Малко закъснявам с отговорите , но до сега нямах възможност да пиша .
На таблото пише че километрите са 223 хиляди , колко са реални вече не знам .
Сутрин пали "от четвърт" , както я пипна на стартер .
Маслото си го гори в норма (от смяна на смяна малко под 1 литър) , така че гумичките няма да ги пипам .
Сам ще си я правя , ако евентуално свалям главата , а цените за части ги знам вече.
Антифриза се губи по малко , но това съединение на двете пласмаси при термостата леко сълзи . Идеята ми е дали мога да разбера ако наистина дърпа въздух от някъде и въобще възможно ли е това ? Има ли вариянт да надува заради термостата ? Въпреки че държи нормални градуси , отваря-затваря , перката работи , маслото е чисто .... само това надуване и вече не знам какво да предприемам
