РЕШИХ!!!-ЩЕ СЛАГАМ ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
petar4o89
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот petar4o89 » Вто 29 апр 2008 18:51


Аз съм с Easy Jet. Някакви 'пишмян майстори' ми го монтираха и направо ужас. Сменя когато си иска газ-бензин,гърми,предърпваше,гореше много и още куп проблеми. Ходех по мъките сумати време и тез само човъркат и в крайна сметка нищо. Накрая са престраших да я закарам във Варна в един доста добър сервиз за газови.Човека като дигна капака и като погледна се хвана за главата как е монтирано. За някъде 3 часа го направи както трябва да бъде и сега съм страшно доволен.




volf
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 30 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот volf » Вто 29 апр 2008 20:46


valio kita написа:
volf написа:Аз пък гласувам за марката ТАРТАРИНИ. С такава съм и не съм чувал лоша дума за него.Дюзите обаче са Валтек-щот доста Матрикс видях прецакани в БГ условия.
Разход 1:1 с бензина.
За сервиза все пак колегите от София да ти кажат къде-никак не е маловажен монтажът. Калпавия майстор и най-добрия Г.И ще прецака.
Ето моята в снимки:http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=47076&start=60

Колега само да те питам,какво е растоянието от инжекторите до колекторите че не виждам хубаво на снимката....разбрах 4е и това е от значение.

Нямам никакъв ЛАГ-предполагам,че за това питаш относно д-ната .Не съм ги мерил ,но са м/у 10 и 15см . Ще ги замеря и ще пиша. Те трябва да са възможно най-къси.Снимката за свързане на дюзите, с всмукателния колектор я дадох,за да се види,че отвора е направен в края на всм. колектор приблизително под бензиновите дюзи.
Т.е за да се направи това е смъкван всм колектор. Защото има и такива "майстори"дето дупчат дето им падне/удобно за тях/ и калпаво за колата.


volf
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 30 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот volf » Нед 04 май 2008 11:48


Малко се забавих с меренето на д-ната на маркучите от газовите инжектори до всм. колектори.Ето го и отговора ---140мм. са моите.


Потребителски аватар
valio kita
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Kюстендил
Контакти:

Мнениеот valio kita » Нед 04 май 2008 11:58


......14 см......пак си се вижда дилгочко,ама 6том казваш 4е това е минмума и наяма проблеми.аз излизам от мисълта че бензиновите са монтирани направо в/у колектора....та не може ли и тези да са по този начин :roll:


volf
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 30 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот volf » Нед 04 май 2008 20:14


valio kita написа:......14 см......пак си се вижда дилгочко,ама 6том казваш 4е това е минмума и наяма проблеми.аз излизам от мисълта че бензиновите са монтирани направо в/у колектора....та не може ли и тези да са по този начин :roll:

Не съм казал,че това е минимума,а че моите са толкова. Газовите инжектори не могат да се монтират директно в/у всм кол. На снимката си личи ,къде са навити щуцерите на газовите инжектори.По-принцип,от щуцерите до газ.инж. маркучите трябва да са "възможно" най-къси.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта