С плочка или без ?
- mitrax
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
със щуцери на бензин може да ти се подобри работата , на гас ако търсиш икономия - подходящата плочка , тя спъва малко на бензин колата защото намалява сечението и не стига въздуха за образуване на правилната смес бензин/въздух. За сместа газ/въздух по малко въздух се иска и по голямно разреждане и това се получава със намаляване на сечението
- moni.sim 1,6
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 20:36
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Тетевен
Re: С плочка или без ?
[quote="mafiacartel"]Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ Задължително с плочка,преди година имах Голф2 със същия карб. и му сложих газ със плочка и стана перфект,нямаше разлика с вървенето на бензин,дори ми се струваше,че е по-добре,като се има предвид капризния карбуратор 2е2 

- mitrax
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: С плочка или без ?
moni.sim 1,6 написа:.....
струва ти се че на газ е по добре защото с плочка на бензин се спъва леко колата

- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
според мен големината на отворите на щтуцерите на плочките не са от голямо значение/в определени граници /-защото се намират след тройника който в повечето случаи едва ли се отваря на 30 процента
относно отворите на плочката за въздух-едва ли е необходимо да са по големи от диаметрите на камерите,все пак въздуха от там влиза
а разликата във вървенето се усеща най вече при по амортизирани мотори,прави се разхода на газ да е малък и от там и върви по малко
а и всичко се свежда до правилната настроика на газовата уредба,центровка и т.н.
а относно въпроса в темата-с плочка,с нея смесването е по добро
относно отворите на плочката за въздух-едва ли е необходимо да са по големи от диаметрите на камерите,все пак въздуха от там влиза
а разликата във вървенето се усеща най вече при по амортизирани мотори,прави се разхода на газ да е малък и от там и върви по малко
а и всичко се свежда до правилната настроика на газовата уредба,центровка и т.н.
а относно въпроса в темата-с плочка,с нея смесването е по добро
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- sa6o_bandita
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: С плочка или без ?
с дупчен карборатор е по добре
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: С плочка или без ?
sa6o_bandita написа:с дупчен карборатор е по добре
И моят карб е дупчен и съм доволен. Бях купил плочка, но за моя карб плочката трябва да се преправя, и майстора (самостоятелен) каза, че вместо всичката игра за преправяне и спъване на вървежа на безнин - по-добре ше е да пробие карба. Колата върви на бензин по-добре отколкото без дупката!!!

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: С плочка или без ?
sa6o_bandita написа:с дупчен карборатор е по добре
Абе, отворко... насрал си половината форум с простотиите си!!!
Я вземи малко чети литература по теми като газодинамика, АГУ- принцип на действие, начини на настройка и други
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм с обикновенна плочка и съм доста доволен. Отрязах топлия въздух и вкарах само студен, който минава през маркуч с 50мм.(по спомен) диаметър и колата се спъна започна да гасне на празен ход и да харчи много дори и след центровка. Намалих отвора на маркуча като в началото му сложих гърло от шише от минерална вода( в последствие от кола отвора е един и същ) центроваха я и започна да върви доста добре.
18л. за 260км. при 100- 130 км/ч. По- добре от това никога не е било.
18л. за 260км. при 100- 130 км/ч. По- добре от това никога не е било.
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Pavcho2 написа:Аз съм с обикновенна плочка и съм доста доволен. Отрязах топлия въздух и вкарах само студен, който минава през маркуч с 50мм.(по спомен) диаметър и колата се спъна започна да гасне на празен ход и да харчи много дори и след центровка. Намалих отвора на маркуча като в началото му сложих гърло от шише от минерална вода( в последствие от кола отвора е един и същ) центроваха я и започна да върви доста добре.
18л. за 260км. при 100- 130 км/ч. По- добре от това никога не е било.
с каква цел си махнал топлия въздух....? според мен това е твои минус особено за сутрешното палене когато водата е студена и колата харчи 25/100....
по принцип има специални тапи с изчислен диаметър/дебит на въздух който ги дават газаджиите аз съм с такава тапа
преди време имах проблем с кабрец/скъсано платно/ и я бях махнал карах на бензин около 30км да установя повредата и след като смених на газ бях забравил да сложа тапата повече от 100 не можеше да отлепи.... като я сложих обаче 150 за норматив

ти хубаво си сложил гърло от бутилка но дали това е перфектния дебит? и може би колата не въври какво трябва

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта