
2e АГУ необходими елементи.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2e АГУ необходими елементи.
За Русе разхода май бива 

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: 2e АГУ необходими елементи.
muns61 написа:На този мотор смесителя се слага ПРЕДИ дебитомера.
Купи си превключвател газ - безин на Фобос, с вградени емулатор и ламбда контрол. Отпада едното реле.
добре де,ако сложа смеситела на дросела какво ще стане?какъв ще е проблема в крайна сметка?от доста време се колебая дали да не го сложа там.според мен ще е по-добре.чувал съм от хора дето са го сложили там,че разхода и динамиката са по-добри...

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 2e АГУ необходими елементи.
Ами опитай...
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: 2e АГУ необходими елементи.
ок де,но преди тва нека някой дето по-разбира да сподели възможните проблеми и въобще някой правил ли го е и защо не е по-честа практика.Знам само,че проблемите ще дойдат от дебитомера и моторчето за ПХ,понеже смеситела в този случай ще след тях.Но си мисля,че пак може да се настрой при заигравка с тези елементи.
- badov
- Мнения: 205
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France
Re: 2e АГУ необходими елементи.
Колега незнам как стоят нещата с дебитомера, но за МПХ мога да помогна донякъде.Аз съм с АБФ (нямам дебитомер) и плочката ми е на дросела.Плочката има 2 маркуча за газта и един който съм свързал маркуча на моторчето за празния ход.Отвора на тръбата за въздуха където по принцип седи МПХ съм го запушил.На газ имам перфектен празен ход и колата върви много спокойно.Опитвал съм без да свързвам МПХ с плочката, но нямам обороти на газ и колата гасне веднага.Не съм запознат с 2е мотора, но ако МПХ е по същия начин като на АБФ ще стане с тази врътка 

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: 2e АГУ необходими елементи.
badov написа:Колега незнам как стоят нещата с дебитомера, но за МПХ мога да помогна донякъде.Аз съм с АБФ (нямам дебитомер) и плочката ми е на дросела.Плочката има 2 маркуча за газта и един който съм свързал маркуча на моторчето за празния ход.Отвора на тръбата за въздуха където по принцип седи МПХ съм го запушил.На газ имам перфектен празен ход и колата върви много спокойно.Опитвал съм без да свързвам МПХ с плочката, но нямам обороти на газ и колата гасне веднага.Не съм запознат с 2е мотора, но ако МПХ е по същия начин като на АБФ ще стане с тази врътка
Хмм мисля,че разбрах горе-долу.Демек си свързал МПХ след смеситела,нали така идва?Въпроса ми е обаче как?Смеситела има 2 тръбички,тая от МПХ къде си я надянал.Да не би да се свързал моторчето към една от газ тръбичките на смеситела?


- badov
- Мнения: 205
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France
Re: 2e АГУ необходими елементи.
Така колега значи моята смесителна плочка има 3 щуцера-2 за газта която идва от изпарителя и един към който съм свързал МПХ.Ето малко снимки на моя смесител монтиран на дроселовата клапа.
http://badov.snimka.bg/automobiles/ploc ... 0.23332063
На втората снимка ясно се виждат двете тръби които захранват мотора с газ и третата към която е вързано моторчето за празния ход.Незнам дали смесителя е така оригинално или някой го е модифицирал преди да купя колата, но имам перфектен празен ход на газ.Ще приложа и една схема нарисувана на ръка от мен, как е свързан изпарителя със смесителя и МПХ
http://badov.snimka.bg/automobiles/ploc ... 0.23332063
На втората снимка ясно се виждат двете тръби които захранват мотора с газ и третата към която е вързано моторчето за празния ход.Незнам дали смесителя е така оригинално или някой го е модифицирал преди да купя колата, но имам перфектен празен ход на газ.Ще приложа и една схема нарисувана на ръка от мен, как е свързан изпарителя със смесителя и МПХ

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: 2e АГУ необходими елементи.
badov написа:Така колега значи моята смесителна плочка има 3 щуцера-2 за газта която идва от изпарителя и един към който съм свързал МПХ.Ето малко снимки на моя смесител монтиран на дроселовата клапа.
http://badov.snimka.bg/automobiles/ploc ... 0.23332063
На втората снимка ясно се виждат двете тръби които захранват мотора с газ и третата към която е вързано моторчето за празния ход.Незнам дали смесителя е така оригинално или някой го е модифицирал преди да купя колата, но имам перфектен празен ход на газ.Ще приложа и една схема нарисувана на ръка от мен, как е свързан изпарителя със смесителя и МПХ
Аз не се сещам да съм виждал плочка с 3 щуцера-според мен е пригаждан третия,но знае ли човек...
Със зеленото ли е тръбичката на МПХ и ограденото в червено какво е - дупка пробита в смеситела? Да не е точно тва маркуча за празния ход и дупка от където смуче?
- badov
- Мнения: 205
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France
Re: 2e АГУ необходими елементи.
Доописал съм кое какво е на снимката.Незнам дали този начин на свързване на МПХ е правилен, но при мен върши идеална работа.Пробвал съм да оставя МПХ на оригиналното му място, на газ не пали без да подам газ и не държи обороти.При свързване по показания начин работи без грешка колега 

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: 2e АГУ необходими елементи.
badov написа:Доописал съм кое какво е на снимката.Незнам дали този начин на свързване на МПХ е правилен, но при мен върши идеална работа.Пробвал съм да оставя МПХ на оригиналното му място, на газ не пали без да подам газ и не държи обороти.При свързване по показания начин работи без грешка колега
Да,ако е на заводското му място се бърка сместа.
Питам в червеното кръгче дупка ли е? Демек дупката на маркуча на МПХ ли е? При мен има само два щуцера и мисля да пробивам смеситела да изведа трети като при теб,но се чудя под ъгъл ли да е,както май при теб има дупка на челото на плочката или като при тези на газта перпендикулярно?
Инъче разхода ти как е?

- badov
- Мнения: 205
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France
Re: 2e АГУ необходими елементи.
Да колега отвор е и ми се струва, че е правен с бургия.Към тази дупка има сложен щуцер към който е маркуча на МПХ.За разхода-градско тук в Страсбург 12-13 газ.Но с адски много висене по светофари и спиране през 50 метра на пешеходна пътека,а и карам само на къси разтояния 5-10км макс.Извън градско пада до 7-8.Последното ми засичане 32 литра=450км.Аз съм доста доволен 

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: 2e АГУ необходими елементи.
badov написа:Да колега отвор е и ми се струва, че е правен с бургия.Към тази дупка има сложен щуцер към който е маркуча на МПХ.За разхода-градско тук в Страсбург 12-13 газ.Но с адски много висене по светофари и спиране през 50 метра на пешеходна пътека,а и карам само на къси разтояния 5-10км макс.Извън градско пада до 7-8.Последното ми засичане 32 литра=450км.Аз съм доста доволен
Така си и мислех за този отвор.
Иначе много добър разход,ама нека се има предвид,че там газта е по-качествена.Тука в БГ много ме съмнява да ти даде такъв разход за съжаление

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: 2e АГУ необходими елементи.
badov написа:Да колега отвор е и ми се струва, че е правен с бургия.Към тази дупка има сложен щуцер към който е маркуча на МПХ.За разхода-градско тук в Страсбург 12-13 газ.Но с адски много висене по светофари и спиране през 50 метра на пешеходна пътека,а и карам само на къси разтояния 5-10км макс.Извън градско пада до 7-8.Последното ми засичане 32 литра=450км.Аз съм доста доволен
Така си и мислех за този отвор.
Иначе много добър разход,ама нека се има предвид,че там газта е по-качествена.Тука в БГ много ме съмнява да ти даде такъв разход за съжаление

- badov
- Мнения: 205
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France
Re: 2e АГУ необходими елементи.
Ами колега в България като съм я засичал, разликата с тук е някъде към 80-90км на пълна бутилка 

- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: 2e АГУ необходими елементи.
badov написа:Ами колега в България като съм я засичал, разликата с тук е някъде към 80-90км на пълна бутилка
ехеее

Между другото твоята клапа за изпускане на налягането демек кихалка къде е сложена?Сигурно на филтърната кутия?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта