не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
18 и 19 отдавна ги няма и клапата е застопорена да смуче само студен въздух. Така си върви добре и харчи много малко газ. Просто искам да смуче малко по-напред, като се предполага, че там ще бъде по-студен въздуха.
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
здравейте колеги, вчера смених филтърната кутия тъй като моята се спука. Разликата в двете е че на новата клапата не е застопорена, а на старата ми беше застопорена така че да смуче от топлия въздух. Сега когато тръгвам на ниските обороти се дави колата и забива муцуна на долу. Да застопорявам ли и новата клапа или да ходя на реглаж на газовата (която е обикновена). Благодаря предварително
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Реглаж,темата е за застопоряване към студения въздух,не топлия.
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
по - голямата част от темата е за какви ли не други неща като състав на постъпващата в цилиндъра гориво-въздушн смес, до брой и разположение на щуцери и маркучи така че реших да попитам все пак с надеждата да ми се даде отговор - получих такъв, за което благодаря (въпреки че не ме устройва отговора тъй като не е подплатен с теза и доказателства). Опитвам се като почти всички колеги писали в темата да поразсъждавам - промянта която съм извършил е физически само 1 - вече имам клапа която не е застопорена - тоест би трябвало това да е проблема в моя случай. Както и още един въпрос ми изникна - дали газаджията е бил малоумен и я е застопорил старата да смуче само топъл въздух, тъй като останах с впечатление че хора които се занимават с това от доста време препоръчват да смуче само студен ? Отново благодаря предварително 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Ами скоро смених изпаритела и имам същия проблем,когато тръгвам на ниски обороти и смачкам газта,колата забива...Писах на един колега но отговор за причината нямам все още.
Това ми е подплатата-смених само изпарител,значи иска реглаж по-прецизен.При теб нямам идея защо е застопорена тая клапа,моята не съм я пипал и си работи нормално както трябва да е...Забиването си го има и на стидено и на топло при мен,ти също можеш да го пробваш ще има ли ефект всъщност и самото застопоряване.
Това ми е подплатата-смених само изпарител,значи иска реглаж по-прецизен.При теб нямам идея защо е застопорена тая клапа,моята не съм я пипал и си работи нормално както трябва да е...Забиването си го има и на стидено и на топло при мен,ти също можеш да го пробваш ще има ли ефект всъщност и самото застопоряване.
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
така и ще направя ще пробвам докато не стане, но мисля че от реглаж няма нужда все пак не съм пипал нищо друго, иначе предишната ми я застопориха точно защото ходих с проблем заради висок разход
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Дааа...топлия въздух дава икономия! Противно на газаджийските легенди за студения въздух и работата на газ!
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
значи последно застопорих клапата да смуче топъл въздух - ефекта е както допреди смяната на кутията - колата върви доволно даже и вече като освободя от скорост веднага залепват оборотите на 850
проблема сега е че сутринта преди работа на бензин не искаше и дума да и се каже и да запали . След като я покарах километур два до бензиностанцията да си сипя газ я запалих на бензин от рас

- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Колега, Орлинчо, опасявам се, че няма да си много доволен от разхода. Дано не позная, засечи и кажи. И при мен залепват оборотите като изключа от скорост, а не смуче топъл въздух 

-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Да сега това е следващото което ще направя да засека разхода - преди даваше между 11 и 12 според зависи от задръствания и зорене 

-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Аз пък съм много доволен от разхода! Клапата ми е застопорена само на топло! Разход в града - 11/100 и разход извън града 8/100! Повече от идеален е !
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
nepreklonniq написа:Аз пък съм много доволен от разхода! Клапата ми е застопорена само на топло! Разход в града - 11/100 и разход извън града 8/100! Повече от идеален е !
Егати, ти си първия човек, дето е доволен от подобно застопоряване. Навсякъде пише - газ-студен, метан-топъл въздух.

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Ivo 1983, на много места пише все еднообразни и еднородни неща (газ-студен въздух,метан-топъл). Но не винаги е така. Правил съм много опити. Имам чувството че всеки ДВГ (говоря за КОД на мотора) на ВАГ и на др. марки е капризен за алт. горива според него си. Колегата nepreklonniq, ще ме подкрепи тук. Той пък завалията колко опита и нерви хвърли не знам (познаваме се лично).
За да бъда в "крак" със заглавието на темата, ще споделя че клапата в кутиите ни за възд. ф-р, трябва да бъде застопорена в 1 положение. Кое е то всеки сам да си избира и тества. Що се отнася до вакуум маркучетата, нека си седят по местата (това дали вършат работа,само те си знаят).
п.с 1. Да споделя моя опит: Корсата ми (газ) дали ще е със студен въздух или топъл-никаква разлика. Голфа ми (метан-конв. у-ба) иска само топлооо
Със студен в-х нито бяга, нито нищо.
п.с 2. Каквото и да ровичкаме по колите си (говоря за конв. у-би) винаги правим нещо, с което нарушаваме нормалната работа на мотора. Така, че никой да не очаква, че като цъкне на бензин, ще си бачка колата както по фабрично.
п.с 3. Забелязал съм, че на колите след 2000-2002г нямат "топъл" въздух?!
За да бъда в "крак" със заглавието на темата, ще споделя че клапата в кутиите ни за възд. ф-р, трябва да бъде застопорена в 1 положение. Кое е то всеки сам да си избира и тества. Що се отнася до вакуум маркучетата, нека си седят по местата (това дали вършат работа,само те си знаят).
п.с 1. Да споделя моя опит: Корсата ми (газ) дали ще е със студен въздух или топъл-никаква разлика. Голфа ми (метан-конв. у-ба) иска само топлооо

п.с 2. Каквото и да ровичкаме по колите си (говоря за конв. у-би) винаги правим нещо, с което нарушаваме нормалната работа на мотора. Така, че никой да не очаква, че като цъкне на бензин, ще си бачка колата както по фабрично.
п.с 3. Забелязал съм, че на колите след 2000-2002г нямат "топъл" въздух?!
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Тва за метана и топлия въздух за пръв път го чувам. Няколко страници по-назад в темата бях прикачил файл в който пишеше точно обратното, че трябва да се остави да дърпа студен въздух. Бях го изровил от някакъв италянски сайт, беше нещо като инструкции за монтиране на метанова уредба. Моята кола така дойде от италия (на метан), клапата завита с рапитка да смуче само студен въздух
От моя личен опит от почти 50000 км на метан, колкото повече въздух толкова по-добре
И да, коли със турбо, на които се монтира метан, вървят яко на метан, защо ли ..
И тая клапа хич не ми е ясно ква и е функцията, хората слагат интеркулър да върви повече колата, ние искаме да вкарваме топъл въздух
На някой ако му върви по-добре на топъл, значи е улучил без да иска по-добра настройка на газта, но това не значи че и на студен въздух няма да може да се настрои да върви добре ..
От моя личен опит от почти 50000 км на метан, колкото повече въздух толкова по-добре
И да, коли със турбо, на които се монтира метан, вървят яко на метан, защо ли ..
И тая клапа хич не ми е ясно ква и е функцията, хората слагат интеркулър да върви повече колата, ние искаме да вкарваме топъл въздух
На някой ако му върви по-добре на топъл, значи е улучил без да иска по-добра настройка на газта, но това не значи че и на студен въздух няма да може да се настрои да върви добре ..
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Клапата за топъл/студен въздух е там, за да осигури оптималната температура на въздуха, която инженерите са задали още при проектирането на мотора. Доколкото зная при ФВ тя трябва да е около 40гр., има датчик който се грижи във всмукателния колектор да постъпва въздух с температура близка до тази стойност.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта