каква газова уредба на Passta B4 2е 2000сс 115к.с.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 05 май 2007 15:37


ivo123 написа:дискусии много има за и против спиране на помпата - но там е главно за механичен инжекцион и за моноинжекция.
няма смисъл отново да дискутираме дали трябва или не да се изключва помпата, а колкото до ламбда сондата мисля си че ще е нужен емулатор.
при моноинжекцията е нужен - иначе започва да вдига обороти на празен ход, да прекъсва на бензин и т.н.
на моното компа е по-глупав от пълната, предполагам, че на пълната ще прави магарии ако отчита повече време бедна или богата смес, което при обикновенната газова уредба се получава - никога не може да се нагласи сместта да е оптимална във всички режими без ламбда контрол система.
ако не знаеш състоянието на свещи, палец и дистрибутор по-добре си ги смени - сменят се защото те са една от предпоставките за гърмежи.
Това са си консумативи на колата а и не са толкова скъпи.
Това е само при положение, че не си ги сменял - всмисъл свещите да са на 50к км и т.н.
ok това за свещите е ясно, аз помислих , че имаш предвид някакви свещи за газ и затова се учидих доста. Иначе това са си азбучни истини че ако не са читави тия елементи нямаш добра искра или е непостоянна и нямаш добро запалване...
За ламбдата не знам, питах на всички места където бях дали е нужни и ми казаха че не е. Ако беше нужно и съм изявил желание, защо да се дърпат да ми вземат още пари? Не знам ще се поинтересувам още малко и ще видя




Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Съб 05 май 2007 18:45


DoH_KuXoT написа:така, значи до сега обикалях и вече горе долу ми се изясни. Направиха ми оферти в няколко сервиза. В "Аркус" в люлин ми казаха 520лв със всичко, бутилка 38литра тип пура открай докрая в багжника. Кихалка на всмукателния колектор. Инсталация и гаранция на всичко 1 година. Всичко е Lovato. С автоматично прехвърляне от бензина на газ при определени обороти. Възможност за каране само на газ и само на бензин. Емулатори не са необходими никъде ,защото по думите на майстора "колата е достатъчно глупава и няма какво да я лъжем". Та значи 520лв със всичко, монтаж,настройки и т.н. качваш се и караш. При опелите се налагало да се лъжат ламбди и дюзи , защото компютъра ги откривал, демек били по-умни оелите :twisted:
Благодаря на всички отзовали се... :да:
Но нека темата продължи така, че който има нужда да я намери и да се информира.


Здравей, преди 4 месеца монтирах на същия двигател обикновена газова утредба. За Пловдив, с бутилка на мястото на рез. гума всичко излезе 500 лв. Емулатор и други екстри за този двигател (поне конкретно за моя) не са нужни и нямам. Проблеми засега - никакви. Един път ми гърмя при запалване, но аз сам си бях виновен, хем видях, че нещо не работи както трябва колата още докато беше на бензин и въпреки това изфорсирах, за да мина на газ и тогава гръмна, но за щастие се размина без последствия, само предпазната гумичка на кихалката се измести. Друго какво да ти кажа, освен, че МНОГО съм доволен, най-вече от разхода (11-12 градско пловдивско) и това, че и на газ колата е изстребител :yeaha:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 05 май 2007 19:25


ами радвам се, че не се шашка компа и не трябва емулатор на ламбда сонда. Голямо бреме ми беше докато не сложа ламбда емулатор. Една година я карах без и нямах никакви проблеми и изведнъж като почна - вдига обороти, прекъсва не бензин - ужас.
Принудих се да сложа и се оправиха проблемите.
Без емулатор като карам на газ няма проблеми, обърна ли веднъж на бензин и после се скапва всичко и трябваше ресет на компа /откачане на клемата на акумулатора, което при вас не действа/
Колега успех със газовата и дано нямаш никакви проблеми с и след монтажа. :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 05 май 2007 21:17


zdravko написа:
DoH_KuXoT написа:така, значи до сега обикалях и вече горе долу ми се изясни. Направиха ми оферти в няколко сервиза. В "Аркус" в люлин ми казаха 520лв със всичко, бутилка 38литра тип пура открай докрая в багжника. Кихалка на всмукателния колектор. Инсталация и гаранция на всичко 1 година. Всичко е Lovato. С автоматично прехвърляне от бензина на газ при определени обороти. Възможност за каране само на газ и само на бензин. Емулатори не са необходими никъде ,защото по думите на майстора "колата е достатъчно глупава и няма какво да я лъжем". Та значи 520лв със всичко, монтаж,настройки и т.н. качваш се и караш. При опелите се налагало да се лъжат ламбди и дюзи , защото компютъра ги откривал, демек били по-умни оелите :twisted:
Благодаря на всички отзовали се... :да:
Но нека темата продължи така, че който има нужда да я намери и да се информира.


Здравей, преди 4 месеца монтирах на същия двигател обикновена газова утредба. За Пловдив, с бутилка на мястото на рез. гума всичко излезе 500 лв. Емулатор и други екстри за този двигател (поне конкретно за моя) не са нужни и нямам. Проблеми засега - никакви. Един път ми гърмя при запалване, но аз сам си бях виновен, хем видях, че нещо не работи както трябва колата още докато беше на бензин и въпреки това изфорсирах, за да мина на газ и тогава гръмна, но за щастие се размина без последствия, само предпазната гумичка на кихалката се измести. Друго какво да ти кажа, освен, че МНОГО съм доволен, най-вече от разхода (11-12 градско пловдивско) и това, че и на газ колата е изстребител :yeaha:
е това исках да чуя :D мерси много за мнението. При мен трудно ще се поулучи този разход в София, защото сега ми гори 11-12л бензин при икономично каране. Но дано се вместя в горна граница 15 л газ.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 05 май 2007 21:18


ivo123 написа:ами радвам се, че не се шашка компа и не трябва емулатор на ламбда сонда. Голямо бреме ми беше докато не сложа ламбда емулатор. Една година я карах без и нямах никакви проблеми и изведнъж като почна - вдига обороти, прекъсва не бензин - ужас.
Принудих се да сложа и се оправиха проблемите.
Без емулатор като карам на газ няма проблеми, обърна ли веднъж на бензин и после се скапва всичко и трябваше ресет на компа /откачане на клемата на акумулатора, което при вас не действа/
Колега успех със газовата и дано нямаш никакви проблеми с и след монтажа. :beer

мерси :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 07 май 2007 18:43


записах пасата четвъртък да му слагат газ. 420лв всичко с една година гаранция , Ловато само , че с нормална бутилка пура 38литра.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 10 май 2007 22:23


такам газовата уредба е вече факт. Излезе всичко 420лв, както бях писал преди. Изпарител ловато, превключвател BRC, бутилка 40литра, кихалка на изхода на въздушния филтър, плоча преди дебитомера. Заредих за 5лв почнаха да я настройват, палиха, гасиха, половин час я оставиха да си работи и т.н. после почна карането. Не съм зареждал повече , като исках да я карам докато загасне. Карах 20км из задръстванията в пиковия час. После излязох малко по околовръстното, минах около 20км пак, после се върнах в задръстванията и карах докато почна да се лигави. На 47км колата продължаваше да върви , но над 2500об/мин почваше да придръпва. Значи равносметката е 11,6 литра на 100км. Като колата е работила на място повече от 40минути, форсираха я, играха си доста. За мен това е добър разход като се има предвид че иначе харчеше 11,5 градско бензин, 8 по междуградските пътища и 6 по магистралата.
Разлика във вървежа не откривам. Не си падам състезател и може би за това е така. Вдигнах и веднъж 5000об/мин, никакви проблеми. Ускорява си като преди, оборотите са со както преди.
Общо взето за сега съм изключително доволен от резултата.
Единственото което ме притеснява е че бутилка 40 литра събра почти 38 литра газ.
На москвича 60 литрова събира максимум 48 литра.
Ще питам газаджиите дали е проблем и ако е да я дооправят.
п.с. благодаря за коментарите на всички, газта е благодат :P


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 10 май 2007 23:29


DoH_KuXoT написа: Единственото което ме притеснява е че бутилка 40 литра събра почти 38 литра газ.
На москвича 60 литрова събира максимум 48 литра.

Мойта също е 40 литра и като напълня 30 литра иманякакъв клапан който почва да трака. Ако въпреки тракането се продължи да се пълни побира още 7-8 литра.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 11 май 2007 8:13


Winner25 написа:
DoH_KuXoT написа: Единственото което ме притеснява е че бутилка 40 литра събра почти 38 литра газ.
На москвича 60 литрова събира максимум 48 литра.

Мойта също е 40 литра и като напълня 30 литра иманякакъв клапан който почва да трака. Ако въпреки тракането се продължи да се пълни побира още 7-8 литра.
ами това за мен е неизправен ограничителен клапан. Би трябвало да чукне и да спре. Не е нормално това. То лесно мога да пълня само до някъде, но така никога не мога да си засека реално разхода.


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Пет 11 май 2007 13:53


Winner25 написа:
DoH_KuXoT написа: Единственото което ме притеснява е че бутилка 40 литра събра почти 38 литра газ.
На москвича 60 литрова събира максимум 48 литра.

Мойта също е 40 литра и като напълня 30 литра иманякакъв клапан който почва да трака. Ако въпреки тракането се продължи да се пълни побира още 7-8 литра.


И моята събира 30 л., но за разлика от тази на старата ми кола не спира изведнъж (онази беше супер в това отношение) а почва да забавя, забавя и ако я оставиш, може и още 2-3 минути да нерви газаджията (и опашката) :roll:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 11 май 2007 14:36


значи или са ме излъгали на газстанцията или не е изправен клапана. По принцип дава разлика 13-20% от обема и това което може да събере.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 11 май 2007 15:43


Това зависи от завъртането на бутилката... колкото по-високо е сондата спрямо пода на купето , толкова повече газ ще събира , и обратно , колкото повече я сваляш надолу , толкова по-малко ще събира. Взимаш ключе 10 , разхлабваш скобите , завърташ надолу бутилката и отиваш на газстанцията. Ако не те задоволява пак повтаряш процедурата.


le_baiser
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 06 май 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот le_baiser » Пет 11 май 2007 18:01


значи не само моя пасат харчи по 12/100 градско навихте ме да си туря АГУ :D


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 май 2007 21:47




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 16 май 2007 13:01


Епа... нормално гаден монтаж :lol:
Ако искаш ще ти драсна няколко забележки по-късно , че сега трябва да изчезвам...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта