:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Въпрос за изпарител

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот KingoftheROAD » Сря 20 апр 2011 22:42


joker написа:...И тази кола ме накара да преразгледам железните си газаджийски виждания от последните 15 години...

Докторе, не съм казал, но пак повтарям, правиш некоректно сравнение. Вземи ТДИ от годините на ABS мотора производство, и тогава сравнявай, и турбо с турбо,и атмосферска с атмосферка. Ай сравни 1,8 ABS мотора с атмосферка дизел 1,9 от същите години?




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот Winner25 » Сря 20 апр 2011 23:41


joker написа:Приблизително толкова излиза усреднено от всичките ми 10-на засичания през последните месеци,когато купих тази кола(ДВГ е AHF-виж разхода и на други колеги колеги с такъв ДВГ!)...И тази кола ме накара да преразгледам железните си газаджийски виждания от последните 15 години...Но BRC наистина е мерцедесът на изпарителите и си заслужава и парите и труда за монтаж....Честито и едва ли има собственик на BRC,който да не го харесва...

Не знам може и толкова да е разхода, но ми се вижда нереално нисък :) То си зависи и от маршрута. При мен обичайния маршрут е 2,5км и го минавам по 4пъти на ден, през достатъчно голям интервал от време за да изстине колата :)

low_creep написа:Само се чудя дали да отварям изпаритела да му сменям тея платна , или да не го пипам и да го монтирам :roll:

Ако изпарителя е под 40-50 000км може да не го бараш. Ако е на повече може да го отвориш. Ако мембраните са добре може да смениш гумичките само :wink:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот i.e.i » Чет 21 апр 2011 7:16


Ако изпарителя е под 40-50 000км може да не го бараш.

"Марковите" комплекти са по 35лв.Профилактиката винаги си заслужава.
Това е ловато на 15-20 000км.Не че прави проблеми ,но разхода е друг.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот low_creep » Чет 21 апр 2011 11:14


колега последните 2 снимки изчистен ли е само този изпарител , или е меняно нещо ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19318
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот stefan4o » Чет 21 апр 2011 11:21


Колегата доста добре ти е показал разликата от каран изпарител и профилактиран такъв. Вземай комплект мембрани и му скачай на веждите. Поне да знаеш, че 2-3 години само ще го караш.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот i.e.i » Чет 21 апр 2011 13:46


low_creep написа:колега последните 2 снимки изчистен ли е само този изпарител , или е меняно нещо ?

Меглио и под чешмата.Смених само гумичките,защото мембраните бяха добре.
Интересното е ,че има филтър на клапана :banghead:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19318
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот stefan4o » Чет 21 апр 2011 14:03


Е... интересно, колко да е интересно. Моят също има ама... изглеждаше една идея по-чист от първите снимки, които си показал последно като го гледах :Mr Green Fun Профилактика му е майката и човек да има свободно време и нерви да се занимава mhihi


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот low_creep » Чет 21 апр 2011 16:54


До сега не съм отварял никога изпарител.
Има ли вазможност ако го отворя да изпада нещо или нещо от сорта , че после да се чудя как и къде да го слагам :screwy


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19318
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот stefan4o » Чет 21 апр 2011 17:09


Отваряй смело. Ако не можеш да помниш викни някой да снима, после да не се чудиш кое отде си го махнал... :beer


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот joker » Чет 21 апр 2011 21:11


KingoftheROAD написа:
joker написа:...И тази кола ме накара да преразгледам железните си газаджийски виждания от последните 15 години...

Докторе, не съм казал, но пак повтарям, правиш некоректно сравнение. Вземи ТДИ от годините на ABS мотора производство, и тогава сравнявай, и турбо с турбо,и атмосферска с атмосферка. Ай сравни 1,8 ABS мотора с атмосферка дизел 1,9 от същите години?

Така :
1.Годините 1,8 ABS-1994 г,всъшност се произвеждат до 1998 г като ADZ(малка разлика само в комппа и голяма в екстрите),1.9 ТДИ AHF ми е от 1999 г...произвидството започва от 1998 г-почти идентичен с АFN.
не виждам съществена разлика в годините.
2.Сравнение турбо с атмосфера....ако сравня турбодизел с турбобензин по показателя разход тогава :banghead: ...иначе 1.8Т е чудесен ДВГ с максимален въртящ момент при 1750 об,докато при 1.9 TDI е при 1950 об...ама разходът на 1.8Т :banghead: :banghead: :banghead:,а на обикновения 1.8 125 к,с пък е още по- :banghead: ...
А атмосферния дизел за леките автомобили(то май и за тежкотоварните!) вече отдавна остана в историята...както и моноинжекциона... :bishop ...а заедно с моноинжекциона и евтините газови устройства :bishop

Абе просто хубавото ТДИ си е чудесна алтернатива на газта(която пак тръгна нагоре!)и който не ми вярва(както и аз преди не вярвах) да опита ....


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот low_creep » Нед 01 май 2011 6:50


качете някоя снимка от пред в коша да видя на голфа как и къде сте сложили изпарителя :beer


Потребителски аватар
jarulmo
Мнения: 429
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот jarulmo » Нед 01 май 2011 11:26


колега после ще щракна моя да видиш къде е монтиран :beer


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот Winner25 » Нед 01 май 2011 18:34


Най добре ако успееш да го сложиш на дясното б0мбе. Малко е тясно но се побира :wink: Другия вариант е до акумулатора. И клапана по възможност по-близо до изпарителя, даже направо на него е най добре.


Потребителски аватар
jarulmo
Мнения: 429
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот jarulmo » Пон 02 май 2011 8:53


ето моя къде е монтиран Изображение


Потребителски аватар
low_creep
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за изпарител

Мнениеот low_creep » Вто 03 май 2011 17:57


Дайте още някоя снимка :roll:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта