
За или против газова уредба.
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: За или против газова уредба.
Нивото на антифриза е добро. До сега не беше замръзвал, ама и не беше каран студен на -15. Просто давам за пример какви неща стават ако се пали директно на газ 

- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: За или против газова уредба.
Аз зех да обмислям слагането на газова !
Все едни 5-10 лв на 100 км се спестяват особено извънградско!
Все едни 5-10 лв на 100 км се спестяват особено извънградско!
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: За или против газова уредба.
Peterman написа:Аз зех да обмислям слагането на газова !
Все едни 5-10 лв на 100 км се спестяват особено извънградско!
Помисли за метан ... аз за 3 годдини съм спестил ... излиза по 6-7 лева за 100 км градско в София. Питай хора които карат на метан , а не такива които са чували че ...
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За или против газова уредба.
Аз бях най-големия противник на газта, защото имах нова лада 2111 май беше, производство 2005та, и като и сложих газ само ядове - то не бяха 2 симулатора,то не бяха настройки и не - гаснеше чат-пат по кръстовища. Иначе гореше 8л.газ извънгадско.
И тъй като бях подозрителен, за мойто 1.8 GT му сложих 2ра употреба обикновена газова която купих дет се вика за едни 100лв от приятелче с голф 1.6, няква италианска с хубав изпарител. Минал съм 30к км така, и едва наскоро смених мембраните в изпарителя за 50 лв. Колата още е самолет и извънградско ми харчи литър, литър и нещо отгоре газ - МФА-то не знам колко е верно, но докарва показание 6.8л зимата. Обаче като минавам по 3-4000 км на месец ще-не ще, дава разлика в парите за гориво и съм доволен. Единствения минус е че ми изчезват капачките на газта и че ми е нагоряло някое гърне отдолу и малко ми ручи. Но все пак това е каручка за няма 2 бона, така че не се оплаквам - сменям с евтини части и се возя.
И понеже все още бях подозрителен към газовите уредби, на другата ми кола - 2.0 150 коня, съм сложил ГИ, най-скъпия на Ланди Ренцо, който пак взех много тънко пак 2ра ръка за едни смешни пари. Сега колата поне по показания харчи горе-долу еднакво газ и бензин, бяга същото и ми работи много тихо. Нямам оплаквания. Ползвам я за извънградско и ако я щадя, ще си избия парите за норматив, живот и здраве - големия двигател дава по-голяма разлика в парите за газ/бензин.
Та съм се убедил в 2 неща:
1) да се набиват пари за ГИ има смисъл само при големи двигатели и сериозен месечен километраж. При разлика в горивата 80 ст./литър и при цена на марков ГИ около 1200 лв ли там колко е, сметките трябва да са сериозни - аз например сега давам повече пари за консумативи и амортизация, щото вече не слизам от колата и я спуквам от каране, съответно ходя по-често за смяна на масла, накладки и т.н.
2) Относно обикновените газови, не бих си играл да дам 300лв за турска газова която да сложа на Поло 1.1 например, ако ще го връткам само едни 500-1000 км на месец.
И тъй като бях подозрителен, за мойто 1.8 GT му сложих 2ра употреба обикновена газова която купих дет се вика за едни 100лв от приятелче с голф 1.6, няква италианска с хубав изпарител. Минал съм 30к км така, и едва наскоро смених мембраните в изпарителя за 50 лв. Колата още е самолет и извънградско ми харчи литър, литър и нещо отгоре газ - МФА-то не знам колко е верно, но докарва показание 6.8л зимата. Обаче като минавам по 3-4000 км на месец ще-не ще, дава разлика в парите за гориво и съм доволен. Единствения минус е че ми изчезват капачките на газта и че ми е нагоряло някое гърне отдолу и малко ми ручи. Но все пак това е каручка за няма 2 бона, така че не се оплаквам - сменям с евтини части и се возя.
И понеже все още бях подозрителен към газовите уредби, на другата ми кола - 2.0 150 коня, съм сложил ГИ, най-скъпия на Ланди Ренцо, който пак взех много тънко пак 2ра ръка за едни смешни пари. Сега колата поне по показания харчи горе-долу еднакво газ и бензин, бяга същото и ми работи много тихо. Нямам оплаквания. Ползвам я за извънградско и ако я щадя, ще си избия парите за норматив, живот и здраве - големия двигател дава по-голяма разлика в парите за газ/бензин.
Та съм се убедил в 2 неща:
1) да се набиват пари за ГИ има смисъл само при големи двигатели и сериозен месечен километраж. При разлика в горивата 80 ст./литър и при цена на марков ГИ около 1200 лв ли там колко е, сметките трябва да са сериозни - аз например сега давам повече пари за консумативи и амортизация, щото вече не слизам от колата и я спуквам от каране, съответно ходя по-често за смяна на масла, накладки и т.н.
2) Относно обикновените газови, не бих си играл да дам 300лв за турска газова която да сложа на Поло 1.1 например, ако ще го връткам само едни 500-1000 км на месец.
Re: За или против газова уредба.
kossel написа:Peterman написа:Аз зех да обмислям слагането на газова !
Все едни 5-10 лв на 100 км се спестяват особено извънградско!
Помисли за метан ... аз за 3 годдини съм спестил ... излиза по 6-7 лева за 100 км градско в София. Питай хора които карат на метан , а не такива които са чували че ...
метан и след 50 - 60к основен ремонт на двигателя това съм чувал.
Re: За или против газова уредба.
nikson85 написа:kossel написа:Peterman написа:Аз зех да обмислям слагането на газова !
Все едни 5-10 лв на 100 км се спестяват особено извънградско!
Помисли за метан ... аз за 3 годдини съм спестил ... излиза по 6-7 лева за 100 км градско в София. Питай хора които карат на метан , а не такива които са чували че ...
метан и след 50 - 60к основен ремонт на двигателя това съм чувал.
бащами кара на метан 130к без никакви проблеми от него съм чувал че имат проблеми моторите на които не се регулират сами клапаните тогава през определено време се ходи на сервиз да ги регулират и няма грешка после.чувал съм че и бутилката се чисти от време на време че събирала масло вутре
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: За или против газова уредба.
че няма да е метан няма да е!
Но ми искат близо 600 лв за италианска газова - Lovato или Landi Renzo, това вклучително с бутилка на мястото на резервната гума както и с евросонда и ламбда емулатор!
Много ли ви се виждат парите?
Но ми искат близо 600 лв за италианска газова - Lovato или Landi Renzo, това вклучително с бутилка на мястото на резервната гума както и с евросонда и ламбда емулатор!
Много ли ви се виждат парите?
Re: За или против газова уредба.
Peterman написа:че няма да е метан няма да е!
Но ми искат близо 600 лв за италианска газова - Lovato или Landi Renzo, това вклучително с бутилка на мястото на резервната гума както и с евросонда и ламбда емулатор!
Много ли ви се виждат парите?
брадчеда преди 3 месеца сложи обикновенна газова на калибра 2.0 115 к.с. за 550 лв но не съм сигурен каква марка брц или ловато ще те излъжа и каза че е търсил на доста места и тази оферта била най-изгодна на другите места предлагали за по 350 400 лв някви измислени марки или слагалаи рециклирани испарители а не нови.550 лв при положение че е с нормална бутилка а не тороидална за резервната гума та според мен е добре тази цена ако предлагат и някакви бонус настроики след определен брои километри
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: За или против газова уредба.
Напълно нормално....тая тороидална бутила оскъпява с около 100лв.
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За или против газова уредба.
Peterman написа:че няма да е метан няма да е!
Но ми искат близо 600 лв за италианска газова - Lovato или Landi Renzo, това вклучително с бутилка на мястото на резервната гума както и с евросонда и ламбда емулатор!
Много ли ви се виждат парите?
Колега, ако ти я направят качествено си заслужава парите! Но от друга страна замислете се това е инвестиция, която правиш веднъж за този автомобил и много хора могат да ме плюят за мнението ми, но за още 300 лева отгоре ще сложиш ГИ и ще си свиркаш! Тея 300 лева ще ги за колко 3000 - 5000 километра!!! Това е моето мнение и колкото и да се опитват да ме убедят колеги, че нямало смисъл ГИ при пълен инжекцион ако е с метален всмукателен колектор не мога да се съглася

- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: За или против газова уредба.
BG_POLICE написа:Peterman написа:че няма да е метан няма да е!
Но ми искат близо 600 лв за италианска газова - Lovato или Landi Renzo, това вклучително с бутилка на мястото на резервната гума както и с евросонда и ламбда емулатор!
Много ли ви се виждат парите?
Колега, ако ти я направят качествено си заслужава парите! Но от друга страна замислете се това е инвестиция, която правиш веднъж за този автомобил и много хора могат да ме плюят за мнението ми, но за още 300 лева отгоре ще сложиш ГИ и ще си свиркаш! Тея 300 лева ще ги за колко 3000 - 5000 километра!!! Това е моето мнение и колкото и да се опитват да ме убедят колеги, че нямало смисъл ГИ при пълен инжекцион ако е с метален всмукателен колектор не мога да се съглася
Само че аз не съм с пълна инжекция а моно!
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За или против газова уредба.
А в такъв случай наистина няма смисъл от ГИ
Тогава бих те посъветвал да подбереш преди всичко майсторите които ще ти монтират уредбата, а те ако наистина си разбират от работата ще ти предложатнещо наистина добро като инсталация и няма да имаш проблеми!

- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: За или против газова уредба.
по темата - при разлика приблизително 1 лев вече, аз съм за газовата уредба и точно затова в момента я монтират на колата ми!


-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За или против газова уредба.
Какво в крайна сметка избра?
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: За или против газова уредба.
ЛОВАТО! С евросонда и бутилка на мястото на рез. гума!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта