трудно пали на газ(газаджията твърди че не е от агу)Г2RF2е2
Ако незнаем няма нужда да гадаем.Ако някой пали от раз с 2Е2 на газ нека сподели опита си.
Колкото до живота на мембраните може би е въпрос на качество.Имам наблюдение в/у изпарител (произведен в бивша Югославия),който е изминал страшно мн. км-три и до момента не е отварян.
Работи без проблемно, а е монтиран в далечната 1986 година (може да се докаже)
Колкото до живота на мембраните може би е въпрос на качество.Имам наблюдение в/у изпарител (произведен в бивша Югославия),който е изминал страшно мн. км-три и до момента не е отварян.
Работи без проблемно, а е монтиран в далечната 1986 година (може да се докаже)
Re: колата много трудно пали на газ
Християне- Абе ти не четеш ли ,че го е направил с жило.На газ не се пали с напълно затворена клапа,регулирай я да е отворена поне 3-4мм,слагаи качествена газ .
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- trifonov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Здравейте.И аз съм с двигател 1.6 RF 2e2,вакуумен изпaрител Tartarini.Скоро сложих нови мембрани и колата взе да пали трудно на газ като е студена.Спасението е онова малко копче което хвърля газ към двигателя и при въртенето се дава пълна газ-така пали на 1/4 и след като в цилиндрите влезе газ колата започва да си пали от раз без въртене даже и да не е загряла напълно.Със старите мембрани изпарителя изпущаше газ още като дам на контакт и обяснението за трудното палене с нови мембрани е обеднената смес в цилиндрите.Старите които се бяха втвърдили просто сами си обогатяваха сместа.Пробвах с триполюсни свещи на Bosch.Но не е в това проблема.Просто газта си е газ.
trifonov написа:Здравейте.И аз съм с двигател 1.6 RF 2e2,вакуумен изпaрител Tartarini.Скоро сложих нови мембрани и колата взе да пали трудно на газ като е студена.Спасението е онова малко копче което хвърля газ към двигателя и при въртенето се дава пълна газ-така пали на 1/4 и след като в цилиндрите влезе газ колата започва да си пали от раз без въртене даже и да не е загряла напълно.Със старите мембрани изпарителя изпущаше газ още като дам на контакт и обяснението за трудното палене с нови мембрани е обеднената смес в цилиндрите.Старите които се бяха втвърдили просто сами си обогатяваха сместа.Пробвах с триполюсни свещи на Bosch.Но не е в това проблема.Просто газта си е газ.
Като сложи новите мембрани направи ли реглаж? От това което пишеш ми се струва че проблема вече е в реглажа.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
така,, при мене проблема беше в изпарителя-ловато вакуумен, днес нямаше какво да правя и го разглобих и какво открих----мембраните като нови, но гумичката на вилката под газовата мембрана беше станала пластмасова- яко одървена, смених я и вервайте ми сега пали от четвърт-много съм доволен от себе си




Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта