Фобос 1 или Фобос 4
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Аз не съм с Фобос, ама мойта кочина обръща на 7 или 10 градуса температура на газта(не помня колко е в настройките).Обръща по температура на газта, защото няма датчик за температура на водата. Проблеми няма дори и зимата нито с преминаване на газ, нито с изпарителя или инжекторите.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Днес специално това погледнах - каква е температурата на газта при смяна на горивата. Както писах по-горе - превключването при мен е настрено да става при Твода=40 градуса, газта беше 19 градуса. Там някъде беше и температурата на въздуха (не съм проверявал с термометър).
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Температурата на изпарената газ не се покачва докато колата не заработи на газ.Имайте го в предвид :) Потока на газта в маркуча е 0 докато колата работи на бензин и там газта не помръдва :) Причината е прост физичен закон. А относно настройката...колата дори аварийно ако я запалиш директно на газ би трябвало да работи що годе добре(ако е настроена добре) Лично моята обръща на 25гр редуктор и работи нормално още от 25гр на редуктора.Естествено с температурна корекция в малки граници.Особенно както още всичко ти е ново :) А относно защо колата се обръща на 25гр всеки който е имал допир до Мерцедес ще ме разбере :D
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Моята от няколко години обръща на 20 градуса
. Нямам никакви ядове и драми! Доволен съм така. Интересното е, че зимата дори работи по-стабилно една идея отколкото лятото на тази температура на превключване (говоря първоначално). Обяснявам си го с факта, че зимата я карам около километър докато обърне, а лятото обръща на място и реално не е работила повече от 30 секунди
(толкова ми е и времето, което съм задал като минимална работа на бензин при първоначално палене, преди да обърне на газ). След като веднъж е обърнала на газ, ако я изгася, времето за работа на бензин при загрял мотор съм го сложил на 5 секунди. Опитвал съм (има възможност софтуерно, не чрез аварийния режим) настройка за директно палене на газ лятото, като условията са като при аварийния режим да има температура поне 10 градуса. Резултатът е добър в дни с температури до 25 градуса. Когато стане по-топло, (30 и нагоре) не работи стабилно при директно палене на газ. Освен това при загрял мотор директното палене на газ (поне при мен) дави мотора и не иска да запали веднага. Та след тези опити установих, че съм най-доволен от палене на бензин, минимална работа 30 секунди преди обръщане на газ (независимо от външната температура), температура на превключване 20 градуса и палене на бензин с 5 секундно закъснение преди превключване на газ при топъл мотор. 



- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Вчера пуснах един кабел на газовия и се оказа, че налягането на газта ми се е вдигнало от 1250 на близо 1400 и има записана грешка "ниско налягане". Свалих го на 1200 от редуктора. В интернет гледам, че масово си карат хората с налягане от 1200-1400.
-Какво трябва да е нормалното налягане, че да не дава грешка като за двигател от 75кс.
-Какво трябва да е нормалното налягане, че да не дава грешка като за двигател от 75кс.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Грешката вероятно се е записала, когато ти е свръшила първата зарядка, и системата автоматично е преминала на бензин. Около 1200-1300 милибара абсолютно налягане е добре, за да има дебит при всички режими и обороти. Останалото е диаметър на дюзи според мощтността, която се пада на цилиндър, и хода на буталцата.
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
А как се чистят грешки, защото не ми излиза никаква опция за това. Да не би да трябва да се отключи опцията
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Аз по принцип ползвам бутона "Изчисти всички", а и за друг начин не знам....
Ето:
Ето:
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Имал съм бъг в програмата, въобще нямах такъв бутон, беше празно на негово място 
А и в настройки вместо "бобина" пишеше "бобона"
-Програмата току-що се ъпдейтна и всичко е наред

А и в настройки вместо "бобина" пишеше "бобона"

-Програмата току-що се ъпдейтна и всичко е наред

- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Започнах да се мъча с настройките вече и открих нова автоматична настройка освен тази на презен ход - имало и на 3000 оборота.
Ако реша някъде поправяйте.
Направих я според указанията и после като покарах малко и нямаше нищо общо с предния път, защото сместа вероятно е станала нормална към богата и мотора заработи съвсем тихо и мазно като работа и ускорение.
Но се случва нещо интересно като карам с 40 и изведнъж натисна педала на газта до ламарината, двигателя заглъхва и прави един силен тласък напред, разтриса купето и тогава ускорява мудно, което мисля, че е богата смес и малки отвори на дюзите.
Нямаше го пушека с миризма на изгоряло, което мисля наричаха "Ефект на ацетиленовата горелка.
Новата настройка ми препоръча ми да си разширя дюзите от 1.7мм на 2.2мм
което ме кара да си мисля, че сместа идва богата и утре ще врътна лимбуса на редуктора и от 1250мбар ще го направя на 1150 и ще изфорсирам за да видя дали ще се появи пушека с миризма, както беше при старата настройка от празен ход и така мисля да го излекувам, защото не ми се свалят дюзи за доразпробиване.
Предната ми настройка беше само на празен ход и ускоряваше страшно, но и ръмжеше и като я поизфорсирах по-дълго на 4000оборота и пушеше няколко секунди яката отзад със миризма на изгоряло- предполагам от "Ефекта на ацетиленова горелка" който се е получавал при бедна смец и който вероятно гори клапаните.

Ако реша някъде поправяйте.
Направих я според указанията и после като покарах малко и нямаше нищо общо с предния път, защото сместа вероятно е станала нормална към богата и мотора заработи съвсем тихо и мазно като работа и ускорение.
Но се случва нещо интересно като карам с 40 и изведнъж натисна педала на газта до ламарината, двигателя заглъхва и прави един силен тласък напред, разтриса купето и тогава ускорява мудно, което мисля, че е богата смес и малки отвори на дюзите.
Нямаше го пушека с миризма на изгоряло, което мисля наричаха "Ефект на ацетиленовата горелка.
Новата настройка ми препоръча ми да си разширя дюзите от 1.7мм на 2.2мм

Предната ми настройка беше само на празен ход и ускоряваше страшно, но и ръмжеше и като я поизфорсирах по-дълго на 4000оборота и пушеше няколко секунди яката отзад със миризма на изгоряло- предполагам от "Ефекта на ацетиленова горелка" който се е получавал при бедна смец и който вероятно гори клапаните.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Здравей отново колега.След като си направил настройка на празен ход и на 3000 оборота,независимо от препоръката за увеличаване на диаметъра на дюзите,продължи с настройката.Вероятно ще получиш съобщение,че не може да се постигне оптимална настройка на празен ход.Игнорираш съобщението и завършваш настройката.Тънкия момент тук е,че имаш оптимална настройка за празен ход и 3000 оборота.Между тези стойности има рязък скок,който се до настройва с помощта на 3D графика.С превключване между графика и таблица,трябва да настройш коефициентите за различните обороти и разреждане,да са с плавен преход.След малко ще опитам да постна снимки на графиката след автоматичната настройка и заглаждане то на графиката.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Ето и снимки
На първата е веднага след автоматичната настройка.Ясно се вижда скокът между оборотите.
[url][url=http://postimage.org/]
[/url]
upload an image[/url]
На втората снимка съм я загладил чрез промяна на стойностите в таблицата.
[url][url=http://postimage.org/]
[/url]
imgupload[/url]
На първата е веднага след автоматичната настройка.Ясно се вижда скокът между оборотите.
[url][url=http://postimage.org/]

upload an image[/url]
На втората снимка съм я загладил чрез промяна на стойностите в таблицата.
[url][url=http://postimage.org/]

imgupload[/url]
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Сега се загледах в писаното от теб по-внимателно.Ако разшириш отвора на дюзите,ще постъпва повече газ,няма как да имаш богата смес с малки отвори.Малки дюзи=големи времена,големи дюзи=малки времена.Виж си коефициентите да не са под 1,защото малките времена може да не се изпълнят от дюзите.Оптимална настройка за налягане и диаметър на дюзите може да се приеме,че е тази,при която бензиновите и газовите времена са еднакви.
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Ето я моята и моята 3Д таблица. Не мога да намеря таблицата където се променят тези числа. Явно трябва да съм при колата.
edit. Разбрах как става, просто махам отметката от 3Д и ми се появява като таблица.

edit. Разбрах как става, просто махам отметката от 3Д и ми се появява като таблица.


- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Тончо, сместа ти идва бедна вероятно, но не е на 100% сигурно де.
Методиката за правилна настройка на ГИ е да направиш сместа такава, че при бензин и газ да работи почти еднакво като динамика. Хватката е в различните режими на работа коефициентите на БЕНЗИН да са колкото се може по-еднакви, когато караш на бензин и на газ. Ако желаеш мога да ти дам и пример как да го направиш, в случай, че не знаеш.
По-добре си направи ръчно настройките, аз не бих дал на автоматични и да чакам добър резултат.
Методиката за правилна настройка на ГИ е да направиш сместа такава, че при бензин и газ да работи почти еднакво като динамика. Хватката е в различните режими на работа коефициентите на БЕНЗИН да са колкото се може по-еднакви, когато караш на бензин и на газ. Ако желаеш мога да ти дам и пример как да го направиш, в случай, че не знаеш.
По-добре си направи ръчно настройките, аз не бих дал на автоматични и да чакам добър резултат.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта