Монтира се така :
http://www.runel-tech.com/images/TAP_dipl_big.jpg
Разбира се това е в случая на този на Runel ама повечето са на същия принцип.
Във всички случай кабелчето от датчика на хол в делкото (това със сигнала) се свързва с вхдоа на ТАП-а а изхода на ТАП-а се свързва към бубината.Оттам нататък има една маса,едно захранване +12V и сигнал (пак захранване) от газовия клапан.Идеята на захранването от газовия клапан е да се гаси ТАП-а когато караш на бензин.
По повод градусите тук вече е сложно - зависи с какъв двигател си и според това си търси из темите колеги със същия какви градуси са задали понеже е много относително.Резултатите се колебят между 5 и 12 доколкото съм чел из темите.
Градусите се гласят с няколко копчета (към съответния ТАП има книжка в каква комбинация каква са градусите).Самия ТАП представлява кутиика от която излизат определен брой кабелчета.Според мен най-удачното място за нея е вътре в купето някъде под таблото за да не я мъчи влагата и да не и пречат високоволтовите кабели за свещите (някои хора се оплакват от този ефект)
Преди да гласиш градусите на ТАП-а закарай колата да ти направят запалването както трябва да е на бензин за да нямаш проблеми.
Успех!