С плочка или без ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mitrax
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот mitrax » Вто 25 мар 2008 11:47


със щуцери на бензин може да ти се подобри работата , на гас ако търсиш икономия - подходящата плочка , тя спъва малко на бензин колата защото намалява сечението и не стига въздуха за образуване на правилната смес бензин/въздух. За сместа газ/въздух по малко въздух се иска и по голямно разреждане и това се получава със намаляване на сечението




Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Вто 25 мар 2008 19:56


В неделя ще я извадя. Искам да благодаря отново на колегата Glove за нея.


Потребителски аватар
moni.sim 1,6
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 20:36
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Тетевен

Re: С плочка или без ?

Мнениеот moni.sim 1,6 » Сря 26 мар 2008 0:53


[quote="mafiacartel"]Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ Задължително с плочка,преди година имах Голф2 със същия карб. и му сложих газ със плочка и стана перфект,нямаше разлика с вървенето на бензин,дори ми се струваше,че е по-добре,като се има предвид капризния карбуратор 2е2 :D


Потребителски аватар
mitrax
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: С плочка или без ?

Мнениеот mitrax » Сря 26 мар 2008 8:06


moni.sim 1,6 написа:.....

струва ти се че на газ е по добре защото с плочка на бензин се спъва леко колата :wink:


ivo752
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo752 » Сря 26 мар 2008 17:19


Отворите трябва да бъдат по големи


Потребителски аватар
mitrax
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот mitrax » Сря 26 мар 2008 17:37


кой отвори ? на плочката ли , или отворчетата на отвора на плочката . :stll think: :gruebel


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Сря 26 мар 2008 18:04


Големите отвори. Разликата между БГ и италианската беше 4мм. в диаметъра. На всеки от двата отвора.


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Сря 26 мар 2008 20:41


според мен големината на отворите на щтуцерите на плочките не са от голямо значение/в определени граници /-защото се намират след тройника който в повечето случаи едва ли се отваря на 30 процента
относно отворите на плочката за въздух-едва ли е необходимо да са по големи от диаметрите на камерите,все пак въздуха от там влиза
а разликата във вървенето се усеща най вече при по амортизирани мотори,прави се разхода на газ да е малък и от там и върви по малко
а и всичко се свежда до правилната настроика на газовата уредба,центровка и т.н.
а относно въпроса в темата-с плочка,с нея смесването е по добро


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Нед 30 мар 2008 20:04


lozan67 написа:Големите отвори. Разликата между БГ и италианската беше 4мм. в диаметъра. На всеки от двата отвора.


A италянска плочка от всеки сервиз за газови уредби ли може да се вземе или поръча или ??


Потребителски аватар
sa6o_bandita
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: С плочка или без ?

Мнениеот sa6o_bandita » Сря 09 апр 2008 19:40


с дупчен карборатор е по добре


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: С плочка или без ?

Мнениеот Peterman » Сря 09 апр 2008 20:32


sa6o_bandita написа:с дупчен карборатор е по добре


И моят карб е дупчен и съм доволен. Бях купил плочка, но за моя карб плочката трябва да се преправя, и майстора (самостоятелен) каза, че вместо всичката игра за преправяне и спъване на вървежа на безнин - по-добре ше е да пробие карба. Колата върви на бензин по-добре отколкото без дупката!!! :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: С плочка или без ?

Мнениеот The_Machine » Пет 11 апр 2008 21:59


sa6o_bandita написа:с дупчен карборатор е по добре


Абе, отворко... насрал си половината форум с простотиите си!!!
Я вземи малко чети литература по теми като газодинамика, АГУ- принцип на действие, начини на настройка и други


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Чет 17 апр 2008 21:11


аз бях без плочка.... в последствие сложих каточили с нея е по добре
1. пали ми по добре
2. работи по добре
3. май разхода се качи с малко или поне така си вталпявам.....

но все пак с плочка е по добре :да:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 18 апр 2008 0:41


Аз съм с обикновенна плочка и съм доста доволен. Отрязах топлия въздух и вкарах само студен, който минава през маркуч с 50мм.(по спомен) диаметър и колата се спъна започна да гасне на празен ход и да харчи много дори и след центровка. Намалих отвора на маркуча като в началото му сложих гърло от шише от минерална вода( в последствие от кола отвора е един и същ) центроваха я и започна да върви доста добре.
18л. за 260км. при 100- 130 км/ч. По- добре от това никога не е било.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пет 18 апр 2008 11:11


Pavcho2 написа:Аз съм с обикновенна плочка и съм доста доволен. Отрязах топлия въздух и вкарах само студен, който минава през маркуч с 50мм.(по спомен) диаметър и колата се спъна започна да гасне на празен ход и да харчи много дори и след центровка. Намалих отвора на маркуча като в началото му сложих гърло от шише от минерална вода( в последствие от кола отвора е един и същ) центроваха я и започна да върви доста добре.
18л. за 260км. при 100- 130 км/ч. По- добре от това никога не е било.

с каква цел си махнал топлия въздух....? според мен това е твои минус особено за сутрешното палене когато водата е студена и колата харчи 25/100....
по принцип има специални тапи с изчислен диаметър/дебит на въздух който ги дават газаджиите аз съм с такава тапа
преди време имах проблем с кабрец/скъсано платно/ и я бях махнал карах на бензин около 30км да установя повредата и след като смених на газ бях забравил да сложа тапата повече от 100 не можеше да отлепи.... като я сложих обаче 150 за норматив :wink:

ти хубаво си сложил гърло от бутилка но дали това е перфектния дебит? и може би колата не въври какво трябва :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта