.Завъртайки месинговия винт за постоянното количество газ се влошава доста работата на мотора,празния му ход варира,при паркиране гасне често,двигателя се разтраква като стар москвич .Пластмасовия винт не оказва грам влияние в/у работата на мотора,както и крана на изпарената газ.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 93 1.3mi 54к.с. AAV Мембрани или изпарител

Мнениеот stefan4o » Съб 27 дек 2014 19:24


Месинговия винт няма общо с вървежа и разхода като цяло. Той служи, за да се отпусне постоянно количество газ, без това да влияе на разход/вървеж на колата. Неговата идея е да се постигне плавен ПХ. По принцип скопяването на вървежа невинаги води до нисък разход. Можеш от тройника на газта да стегнеш около 1/4 до максимум 1/2 оборот. После съответно от винта на изпарителя - пластмасовия да дооправиш малко чувствителността на мембраната и да засечеш пак. Не очаквай чудеса обаче. Ако успееш да го свалиш до 10/100... ама малко ме съмнява :c020
Този разход градско ли е или смесено? Опиши горе-долу - колко км извън и колко в града имаш, на бензин ли палиш или не и т.н.


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Поло 93 1.3mi 54к.с. AAV Мембрани или изпарител

Мнениеот stypkata » Съб 27 дек 2014 20:40


Благодаря Стефане ,ще пробвам и честит имен ден
Колата ми е работна,на бензин я карам само до газстанцията.Сутрин паля на газ студена ,въртя десетина км градско,после излизам извънграда до работното място ,което е на 15км (извънградско) и после чак вечерта се прибирам пак на студен двигател я паля на газ и това ми е карането.Водя го за смесено,защото от 40км имам 30 извън и 10 градско.Обикновено сме 2-3ма души с 100кг инструменти.
И ми се струва прекалено кола 900кг с 1.3 мотор и петдесетина к.с. да гори 10/100 смесено....Имам колега с тико,което му гори 5/100 газ при подобни условия :) И на мен не ми се вярваше,но май е вярно.....А на извънградско му падало на 3.5/100 газ :) Няма причина да ме лъже,той е сериозен човек на въздраст.И пак е с обикновена газова,да не кажеш,че е с ГИ и компютъра му изчислява точното количество газ


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 93 1.3mi 54к.с. AAV Мембрани или изпарител

Мнениеот stefan4o » Съб 27 дек 2014 21:12


stypkata написа:И ми се струва прекалено кола 900кг с 1.3 мотор и петдесетина к.с. да гори 10/100 смесено....Имам колега с тико,което му гори 5/100 газ при подобни условия :) И на мен не ми се вярваше,но май е вярно.....А на извънградско му падало на 3.5/100 газ :) Няма причина да ме лъже,той е сериозен човек на въздраст.И пак е с обикновена газова,да не кажеш,че е с ГИ и компютъра му изчислява точното количество газ

При тези условия може да гори по-малко, определено, ама тоя с тикото... предложи му да си размените колите за седмица. Аз рядко хващам вяра на подобни цифри. Дори ако питаш баща ми, колко му гори пасата градско, ще те метне с поне литър-два надолу, гарантирам ти :mhihi
За настройката искам леко да се коригирам сам. Щом имаш винт месингов, то не пипай изобщо винта на изпарителя за чувствителност. Просто затвори леко тройника с четвърт или половин оборот, както ти казах и коригирай празния ход на колата с месинговия. Така, при равни други условия към тройника ще постъпва по-малко количество газ. За съжаление само опитно може да се установи кое е най-икономичното положение тройник-изпарител. За предварението е също редно да се отбележи, че може да се коригира или от делкото или посредством ТАП, за да е оптимално изгарянето и колата да живне на ниските обороти.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта