Спадане на мощност при метановия инж. в сравнение с бензина

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 01 мар 2008 20:59


GOLF@ написа:Нещо не разбрах за литри и барове...
И двата вида гориво се смесват с въздуха при еднакво налягане в цилиндъра. Мерните единици, които съм посочил са за килограм. При сравнението на 1кг метан и 1кг бензин резултата е, че двете горива имат различна калоричност.


Виж са... метана като го вкараш под по-голямо налягане в цилиндъра от атмосферното , двигателя няма как да си засмуче при такова налягане и въздуха, сещаш ли се? Тоест ще влиза много гориво и недостатъчно въздух и... не става :) - затуй метана се понижава до атмосферно налягане, тоест се разширява 200 пъти (май :roll: :oops: )




Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Съб 01 мар 2008 21:23


Така де, точно това написах преди това :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 01 мар 2008 21:33


GOLF@ написа:Така де, точно това написах преди това :)


Ама при атмосферно налягане стехеометричната смес за метана мисля беше към 10-12:1 , така... при 10-тина литра въздух имаме 1 литър метан, който при атмосферното налягане ще е към 1/1400 от килограма? :idea:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта