не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот pe6kata » Пет 03 фев 2012 23:57


явно си изобретил не тунинг кутия, ами кутия на пандора, много злоба отприщва у този гоуф :да:




Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот Гергин » Съб 04 фев 2012 0:05


pe6kata написа:явно си изобретил не тунинг кутия, ами кутия на пандора, много злоба отприщва у този гоуф :да:

facepalm :063: Лежа под масата от смях. Ти ми оправи деня.:bowdown :bowdown


raix
Мнения: 465
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот raix » Съб 04 фев 2012 0:39


които желае му правя показно разликата при мен беше потресаваща незнам защо се получи така


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Съб 04 фев 2012 1:41


joker написа:
mupk0 написа:При мене като го оставя свързано(вакуума),а тръбата от филтъра до колектора я няма,клапата стой само в положение топло.Като и сложа тръба взима да си се държи нормално.Друг е въпроса,че май файдата клони към 0.Тоест едва ли има някакъв страхотен ефект.Да може да има 2-5% по-добра ефективност докато загрее :) Важното е ,че пробвах

Само един въпрос:Как виждате къде стои клапата???Ако гледате на отворен капак на кутията и махнат филтър хич не се заблуждавайте,че това е истинското и положение,Просто зашото при махнат филтър и отворен вакуума няма как да заработи нормално.


Преди си мислех,че клапата стой в позиция топло и бях я завил с вида за да стой на студено.Имам 2 дупки и през тях се вижда :D Дупки от видия,но като светна с фенерче се вижда идеално.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот joker » Съб 04 фев 2012 23:38


mupk0 написа:Преди си мислех,че клапата стой в позиция топло и бях я завил с вида за да стой на студено.Имам 2 дупки и през тях се вижда :D Дупки от видия,но като светна с фенерче се вижда идеално.

Ама ти пак не искаш да разбереш,че нарушаването на циркулацията на въздуха в кутията по какъвто и да еначин се отразява на положението на клапата.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vaiper 1 » Нед 05 фев 2012 16:02


Тия клапи дето ги вартим ставаме малко смешни :Mr Green Fun За газ само студен ваздух ако работи на бензин зимата може топал докато загрее :D и после пак студен иска :wink:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 05 фев 2012 18:35


Ми направете я клапата с едно жило от смукач от баба жужка, и кеф ти топъл, кеф ти студен въздуф mhihi :mrgreen: :Mr Green Fun


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот nepreklonniq » Нед 05 фев 2012 18:50


:arrow:

Последна промяна от nepreklonniq на Нед 05 фев 2012 18:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stefan4o » Нед 05 фев 2012 18:51


Гледам, че си от Стара Загора, Христо. Ако искаш заповядай да ти демонстрирам как пали и върви без тая клапа :Mr Green Fun


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот muns61 » Нед 05 фев 2012 18:59


Hristo Dimov написа:Да обобщим - клапата да си е активна, т.е. да си дърпа топъл въздух колкото може докато загрее мотора, защото при -16гр. навън си е цяла мъка да работи на газ... А после, който си мисли, че газта ще му върви нормално при тези ниски температури ...има много здраве от мен...за лятото може да е на студено само, но зимата в никакъв случай...

Не обобщавай само на база собствени знания, особено ако са от интернет.
viewtopic.php?f=22&t=310138
А, забравих, AFT НЯМА клапа за въздуха, смуче само студен...


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот nepreklonniq » Нед 05 фев 2012 19:29


Ок всеки да си кара както знае...

Споровете са излишни...


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Нед 05 фев 2012 23:40


joker написа:
mupk0 написа:Преди си мислех,че клапата стой в позиция топло и бях я завил с вида за да стой на студено.Имам 2 дупки и през тях се вижда :D Дупки от видия,но като светна с фенерче се вижда идеално.

Ама ти пак не искаш да разбереш,че нарушаването на циркулацията на въздуха в кутията по какъвто и да еначин се отразява на положението на клапата.

Дупка с диаметър 1-2мм нарушава циркулацията?Та тя е абсурд да засмуче от там нещо ,което да промени газоразпределянето.


venho
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 май 2009 10:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот venho » Сря 21 мар 2012 10:56


сложете един конусен KN и ще решите спора mhihi Шегувам се аз карам 1,6 АЕК и кутията ми е от голф 2 моно вътре всичко е махнато като клапи мотора си върви прилично и на двете горива и нямам проблем със загряването на колата нито лято нито зима и отгоре на вси4ко съм с радиатора с най голямата пита Незнам какъв е ефекта на тази клапа ама определено поне при мене без нея няма проблеми нито с палене нито с загряване


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот Zerga3GT » Сря 21 мар 2012 13:50


Пак ще кажа клапата не е сложена там за да може бай хой да каже: "Аз я махнах от нея полза няма"
Изкарахте се по инжинери от тези който са правили колата.

Ако се прави настройка по изолирана на студен въздух клапа това значи че трябва да се събразяваш с външна температура т.е. зимата настройваш лятото пак ако не разхода ФРъква или спира да върви
За това е нужна клапата да поддържа постоянна температура и да няма нужда от настройки било то на газ или бензин и макар че е незначителна разликата при вървене и горене смятам че има нужда от клапата да не говорим че системата се използва от преди христа до ден днешен.

Колкото до 1-2 мм дупка дали нарушава циркулацията незнам но остави някой да те прободе отзад пък върви обеснявай че не е така. :banana :063: :lol:
Изображение


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Сря 21 мар 2012 17:16


Zerga3GT написа:Пак ще кажа клапата не е сложена там за да може бай хой да каже: "Аз я махнах от нея полза няма"
Изкарахте се по инжинери от тези който са правили колата.

Ако се прави настройка по изолирана на студен въздух клапа това значи че трябва да се събразяваш с външна температура т.е. зимата настройваш лятото пак ако не разхода ФРъква или спира да върви
За това е нужна клапата да поддържа постоянна температура и да няма нужда от настройки било то на газ или бензин и макар че е незначителна разликата при вървене и горене смятам че има нужда от клапата да не говорим че системата се използва от преди христа до ден днешен.

Колкото до 1-2 мм дупка дали нарушава циркулацията незнам но остави някой да те прободе отзад пък върви обеснявай че не е така. :banana :063: :lol:
Изображение


То ако става на въпрос инженерите са я сметнали и без газ...така че едното е следствие от другото



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта