"бензина охлаждал до известна степен дюзата и я предпазвал"
И аз мислех така в началото, и затова първата я бях оставил да върти.
Но всъщност не е вярно - дюзата постоянно се обдухва от свежия въздух цялата (говорим за моно), така че просто няма как да се нагрее съществено. Смукателния колектор принципно не се загрява кой-знае колко много, отделно инжекторния блок не е директно закачен на него а през гумен маншон.
Пък и след като моята не запече за няколко месеца напълно суха работа без грам бензин:-), не виждам как ще има проблем ако всеки ден поне по веднъж се пуска помпата за малко.
Изключена ли ви е бензиновата помпа когато сте на газ?
- borisoff13
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
kossel написа:На мен ми е интересно в случаите когато помппата не е изключена и се управлява от компютъра и караш на газ дали се включва само от време на време помпата колкото да поддържа налягането в по маркучите или си работи постоянно без да я изключва компютъра?
Помпата ми не е изключена,и понеже всичко си е автоматично,неможеш да разбереш,кога изключва бензиновия и включва газовия инжекцион,освен по индикацията на светодиодите.Освен това помпата , я управлява бензиновия комп.
А относно вкл.и изкл. на бенз. помпа,то се доверявам на Майстора си на Г.И/според него помпата трябва да е вкл./
Вече 5 месеца откакто Г.И е сложена и я експлоатирам .Всичко по нея е О.К. Даже не се е налагало да ходя да ми я донастройват. Върви си перфектно на газ и бензин.
Да не ме чуе оня рогатия ,че да вземе да ми завиди и да ми скрои номер. Боже упази!!!
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"Какьв е смисьла да се спира , ще и се удьлжи живота ли какво
Да, удължава се. Износва се като всяка механична част.
Ако си сложил чисто нова *маркова* помпа, която може да изкара 100-200хил/км минимум, наистина няма смисъл, но едва ли някой с АГУ ще се изръси така.
Напрактика вариантите са:
1. Колата още е с помпата с която е дошла в БГ. В общия случай тази помпа е към края на дните си, и никак не е зле да се удължи животеца й максимално, за да се избегне изобщо покупката на нова.
2. Помпата е изгоряла и е сменена с "нова" (китайска) или от морга. Отново не е ясно колко ще изкара, и има смисъл да се пести.
Да, удължава се. Износва се като всяка механична част.
Ако си сложил чисто нова *маркова* помпа, която може да изкара 100-200хил/км минимум, наистина няма смисъл, но едва ли някой с АГУ ще се изръси така.

Напрактика вариантите са:
1. Колата още е с помпата с която е дошла в БГ. В общия случай тази помпа е към края на дните си, и никак не е зле да се удължи животеца й максимално, за да се избегне изобщо покупката на нова.
2. Помпата е изгоряла и е сменена с "нова" (китайска) или от морга. Отново не е ясно колко ще изкара, и има смисъл да се пести.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 21:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз съм чувал, че когато работи помпата при спряна дюза се товари повече от липсата на дебит през бензиновата дюза и блъскането на всичко през обратната магистрала. Други твърдят, че помпите запичали от дълго бездействие и суха среда, но ако се пали на бензин всеки път няма да има такъв проблем предполагам.
Това за охлаждането - според мен ефекта е доста слаб, за да е от значение.
Мойта не е спряна, но засега проблеми не съм имал.
Това за охлаждането - според мен ефекта е доста слаб, за да е от значение.
Мойта не е спряна, но засега проблеми не съм имал.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта