колега raicon би ли обяснил на другите колеги какво се случва като си пуснеш климатика или друг мощен консуматор и си на газ
май на ниските настъпваш и двата педала едновременно
а като ти се зацапа въздушния филтър - под капака ровиш ли
за вонята от изпарителя въобще да не споменаваме
ЗА ГОЛФ 3
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Всички свеждате въпроса до това гърмене, да коментираме тогава от къде идва гърменето!!?
ПС. Нямам нищо против съвременните газови инсталации -газовите инйекциони, дори признавам че са наистина точното решение на газифицирането на автомобил с пълна инжекция, но не винаги, както казва колегата по горе, е управдано да слагаш газов инжекцион на автомобил за около 4000лв!!
ПС. Нямам нищо против съвременните газови инсталации -газовите инйекциони, дори признавам че са наистина точното решение на газифицирането на автомобил с пълна инжекция, но не винаги, както казва колегата по горе, е управдано да слагаш газов инжекцион на автомобил за около 4000лв!!
- raicon
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 12 апр 2007 11:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стражица
zdrash написа:колега raicon би ли обяснил на другите колеги какво се случва като си пуснеш климатика или друг мощен консуматор и си на газ
май на ниските настъпваш и двата педала едновременно
а като ти се зацапа въздушния филтър - под капака ровиш ли
за вонята от изпарителя въобще да не споменаваме
Какво да става, като се регулират обороти и т.н.(първоначално) всички настроки правя при включени консуматори - клима, фарове, волан навит пълно ляво/дясно, музиката на маххх

Освен това на ЕКУ-то нали това му е работата да корегира оборотите (то не знае дали е на газ или бензин

по т.2 за изпарителя - при ГИ също има изпарител макар и малко в по различен вид

п.п.
за 800-900 лв ГИ ама без бутилка и монтажа

- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
при ГИГ-а няма изпарител ама както и да е
а като изключиш консуматорите кво става - излиташ
карал съм и с обикновенна ( landi) и с инжекцион (GIG sat IV)
мога да кажа че двете нямат нищо общо освен вида на горивото и газовия клапан
но всеки си прави сметката - важното е всички да са щастливи
Поздрави
а като изключиш консуматорите кво става - излиташ
карал съм и с обикновенна ( landi) и с инжекцион (GIG sat IV)
мога да кажа че двете нямат нищо общо освен вида на горивото и газовия клапан
но всеки си прави сметката - важното е всички да са щастливи
Поздрави
- raicon
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 12 апр 2007 11:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стражица
zdrash написа:при ГИГ-а няма изпарител ама както и да е
а като изключиш консуматорите кво става - излиташ
карал съм и с обикновенна ( landi) и с инжекцион (GIG sat IV)
мога да кажа че двете нямат нищо общо освен вида на горивото и газовия клапан
но всеки си прави сметката - важното е всички да са щастливи
Поздрави
не не излитам, макар че бих искал

както отбелязах ЕКУ-то се занимава с оборотите

п.п.
Айде стига че оспамихме на човека темата

надявам се да може да си направи изводите и да вземе правилното за него решение

А ако има въпроси, ако можем ще помагаме

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
При Гига между впрочем има някакво странно нещо което е изпарителя.
Една тръба през която минава газта , а отвън е загрята от охлаждащата течност именно в нея газта става газообразна.
читайте здесь
http://www.sigmag.kiev.ua/information.php?pages_id=8
на схемата номер3!
Една тръба през която минава газта , а отвън е загрята от охлаждащата течност именно в нея газта става газообразна.
читайте здесь
http://www.sigmag.kiev.ua/information.php?pages_id=8
на схемата номер3!
На колегата от Шумен ще му кажа - Стига си ги мислил тези пари аз съм със същия мотор пак съм от Шумен и така близо месец се измъчвах за тази разлика на обикновнната АГУ и ГИ. Само едно ще ти кажа слагаш ГИ и забравяш тези терзания майната му на парите първото кръстовище или извънградско като видиш как върви колата ти в несвяс ще сменяш газ и бензин и няма да намираш разлика, ще натискаш педал и ще се кефиш, че си взел правилното тешение. Карал съм прочути двигатели уж най - добъри за газификация ама едно ще ти кажа ГИ просто къса. Сега малко сметки понеже и ти си от Шумен да те светна 24 литра газ зареждам минавам 100 километра от Ш до Търговище останалото е яко градско с натискане по светофарите и включен климатик, когато е топло от О5 заредено 350 км. Следващия път 24 литра от топливо 320 км. А онези с обикновенната около 10 разход се върти и кво излиза около 20к избиваш разликата от обикновенната и си имаш една разумна инвестиция. Като ти писне колата свалят ти ГИ и си го слагаш на новата. Кажи ми една нормална марака автомобили които да произвеждат Моно след 1998 г. В крайна сметка всеки си решава кво ще прави - кара или терепери.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
seikon написа:............Кажи ми една нормална марака автомобили които да произвеждат Моно след 1998 г. В крайна сметка всеки си решава кво ще прави - кара или терепери..........
Колега ако не се лъжа в последните години индустрията доста се разви, и не че производителите или марките на автомобили са ненормални но в тази еволюция всеки се стреми да произведе по-надеждна , икономична, и сигурна система на впръскване на горивото!
Нали се сещаш!!

А ние с ненормалните моноинжекции ще си продължаваме да караме без проблеми на газ!
zdrash написа:яко нали
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=50505
Като гледам тази снимка,направо ми става лошо.Бях решил да слагам обикновенна газова ,и като отидох "газаджията" като започна да ми приказва как ,тук,ще резне ,там ще резне,и си представих точно тази ситуация с въздуховода ,казах твърдо не.Твърде много си обичам новата /стара/ количка.Ще гледам да събера парички за газов ижекцион,и не на последно място/това важи и за обикновенната газова/ да си намеря СПЕЦИАЛИСТ за поставянето му.
Хм ,специалиста вече го намерих-сега остава да намеря и парите и айдееееееееееееееее ГАЗ до ламарините,а не така ПЕНСИОНЕРСКАТА с бензина.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта