К.Одаджийски написа:Знам, че "направи си сам" е най сладко, но понякога нещата не стават никак. Ти предполагам го разбра, като купи грешните мембрани първо. Затова ти предлагам, занеси го този изпарител на Цеци, ако той не може да го направи, засили го в кофата
Е поне вече си имам два пълни комплекта мембрани и от двата вида

А за щуцерите просто нямам думи

Поръчах си метални понеже моите са пластмасови. Е мога да кажа че по нескопосана изработка не бях виждал. Бяха струговани повече от колкото трябва и зегерката направо изпадаше от единия.
muns61 написа:Има предпазен клапан между камерите. Ако си го развивал, а той е залепен по резбата, възможно е да надува втората степен.
Нямаше как да не го развия все пак в него имаше пружина и гумичка за смяна (ако говорим за месинговия винт със ситна дупчица в средата).
Все пак колата работи доста добре с него и стана малко по пъргава от преди. Разбира се като изключим това че не може да се регулира и че понякога оборотите на празен ход се сриват и гасне. Единствения реглаж който мога да направя за сега е от тройника

Вероятно сега разхода ми ще е
