Проблем с разхода и оборотите на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 10 юли 2008 19:41


ВидиМС написа:ivo123 съжалявам но не мога да се съглася че иглата служи само да пуска газ при паленето .какво тогава става с тази газ когато мотора заработи и започне сам да "смуче" .първата камера се нарича камера за високо налягане и щом ако иглата е отвита много сместа е богата във всички режими както пишеш то като е завита няма ли да е бедна във всички режими.

ми прочети малко по-нагоре постовете ми..
на вакумния изпарител вместо игла има вакум мембрана и лостовете се задействат с вакум.
Значи ли че и при него сместта е постоянно бедна и не може да се обогати?
Иглата влияе на сместта като цяло и не е препоръчително да е много отвита - не повече от оборот, оборот и половина.
в противен случай настройваш сместта от винта на сместта, но по принцип си е обогатена, защото иглата пуска постоянна порция газ.




Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Съб 12 юли 2008 8:37


не мисли че не съм чел всички постове .благодаря за изчерпателния отговор :lol:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта