Защо на мi може да се сложи обикновена газова?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 20 апр 2007 8:31


ivo123 написа:и аз трета година съм с вакумно Ловато + стоп клапан на изхода и няма грижи, освен че трупаше някоя грешка компа и се наложи да сложа емулатор.


Мммм да - ето човека си казва :)
а този стоп клапън беше за взривовете в колекторните тръби, нали?




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 20 апр 2007 8:35


ами да по принцип - ако има проблеми от остатъчната газ да не гасне двигателя - при опел има много проблеми и там е задължителен, но при ВАГ няма проблеми - гасне и без него.
На мене ми върши работа от гледна точна на, когато се наложи да се преминава на бензин трябва 1-2секунди да изгори газта от тръбичката и изпарителя.
Иначе няма смисъл от него по принцип според мене.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 20 апр 2007 9:22


ами много често колата се случва да се задави на газ след като веднъж си я огасил (работела е на газ), при повторно палене на бензина разбира се , къде се монтира този, на входа на смесителя ли?, А твоят, модифициран от нещо друго ли е?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 20 апр 2007 9:55


не продават се готови такива клапани и се слага на изхода на изпарителя, преди тройника и така като изключи захранването не позволява на остатъчната газ в изпарителя да нахлува в двигателя.
Искам да отбележа, че клапана върши работа, но не е 100% херметизиран, така, че при студена кола като изключиш двигателя после газта пак му идва в повече и трябва повече въртене или да се гаси газта от копчето за превключване газ-бензин като е в неутрално положение.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Пет 20 апр 2007 10:38


ми аз исках да знам само дали се полу4ават взривове както при пълните инжекции с обикножена газова


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 20 апр 2007 11:03


не не се получават.
затова моното става сполучливо с обикновена газова уредба, било с вакумен или с електрически изпарител.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 20 апр 2007 11:39


ivo123 написа:не продават се готови такива клапани и се слага на изхода на изпарителя, преди тройника и така като изключи захранването не позволява на остатъчната газ в изпарителя да нахлува в двигателя.
Искам да отбележа, че клапана върши работа, но не е 100% херметизиран, така, че при студена кола като изключиш двигателя после газта пак му идва в повече и трябва повече въртене или да се гаси газта от копчето за превключване газ-бензин като е в неутрално положение.


Ами колега,аз до колкото си спомням ти имаше собственоръчно изработена системка за ламбда контрол, степ моторчето при изгасяне на двигателя не върши ли същата работа както този , стоп клапън?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 20 апр 2007 12:27


mafiota написа:Ами колега,аз до колкото си спомням ти имаше собственоръчно изработена системка за ламбда контрол, степ моторчето при изгасяне на двигателя не върши ли същата работа както този , стоп клапън?


не колега, защото като изключиш захранването на платката на ламбда контрола и степ мотора остава в положение в което е бил.
Тъй като обикновено преди да изгася двигателя е на празен ход, то и степ мотора застава в положение някакво средно и не затваря притока на газ.
В момента съм само със степ мотора и нямам грижи за гаснене и т.н., единствено ако премина от газ на бензин за секунда се объркват оборотите, тъй като се смесват двете горива.
А когато няма импулс от ламбда сондата - платката отваря степ мотора докрай за да не пречи на работа на двигателя.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 20 апр 2007 13:45


Теодор написа:
The_Machine написа:
psstv18rp написа:...


А баш! :)
Мога да ви предложа обикновена уредба , работеща безупречно на цена от около 900 лв , ще се съгласите ли?!?!?!?
    Въпреки че съм твърдо против газта кажи каква гаранция даваш или друго-ятче казано колко км безплатна поддръжка даваш за всякакви проблеми свързани с работата на газ за уредбата от 900лв. Ако ми дадеш задоволителен отговор още сега си записвам час за монтаж :wink:


Напуснах сервиза преди седмица , иначе можеше да ти обадя оферта :)
Все пак колата с пластмасов колектор ли е?


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 20 апр 2007 14:53


Гърмежи могат да се получат при всяка кола, без значение моно/карб/пълна инж.

Разликата е в последствията, по-точно в цената им. :-)

А самото гърмене става ако се събере газовъздушна смес в смукателния колектор и се запали.

Основните причини са недобре дозирана газ (характерно за обикновените газови уредби без ламбда контрол) + проблеми в запалителната уредба (стари кабели, свещи, палец, капачка на делко). Недобре затварящи се клапани и неправилен момент на запалване също може да помогнат.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 20 апр 2007 18:52


psstv18rp написа:Гърмежи могат да се получат при всяка кола, без значение моно/карб/пълна инж.

Разликата е в последствията, по-точно в цената им. :-)

А самото гърмене става ако се събере газовъздушна смес в смукателния колектор и се запали.

Основните причини са недобре дозирана газ (характерно за обикновените газови уредби без ламбда контрол) + проблеми в запалителната уредба (стари кабели, свещи, палец, капачка на делко). Недобре затварящи се клапани и неправилен момент на запалване също може да помогнат.


Напълно съм съгласен с колегата :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта