Монтаж на АГУ с ламбда контрол на Пасат В3 1.8 АВS ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 13 сеп 2007 20:58


L&R написа:Ламда контрола около 150лв.

Напълно подходящ за монтаж към обикновенна газова.
Т.е. пак на принципа на кранче със стъпков мотор и няколко кабела,събиращи информация от няколко датчика (ТПС,Ламбда).Има ли вграден емулатор за комп-а или?
Извинявам се яе ставам досаден вече с тези въпроси ама се интересувам за да имам база за сравнение между рунел-а и A.E.B.
Благодаря!




qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Чет 13 сеп 2007 21:06


Има и ТАП втора и нов.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 13 сеп 2007 21:13


qnis3 написа:Има и ТАП втора и нов.

Имаш Лс с няколко въпросчета по темата за да не я разтягам още повече.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Съб 15 сеп 2007 19:46


Колега, пишете тук, може и други (като мен) да се интересуват от темата.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 16 сеп 2007 18:55


Добре - веднага обеснявам новата информация по въпроса :
ТАП с Марка А.Е.В. втора употеба - цена 50лв / нов около 150.
Ламбда контрол на същата марка чисто нов - 150лв - самообучаващ се с няколко режима на работа (въпрос на необходимост е да се пуска вградения му ламбда симулатор,също има и вграден симулатор на дюза който може да се включва и гаси).Самообучава се (има постоянно връзка с +12V от акумулатора с което се рестартира при нужда) след запалването на двигателя за 1-ви път на газ.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 17 сеп 2007 0:07


Как се монтира ТАП-?
Преди бобината,на сигнала или на датчина на Хол?
С колко градуса мести и дали се регулират?
Мерси!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 17 сеп 2007 8:15


Монтира се така :
http://www.runel-tech.com/images/TAP_dipl_big.jpg
Разбира се това е в случая на този на Runel ама повечето са на същия принцип.
Във всички случай кабелчето от датчика на хол в делкото (това със сигнала) се свързва с вхдоа на ТАП-а а изхода на ТАП-а се свързва към бубината.Оттам нататък има една маса,едно захранване +12V и сигнал (пак захранване) от газовия клапан.Идеята на захранването от газовия клапан е да се гаси ТАП-а когато караш на бензин.
По повод градусите тук вече е сложно - зависи с какъв двигател си и според това си търси из темите колеги със същия какви градуси са задали понеже е много относително.Резултатите се колебят между 5 и 12 доколкото съм чел из темите.
Градусите се гласят с няколко копчета (към съответния ТАП има книжка в каква комбинация каква са градусите).Самия ТАП представлява кутиика от която излизат определен брой кабелчета.Според мен най-удачното място за нея е вътре в купето някъде под таблото за да не я мъчи влагата и да не и пречат високоволтовите кабели за свещите (някои хора се оплакват от този ефект)
Преди да гласиш градусите на ТАП-а закарай колата да ти направят запалването както трябва да е на бензин за да нямаш проблеми.
Успех!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 17 сеп 2007 9:50


Аха,мерси,жив и здрав!
То АФТ - то взима информация от два датчика - от този в делкото и от този за положението на разпределителния вал...сложна ралта.Ще се консултирам с едни газаджии.
На бензин ми работи перфектно - на празен ход чопли семки,ама на газ лекинко претриса.Имам съмнение,че може да е било нещо по бобината с комутатора (вчера комутатора каза "мяу" и до там),ще ги сменя,пък то ше си покаже.Аз съм с ГИ и на газ газ.комп.подава импулс на комутатора,ама дали дава и допълнително предварение? :roll: Сигурно не.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 17 сеп 2007 11:15


andro_ написа:Аха,мерси,жив и здрав!
То АФТ - то взима информация от два датчика - от този в делкото и от този за положението на разпределителния вал...сложна ралта.Ще се консултирам с едни газаджии.
На бензин ми работи перфектно - на празен ход чопли семки,ама на газ лекинко претриса.Имам съмнение,че може да е било нещо по бобината с комутатора (вчера комутатора каза "мяу" и до там),ще ги сменя,пък то ше си покаже.Аз съм с ГИ и на газ газ.комп.подава импулс на комутатора,ама дали дава и допълнително предварение? :roll: Сигурно не.

Еее...при ГИ незнам ама май няма нужда да се слага подобна джаджа понеже той си има контрол над тези хубавини.Най-добре иди попитай някой дето разбира от ГИ да каже дали има подобна екстра или няма и изобщо дали му трябва.
По повод притрисането може да е от кофти свещ,кофти кабел или нещо от сорта.Наскоро едната служебна (Пасат с 1.8 ABS) почна да притръсва във високите обороти,да няма мощност,да грее повече......а на празен ход стабиларка няма грешка....оказа се че едната свещ (уж Бош - така си дойде от немско с тези) се е потрошила съвсем - нямаше отпред електрод - за щастие керамиката и беше здрава....иначе ни чакаше голямо приключение.Така че си виж свещите,кабелите.....то ще си каже....а може да е и някоя настройка ама ако допреди не е било така значи е нещо ново.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта