Задържане на оборотите около 2500 при пуснат педал на гаста

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Съб 12 яну 2008 17:43


Миризмата е от богатата смес.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 19 яну 2008 20:24


Драмата я разреших най-накрая :)
Ето я и процедурата :
-разкачихме ламбда контрола и сложихме вместо моторчето обикновенно кранче.Регулирахме колата да работи добре и да върви добре (отне доста време след всичките ми опити да си го регулирам).След това направих пробно кръгче да видя как върви.Задържането на 2000 си го имаше ама доста по-слабо и газаджията каза,че при мен даже е идеално понеже при другите с такива двигатели бил виждал много по-брутално задържане точно на тези обороти.
-монтирах си отново кранчето с моторчето,което си на ламбда контрола.Изключих му захранването за да се рестартира и след малко го включих пак.Запалих колата на бензин и след това я превключих на газ.За разлика от друг път си мина на газ много плавно и не изгасна а си заработи на празен ход и то стабилно.Светодиода на ламбда контрола се размига и аз си я форсирах до около 4000 оборота за да си се обучава.Мига доста по-кратко време от друг път (5-6 секунди) и колата си заспа.Оборотите и падат доста по-бърза отколкото като беше с кранчето и върви доста по-добре.Още нямам впечатления за разход на гориво обаче.
Надявам се да не се получава като преди на дълъг път след 140-150км да забие и да спре да върви докато не рестартирам ламбда контрола..... :(
По повод миризмата - питах газаджията и каза,е повечето изпарители напоследак идвали с дефектно уплътнение отгоре на изходния щуцер.Смених го и миризмата драстично намаля.Остава да видя входната тръба дали не изпуска леко и да попритегна болтчетата на изпапрителя.Сега не мерише почти изобщо :) (или си внушавам вече,че мирише).
Благодаря на всички за помощта!


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Сря 06 фев 2008 19:13


на мен пък ми задържаше обороти около 2000 и като смених тампона на моно инжекцията се оправи и досега няма пробвем оказа че дърпало въздух от там колата е пасат 1.8


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 06 фев 2008 21:47


Еми да де ама на бензин пък няма грешка - реже се,върви си на самолет,разхода и е в норма (към 11-12/100 градско през лятото постоянно с климатика на mах).
На газ също си върви и т.н. ама задържането на оборотите си го има.
Някои казват,че са сменили датчик на Хол и се е оправило,други,че с реглаж на изпарителя може да се избегне този ефект и т.н. и т.н.Ти сега направо ме застреля с тампона на моното :)
Все пак не съм се отказал да ровя къде е проблема....


Потребителски аватар
oicho
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот oicho » Чет 07 фев 2008 20:27


и на голфа ми така прави ... а на вентото го прави от 2005 не е постоянно но го прави кво ли не сам променял няма файда карай и не го мисли



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта