трудно пали на газ(газаджията твърди че не е от агу)Г2RF2е2

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 05 сеп 2006 8:15


за мен ако не пали на газ има вероятност двигателят да е издухан.Проверете си компресията първо.




VANKO57
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VANKO57 » Вто 05 сеп 2006 9:36


Jerom написа:
VANKO57 написа:Относно мембранете.
Някакви идеи от къде да си взема мембрани за вакуумен изпарител на Stargas?

В кой район на София си?


VANKO57
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VANKO57 » Вто 05 сеп 2006 9:38


kaloyan22 написа:за мен ако не пали на газ има вероятност двигателят да е издухан.Проверете си компресията първо.

По принцип е така, но когато изпарителя пуска много или пък малко газ се получава или задавяне или недостиг и ефекта е същия - колата не пали!!!


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Вто 05 сеп 2006 18:48


Ако незнаем няма нужда да гадаем.Ако някой пали от раз с 2Е2 на газ нека сподели опита си.
Колкото до живота на мембраните може би е въпрос на качество.Имам наблюдение в/у изпарител (произведен в бивша Югославия),който е изминал страшно мн. км-три и до момента не е отварян.
Работи без проблемно, а е монтиран в далечната
1986 година (може да се докаже)


Потребителски аватар
teko
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: колата много трудно пали на газ

Мнениеот teko » Пет 08 сеп 2006 18:43


Християне- Абе ти не четеш ли ,че го е направил с жило.На газ не се пали с напълно затворена клапа,регулирай я да е отворена поне 3-4мм,слагаи качествена газ .


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 08 сеп 2006 18:54


като е топла пали пак трудно а клапата е отворена на 100% не е от нея преди ми палеше от четвърт със същата клапа без да съм пипал нищо по нея


Потребителски аватар
trifonov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот trifonov » Пет 08 сеп 2006 19:40


Здравейте.И аз съм с двигател 1.6 RF 2e2,вакуумен изпaрител Tartarini.Скоро сложих нови мембрани и колата взе да пали трудно на газ като е студена.Спасението е онова малко копче което хвърля газ към двигателя и при въртенето се дава пълна газ-така пали на 1/4 и след като в цилиндрите влезе газ колата започва да си пали от раз без въртене даже и да не е загряла напълно.Със старите мембрани изпарителя изпущаше газ още като дам на контакт и обяснението за трудното палене с нови мембрани е обеднената смес в цилиндрите.Старите които се бяха втвърдили просто сами си обогатяваха сместа.Пробвах с триполюсни свещи на Bosch.Но не е в това проблема.Просто газта си е газ.


VANKO57
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VANKO57 » Съб 09 сеп 2006 17:42


trifonov написа:Здравейте.И аз съм с двигател 1.6 RF 2e2,вакуумен изпaрител Tartarini.Скоро сложих нови мембрани и колата взе да пали трудно на газ като е студена.Спасението е онова малко копче което хвърля газ към двигателя и при въртенето се дава пълна газ-така пали на 1/4 и след като в цилиндрите влезе газ колата започва да си пали от раз без въртене даже и да не е загряла напълно.Със старите мембрани изпарителя изпущаше газ още като дам на контакт и обяснението за трудното палене с нови мембрани е обеднената смес в цилиндрите.Старите които се бяха втвърдили просто сами си обогатяваха сместа.Пробвах с триполюсни свещи на Bosch.Но не е в това проблема.Просто газта си е газ.

Като сложи новите мембрани направи ли реглаж? От това което пишеш ми се струва че проблема вече е в реглажа.


Потребителски аватар
trifonov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот trifonov » Съб 09 сеп 2006 18:31


Реглажа го направи газаджията на слух.После аз си я регулирах сам,както на мен ми харесва.Той така я скопи все едно съм таксиджия.Не е в това проблема.При вакуумен изпарител и карбуратор реглажа е лесен според мен и няма нужда от стенд или "майстор".


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 16 сеп 2006 18:21


така,, при мене проблема беше в изпарителя-ловато вакуумен, днес нямаше какво да правя и го разглобих и какво открих----мембраните като нови, но гумичката на вилката под газовата мембрана беше станала пластмасова- яко одървена, смених я и вервайте ми сега пали от четвърт-много съм доволен от себе си :oops: :oops: :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта