Добре де. Аз карам колата всеки ден от вкъщи до работата, живея в едния край на софия и работя в другия. Същото упражнение го повтарям вечер до центъра. Всяка събота и беделя съм с колата извън София. Как подяволите се правят над 15 000 км на година???
Сметката я написах за видите, че иконимията е нищожна, тук пропускаме километрите които се изминават на бензин докато колата загрее. Ваското1 е написал супер тема за тези с обикновени газови на инжекциони http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51505 .
Мисля, че от както не се правят коли с карбуратори, газовата е ей така за да се залъгват хората че плащат по-малко, като си смятат само парите за газ без да отчитат целия раход по каране.
Хайде да посмятам
greenbul написа:Добре де. Аз карам колата всеки ден от вкъщи до работата, живея в едния край на софия и работя в другия. Същото упражнение го повтарям вечер до центъра. Всяка събота и беделя съм с колата извън София. Как подяволите се правят над 15 000 км на година???
Сметката я написах за видите, че иконимията е нищожна, тук пропускаме километрите които се изминават на бензин докато колата загрее. Ваското1 е написал супер тема за тези с обикновени газови на инжекциони http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51505 .
Мисля, че от както не се правят коли с карбуратори, газовата е ей така за да се залъгват хората че плащат по-малко, като си смятат само парите за газ без да отчитат целия раход по каране.
Продължавай да четеш и ще научиш още доста интересни неща.
greenbul написа:Добре де. Аз карам колата всеки ден от вкъщи до работата, живея в едния край на софия и работя в другия. Същото упражнение го повтарям вечер до центъра. Всяка събота и беделя съм с колата извън София. Как подяволите се правят над 15 000 км на година???
Сметката я написах за видите, че иконимията е нищожна, тук пропускаме километрите които се изминават на бензин докато колата загрее. Ваското1 е написал супер тема за тези с обикновени газови на инжекциони http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51505 .
Мисля, че от както не се правят коли с карбуратори, газовата е ей така за да се залъгват хората че плащат по-малко, като си смятат само парите за газ без да отчитат целия раход по каране.
ами правят се... като от софия трябва да ида до другия край на бг, за да се прибера вкъщи и дотам са 500 км в посока, в 2-те посоки и малко обиколки 1200-1300 км за един уикенд ей така се правят. в крайна сметка какво те бърка, нали си караш ти на бензин. след като не ти пречи финансово продължавай така. а ако ти изгори бензиновата помпа на пътя, както ми се е случвало, си оставаш там. примерно
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
АААААААААА оня ден на извънградско карах на бензин и заби муцуната , обърнах на газ и си продължих.
После установих че именно бензиновата помпа е изгоряла, смених я 140 лева + 30 труд = 170 лева.
Ами ако нямах газ и си оставах да чакам на 100 км от вкъщи и без кука за дърпане не ми се мисли, че и студено.
15000 км годишно са си 40 км на ден, много ли е ?
И все пак е по-евтино да се кара на газ макар и да се вдига разхода при обикновенни газови
П.С. вече 3 месеца имам газова и съм избил парите дето съм ги дал (8000+ км)
После установих че именно бензиновата помпа е изгоряла, смених я 140 лева + 30 труд = 170 лева.
Ами ако нямах газ и си оставах да чакам на 100 км от вкъщи и без кука за дърпане не ми се мисли, че и студено.
15000 км годишно са си 40 км на ден, много ли е ?
И все пак е по-евтино да се кара на газ макар и да се вдига разхода при обикновенни газови
П.С. вече 3 месеца имам газова и съм избил парите дето съм ги дал (8000+ км)
освен това, разходите по газовата са сведени до минимум, защото тя е доста просто устройство и съответно по-надежно. по бензиновата сисетема се запушват инжектори, изгарят помпи, ламбда сонда, тпс/при моно/, при пълна газовата не го заобикаля, безброй температурни датчици и глупости, които те оставят на пътя. а на газ може да почне да прави мизерии, но ще те върне от път в повечето случай. ако не си абсолютен палачар и не смениш мембраните навреме и се скъса и изпарителя е такъв, че водата и газта я дели меммбрана тогава можеш да останеш на пътя, но във всички други случаи е поправимо и ще се прибереш. да не забравяме някои имобилайзери прекъсват бенз помпа и също те оставят на път. ее, всички тези предимства си имат недостатъка, че е по-неточна техника от бензиновия инжекцион, ама аз това го пренебрегвам.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
2 години и 27хил.км.-никакви проблеми с газовото(ламдата светва веднага като мина на газ).Един маркуч за вода ,1 щипка от кутията на въздушния филтър(от гърмеж)-,и една бензинова помпа-замяна с 2ра ръка(сложих след това реле за изключване).мисля си че тези 530 лв.съм ги избил отдавна и съм доста на кяр.но все може да има разлика щот е опел но i VW да е пак ще карам на газ.ВИВА ПРОПАН-
БУТАН

- R@do
- Батето
- Мнения: 5451
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
SnowMaster написа:2 години и 27хил.км.-никакви проблеми с газовото(ламдата светва веднага като мина на газ).Един маркуч за вода ,1 щипка от кутията на въздушния филтър(от гърмеж)-,и една бензинова помпа-замяна с 2ра ръка(сложих след това реле за изключване).мисля си че тези 530 лв.съм ги избил отдавна и съм доста на кяр.но все може да има разлика щот е опел но i VW да е пак ще карам на газ.ВИВА ПРОПАН-БУТАН

- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Колега greenbul не съм съгласен с твоите сметки сега да ти покажа сметката за мен.
предварително искам да поясня че цените на горивата са осреднени, както и средния (градско/извънградско) разход на колата (1.8I 107hp)
Цена на газта 1 лв.
Цена на бензина 2 лв.
Годишно изминавам по 20 000 km.
Разход бензин 7.5 l/100 km.
Разход бензин 8.5 l/100 km.
_______________________________________________________________
Ако карам на бензин - 1500 l - 3000 лв.
Ако карам на газ - 1700 l - 1700 лв.
Теоритично годишната разликата е 1300 лв.
Не преминавам на газ до като колата не е загряла - т.е. да сложим 300 лв. годишно за бензин - 150 l - 2000 km. Останалите 18 000 km. изминавам на газ - 1530 l - 1530 лв. Разликата е 1170 лв. годишно. Дали не ми се изплатила уртбата? (при закупуването на колата тя беше монтирана) дори и Аз да съм я монтирал, сложи пари за смяна на въздушен филтър за бензинова помпа, ако искаш (за случая на колегата) или за каквото искаш.
П.П Карам колата на газ вече 3 години.
Изводите оставям на Теб
предварително искам да поясня че цените на горивата са осреднени, както и средния (градско/извънградско) разход на колата (1.8I 107hp)
Цена на газта 1 лв.
Цена на бензина 2 лв.
Годишно изминавам по 20 000 km.
Разход бензин 7.5 l/100 km.
Разход бензин 8.5 l/100 km.
_______________________________________________________________
Ако карам на бензин - 1500 l - 3000 лв.
Ако карам на газ - 1700 l - 1700 лв.
Теоритично годишната разликата е 1300 лв.
Не преминавам на газ до като колата не е загряла - т.е. да сложим 300 лв. годишно за бензин - 150 l - 2000 km. Останалите 18 000 km. изминавам на газ - 1530 l - 1530 лв. Разликата е 1170 лв. годишно. Дали не ми се изплатила уртбата? (при закупуването на колата тя беше монтирана) дори и Аз да съм я монтирал, сложи пари за смяна на въздушен филтър за бензинова помпа, ако искаш (за случая на колегата) или за каквото искаш.
П.П Карам колата на газ вече 3 години.
Изводите оставям на Теб
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Ахам.
Абе колега аз че съм на дизел последните 3 коли и сега пак съм се запътил да продавам TDI-то и да минавам на бензинка с газов инжекцион.Мен Кво ще ме убедиш за да си остана дизелджия??????????
Писна ми от цени и начина на образуването им в BG,където едно нещо колкото по-се харчи те толкова по-му дигат цената.Ебаси държавата.
Абе колега аз че съм на дизел последните 3 коли и сега пак съм се запътил да продавам TDI-то и да минавам на бензинка с газов инжекцион.Мен Кво ще ме убедиш за да си остана дизелджия??????????
Писна ми от цени и начина на образуването им в BG,където едно нещо колкото по-се харчи те толкова по-му дигат цената.Ебаси държавата.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Нищо не мога да ти разбера.Кви 1300 лв МАКС,после кви 1800?????????????????
Аз ти говоря за газов инжекцион за 6 цилиндров двигател за 2470 лева с труда с всичкото му.BRC с най-новия софтуер за управление с 5 режима на работа.ПРи цена на газта съм го смятал 1,20лева а на дизела 2,15 лева,както ще се очертае.За 19 000 км го избивам,само от гориво разликата,тоест за 7,5 месеца някъде максимум по мое каране.Не смятам разликата и от по-честата смяна на консумативите при дизела,недай си боже пък да се развали нещо.Миналата седмица търсех хидравлична помпа,420 лева за дизеляка,стана ми интересно и погледнах за бензиновата версия--270 лева,е уж не е нещо по двигателя,отделен елемент си е,ама като има кажеш ''За дизел търся'' и хайде почва пързалянето.
И не се кахъри,няма глъхнене и ''Защо не пали или не върви'',карал съм и на далеч по-серизони машини с газов инжекцион,затова че имам достатъчно инфо и наблюдения.
Аз ти говоря за газов инжекцион за 6 цилиндров двигател за 2470 лева с труда с всичкото му.BRC с най-новия софтуер за управление с 5 режима на работа.ПРи цена на газта съм го смятал 1,20лева а на дизела 2,15 лева,както ще се очертае.За 19 000 км го избивам,само от гориво разликата,тоест за 7,5 месеца някъде максимум по мое каране.Не смятам разликата и от по-честата смяна на консумативите при дизела,недай си боже пък да се развали нещо.Миналата седмица търсех хидравлична помпа,420 лева за дизеляка,стана ми интересно и погледнах за бензиновата версия--270 лева,е уж не е нещо по двигателя,отделен елемент си е,ама като има кажеш ''За дизел търся'' и хайде почва пързалянето.
И не се кахъри,няма глъхнене и ''Защо не пали или не върви'',карал съм и на далеч по-серизони машини с газов инжекцион,затова че имам достатъчно инфо и наблюдения.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10081
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
айде и моята сметка:
разход в тези задръствания на София: 18/100 газ/бензин (газов инжекцион) н да сметнем 15/100 средно
бензин 100 октана х 2.30(незнам колко е точно - гледам да не гледам) = 34.50лв на 100км
газ 105 октана
х 1.13(това го видях без да искам) = 16.95 лв
20 000 км на година = бензин 6900лв и газ 3390лв
газов инжекцион - 1100лв
да караш АБФ - безценно
дали има сметка а...?!
п.с. за една година съм сменил само газови филтри за 30лв
разход в тези задръствания на София: 18/100 газ/бензин (газов инжекцион) н да сметнем 15/100 средно
бензин 100 октана х 2.30(незнам колко е точно - гледам да не гледам) = 34.50лв на 100км
газ 105 октана

20 000 км на година = бензин 6900лв и газ 3390лв
газов инжекцион - 1100лв
да караш АБФ - безценно
дали има сметка а...?!

п.с. за една година съм сменил само газови филтри за 30лв

- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
madmen написа:Теодор написа:Ако нямаше газ нямаше да ти изгори помпата![]()
![]()
Ако можеш да го обясниш по-горното логически ще те черпя една тортичка.
По пътя на логиката, ако нямаш газ би следвало да зареждаш по често и така помпата не остава дълго време суха

Явно това е искал да каже колегата, но пак няма гаранция

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта