
не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
явно си изобретил не тунинг кутия, ами кутия на пандора, много злоба отприщва у този гоуф 

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
pe6kata написа:явно си изобретил не тунинг кутия, ами кутия на пандора, много злоба отприщва у този гоуф




Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
които желае му правя показно разликата при мен беше потресаваща незнам защо се получи така
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
joker написа:mupk0 написа:При мене като го оставя свързано(вакуума),а тръбата от филтъра до колектора я няма,клапата стой само в положение топло.Като и сложа тръба взима да си се държи нормално.Друг е въпроса,че май файдата клони към 0.Тоест едва ли има някакъв страхотен ефект.Да може да има 2-5% по-добра ефективност докато загрееВажното е ,че пробвах
Само един въпрос:Как виждате къде стои клапата???Ако гледате на отворен капак на кутията и махнат филтър хич не се заблуждавайте,че това е истинското и положение,Просто зашото при махнат филтър и отворен вакуума няма как да заработи нормално.
Преди си мислех,че клапата стой в позиция топло и бях я завил с вида за да стой на студено.Имам 2 дупки и през тях се вижда

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
mupk0 написа:Преди си мислех,че клапата стой в позиция топло и бях я завил с вида за да стой на студено.Имам 2 дупки и през тях се виждаДупки от видия,но като светна с фенерче се вижда идеално.
Ама ти пак не искаш да разбереш,че нарушаването на циркулацията на въздуха в кутията по какъвто и да еначин се отразява на положението на клапата.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Тия клапи дето ги вартим ставаме малко смешни
За газ само студен ваздух ако работи на бензин зимата може топал докато загрее
и после пак студен иска 



- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Ми направете я клапата с едно жило от смукач от баба жужка, и кеф ти топъл, кеф ти студен въздуф




-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Последна промяна от nepreklonniq на Нед 05 фев 2012 18:59, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Гледам, че си от Стара Загора, Христо. Ако искаш заповядай да ти демонстрирам как пали и върви без тая клапа 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Hristo Dimov написа:Да обобщим - клапата да си е активна, т.е. да си дърпа топъл въздух колкото може докато загрее мотора, защото при -16гр. навън си е цяла мъка да работи на газ... А после, който си мисли, че газта ще му върви нормално при тези ниски температури ...има много здраве от мен...за лятото може да е на студено само, но зимата в никакъв случай...
Не обобщавай само на база собствени знания, особено ако са от интернет.
viewtopic.php?f=22&t=310138
А, забравих, AFT НЯМА клапа за въздуха, смуче само студен...
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Ок всеки да си кара както знае...
Споровете са излишни...
Споровете са излишни...
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
joker написа:mupk0 написа:Преди си мислех,че клапата стой в позиция топло и бях я завил с вида за да стой на студено.Имам 2 дупки и през тях се виждаДупки от видия,но като светна с фенерче се вижда идеално.
Ама ти пак не искаш да разбереш,че нарушаването на циркулацията на въздуха в кутията по какъвто и да еначин се отразява на положението на клапата.
Дупка с диаметър 1-2мм нарушава циркулацията?Та тя е абсурд да засмуче от там нещо ,което да промени газоразпределянето.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 май 2009 10:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
сложете един конусен KN и ще решите спора
Шегувам се аз карам 1,6 АЕК и кутията ми е от голф 2 моно вътре всичко е махнато като клапи мотора си върви прилично и на двете горива и нямам проблем със загряването на колата нито лято нито зима и отгоре на вси4ко съм с радиатора с най голямата пита Незнам какъв е ефекта на тази клапа ама определено поне при мене без нея няма проблеми нито с палене нито с загряване

- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Пак ще кажа клапата не е сложена там за да може бай хой да каже: "Аз я махнах от нея полза няма"
Изкарахте се по инжинери от тези който са правили колата.
Ако се прави настройка по изолирана на студен въздух клапа това значи че трябва да се събразяваш с външна температура т.е. зимата настройваш лятото пак ако не разхода ФРъква или спира да върви
За това е нужна клапата да поддържа постоянна температура и да няма нужда от настройки било то на газ или бензин и макар че е незначителна разликата при вървене и горене смятам че има нужда от клапата да не говорим че системата се използва от преди христа до ден днешен.
Колкото до 1-2 мм дупка дали нарушава циркулацията незнам но остави някой да те прободе отзад пък върви обеснявай че не е така.

Изкарахте се по инжинери от тези който са правили колата.
Ако се прави настройка по изолирана на студен въздух клапа това значи че трябва да се събразяваш с външна температура т.е. зимата настройваш лятото пак ако не разхода ФРъква или спира да върви
За това е нужна клапата да поддържа постоянна температура и да няма нужда от настройки било то на газ или бензин и макар че е незначителна разликата при вървене и горене смятам че има нужда от клапата да не говорим че системата се използва от преди христа до ден днешен.
Колкото до 1-2 мм дупка дали нарушава циркулацията незнам но остави някой да те прободе отзад пък върви обеснявай че не е така.



- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Zerga3GT написа:Пак ще кажа клапата не е сложена там за да може бай хой да каже: "Аз я махнах от нея полза няма"
Изкарахте се по инжинери от тези който са правили колата.
Ако се прави настройка по изолирана на студен въздух клапа това значи че трябва да се събразяваш с външна температура т.е. зимата настройваш лятото пак ако не разхода ФРъква или спира да върви
За това е нужна клапата да поддържа постоянна температура и да няма нужда от настройки било то на газ или бензин и макар че е незначителна разликата при вървене и горене смятам че има нужда от клапата да не говорим че системата се използва от преди христа до ден днешен.
Колкото до 1-2 мм дупка дали нарушава циркулацията незнам но остави някой да те прободе отзад пък върви обеснявай че не е така.![]()
![]()
![]()
То ако става на въпрос инженерите са я сметнали и без газ...така че едното е следствие от другото
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта