Днес ще ми слагат метанова уредба

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 21 авг 2007 6:03


kossel написа:Имам едно допълнително копче за превключване от метан на LPG


чек ся?аз ли недоразбрах?имаш си :
бензин
газ
и ся метан?
къде място за толкоз бутилки?не тежиш ли 2141515 кила?
двигателя шейкър го правиш коктейли да ти пие?




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 21 авг 2007 7:34


ChernoGTI написа:
kossel написа:Имам едно допълнително копче за превключване от метан на LPG


чек ся?аз ли недоразбрах?имаш си :
бензин
газ
и ся метан?
къде място за толкоз бутилки?не тежиш ли 2141515 кила?
двигателя шейкър го правиш коктейли да ти пие?


да в колата засега успешно съжителстват БЕНЗИН - Пропан-Бутан и МЕТАН, колата е с 59 кг по тежка след слагането на 3 карбонови бутилки за метан, 1/2 от багажника ми го няма вече. Обикновенната газова е в формата на автомобилна гума.
Сега се чудя дали да си купя голям пожарогасител или да тренирам бързо бягане :D


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 21 авг 2007 7:35


беги беги беги :lol:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 21 авг 2007 8:34


kossel написа:да в колата засега успешно съжителстват БЕНЗИН - Пропан-Бутан и МЕТАН, колата е с 59 кг по тежка след слагането на 3 карбонови бутилки за метан, 1/2 от багажника ми го няма вече. Обикновенната газова е в формата на автомобилна гума.
Сега се чудя дали да си купя голям пожарогасител или да тренирам бързо бягане :D

И какъв е смисъла от всичко това?
Може би по-дълъг пробег, но къде ти отива рационалността?


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Вто 21 авг 2007 8:42


човек моля ти се пусни снимки - на багажника и на двигателното отделение...не бях чувал за 3 горивни уредби в 1 кола ;)
П.С. кажи и къде ти монтираха метана?


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 22 авг 2007 8:47


maistora_1 написа:човек моля ти се пусни снимки - на багажника и на двигателното отделение...не бях чувал за 3 горивни уредби в 1 кола ;)
П.С. кажи и къде ти монтираха метана?


ще снимам в най скоро време...[/img]


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 22 авг 2007 9:15


:No


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 22 авг 2007 10:08


Kak успяваш да съчетаеш и трите горива, чувал съм че на метан трябва още по-голямо предварение от колкото при газ!


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 22 авг 2007 10:36


Колега, нямам нищо против метана, освен това си мисля,че по-скоро е психологичен ефекта от това да усетиш тежеста.Обикнпвено метановите коли са по тромави от самото гориво.иначе съм съгласен с вастопа,че с с толкова горивни уредби все едно ис се приготвил за трансазиатско турне.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 22 авг 2007 12:45


R@do написа:Колега, нямам нищо против метана, освен това си мисля,че по-скоро е психологичен ефекта от това да усетиш тежеста.Обикнпвено метановите коли са по тромави от самото гориво.иначе съм съгласен с вастопа,че с с толкова горивни уредби все едно ис се приготвил за трансазиатско турне.


ако се замислиш реално - какъв е смисъла да махам готова уредба за пропан бутан с която си купил колата ? бутилката е в формата на автомобилна гума - така че ... няма такива бутилки за метан , сега съм с три горива и засега съм доволен. вчера заредих метан за 5.70 ...за 100 км градско ... мисля да слязза на 5 лева за 100 км градско ... сега още я настройвам.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 22 авг 2007 12:52


Колега много гориво се събира на едно място, ако напълниш и трите ще си подвижен склад ГСМ, не те ли притеснява малко този факт.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 22 авг 2007 12:58


L&R написа:Колега много гориво се събира на едно място, ако напълниш и трите ще си подвижен склад ГСМ, не те ли притеснява малко този факт.

Със десет литра бензин при запалване ефекта ще е същия. При евентуална експлозия мисля че ще му е все едно дали е една или пет.

А иначе по темата -> за рекордите на Гинес си е колегата. Аз лично досега за такъв случай не съм чувал.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 22 авг 2007 13:00


L&R написа:Колега много гориво се събира на едно място, ако напълниш и трите ще си подвижен склад ГСМ, не те ли притеснява малко този факт.


е защо пък да ги пълня догоре ? 10 литра бензин , 20 литра пропан бутан и 10 кг метан ... = 500 км


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 22 авг 2007 13:02


madmen написа:Със десет литра бензин при запалване ефекта ще е същия. При евентуална експлозия мисля че ще му е все едно дали е една или пет.




10 кг взрив и 50кг не правят еднаква беля, да не се стига до там, исках да кажа умната със зареждането.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 22 авг 2007 13:05


L&R написа:
madmen написа:Със десет литра бензин при запалване ефекта ще е същия. При евентуална експлозия мисля че ще му е все едно дали е една или пет.




10 кг взрив и 50кг не правят еднаква беля, да не се стига до там, исках да кажа умната със зареждането.




да ще карам на метан .. а другото ще е за резерва като свърша метана ..това е идеята



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта