Питане за диференциално налягане
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Е добре в какво друго може да е освен изпарителя ?
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Колеги проблема остава ! Сега пробвах колата .Като я карам леко си върви и в момента в който я настъпя тя забива после пак тръгва и пак забива и така !Налягането пада от 1350 до 300 дори в някой случай .Помагайте !
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Питане за диференциално налягане
Филтрите си сменил, остава изпарителят. Отваряш и чистиш.
Я провери маркуча между колектора и изпарителят. Тънък маркуч, влиза на самият изпарител. През него се контролира диференциалното налягане. Та виж го дали е здрав и дали влиза плътно.
Я провери маркуча между колектора и изпарителят. Тънък маркуч, влиза на самият изпарител. През него се контролира диференциалното налягане. Та виж го дали е здрав и дали влиза плътно.
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Маркуча го смених преди около 2 месеца с нов и съм го хванал със скоби !Изпарителя според мен няма как да е мръсен защото филтъра който е на него е като нов .Няма грам боклук по него !Ходих до газаджията и ми каза че на сондата има някаква съчма която се пълнела с боклуци и ограничавала потока на газ !Аз мисля че има логика в това което казва като се има в предвид колко боклук имаше във филтъра след бутилката преди да го сменя .
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Питане за диференциално налягане
Може, има вариант.
Тая съчма служи да спира изходящият поток на газ ако е много голям дебита. Примерно късаш газова тръба към изпарителят и съчмата спира потока на газта. За почистването й обаче ще трябва да разкачиш бутилката...
Тая съчма служи да спира изходящият поток на газ ако е много голям дебита. Примерно късаш газова тръба към изпарителят и съчмата спира потока на газта. За почистването й обаче ще трябва да разкачиш бутилката...
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Да трябва да я разкача,но сега имам много газ и ще стане след около 4 5 дни .Ще пиша да кажа какво е станало !Искам само да попитам тази съчма над тръбичката дето дърпа газта от бутилката ли е ?Защото на скоро свалях сондата и тръбичката като я отвих не падна съчма от вътре .
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Питане за диференциално налягане
Зависи от сондата, но май седи по-горе. Като цяло може да е на всякъде по изхода на газта.
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Ами ще проверя тези дни и ще пиша !Дано наистина проблема да е там !
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Колеги свалих сондата,но съчма няма ! Нали съчмата трябва да е под тази тръбичка която дърпа газта от бутилката ?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Питане за диференциално налягане
По-скоро е на изхода на бутилката, преди връзката за тръбите.
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Ами проверих от тръбата която смуче газ до самия изход където вече се слага маркуча и отива към двигателя,но няма съчма и въздух си минава !Продухах цялата тръба от бутилката до клапана който е за филтъра за течна газ и няма запушване ! Направи ми впечатление че също като тръбата която смуче газ и отвора който по принцип клапана го затваря за да спре притока на газ към двигателя е много малък .Ето тук съм направил 2,3 снимки http://dox.bg/files/dw?a=9926a81ef2 .Може би си е нормално тъй като колата си е вървяла дълго така но все пак кажете и вие .В крайна сметка си отивам пак на изпарител май 

- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Здравейте Колеги ! След като прегледах всичко и се оказа че няма проблем по тръбите реших да отида до газаджията ! Отидох при него и той вдигна налягането и намали времената !Колата спря да го прави за 1 2 дена и после започна да го прави отново ,но по рядко ! Направи ми впечатление,че когато я запаля на студен двигател държи диференциално около 1490мбар,а когато загрее пада до 1320мбар!Нормално ли е ?Когато настъпя колата диференциалното пак пада много до около 550мбар на 1-ва .На следващите предавки не толкова !Другото което е че като я карам леко в градски условия и колата мине 2000 оборота изобщо не се усеща колата да дърпа което е хубавото при тоя мотор !Предполагам че е до настройка това не знам !
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Питане за диференциално налягане
Не е нормално да пада толкова много налягането. 500 милибара може, ама даже тогава е крайно много.
Реално като падне от 1500 на 500 е необходимо 3 пъти по-дълго време на впръскване за да влезне необходимото гориво. Ама 3 пъти повече време понякога е твърде много - получава се, че дори дюзата да седи отворена през цялото време не успява да вкара необходимото количество газ.
Много често хората си мисля, че горното лесно може да се реши като се разширят отворите на дюзите. Да, ама не :) . Като ги разшириш почват проблемите при малки количества гориво, примерно на празен ход. Реално с много кратки времена на впръскване дюзите не работят стабилно.
Та тъй - аз бих отворил изпарителят.
Реално като падне от 1500 на 500 е необходимо 3 пъти по-дълго време на впръскване за да влезне необходимото гориво. Ама 3 пъти повече време понякога е твърде много - получава се, че дори дюзата да седи отворена през цялото време не успява да вкара необходимото количество газ.
Много често хората си мисля, че горното лесно може да се реши като се разширят отворите на дюзите. Да, ама не :) . Като ги разшириш почват проблемите при малки количества гориво, примерно на празен ход. Реално с много кратки времена на впръскване дюзите не работят стабилно.
Та тъй - аз бих отворил изпарителят.
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане за диференциално налягане
Ами добре но ако го разглобя за какво трябва да гледам?Питам защото аз ще си го разглобя тъй като сегашния ми газаджия се опитва да ме убеди че колата толкова си може и явно че е трябва да си търся друг ,а през това време явно че трябва да опитам сам !
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Питане за диференциално налягане
Всеки газаджия с малко акъл на 2ят етаж ще ти каже, че не е нормално толкова много да пада налягането. Или изпарителят е малък за мотора, или има запушване по пътя на газта.
Ако има проблем с изпарителят като го отвориш ще е видим. При мен бяха полузапушени местата където се изпарява газта. Извадих поне 2 шепи от онова дето прилича на графит. На практика повърността която топлоотдава към газта беше плътно покрита с тая гняз. Имаше минимална проходимост от там където влиза течна газ и там където трябва да излиза изпарената. Ама това беше след 50 000км без да сменям филтъра преди изпарителят :) .
А, да - ако има вътре едно като медни пружини за подобряване на топлообмена - не го вади. Отиваш на автомивката и го слагаш под водоструйката. Ще изкара само боклуците. При силно замърсен изпарител тези пружини излизат трудно и после не стават за употреба. А не ги продават като резервна част (поне при Заволи-то).
Ако има проблем с изпарителят като го отвориш ще е видим. При мен бяха полузапушени местата където се изпарява газта. Извадих поне 2 шепи от онова дето прилича на графит. На практика повърността която топлоотдава към газта беше плътно покрита с тая гняз. Имаше минимална проходимост от там където влиза течна газ и там където трябва да излиза изпарената. Ама това беше след 50 000км без да сменям филтъра преди изпарителят :) .
А, да - ако има вътре едно като медни пружини за подобряване на топлообмена - не го вади. Отиваш на автомивката и го слагаш под водоструйката. Ще изкара само боклуците. При силно замърсен изпарител тези пружини излизат трудно и после не стават за употреба. А не ги продават като резервна част (поне при Заволи-то).
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта