2e АГУ необходими елементи.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот agent_kowalski » Вто 14 юни 2011 8:46


За Русе разхода май бива :)




Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Пон 15 окт 2012 11:42


muns61 написа:На този мотор смесителя се слага ПРЕДИ дебитомера.
Купи си превключвател газ - безин на Фобос, с вградени емулатор и ламбда контрол. Отпада едното реле.

добре де,ако сложа смеситела на дросела какво ще стане?какъв ще е проблема в крайна сметка?от доста време се колебая дали да не го сложа там.според мен ще е по-добре.чувал съм от хора дето са го сложили там,че разхода и динамиката са по-добри... :roll:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот muns61 » Пон 15 окт 2012 21:23


Ами опитай...


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Вто 16 окт 2012 12:44


ок де,но преди тва нека някой дето по-разбира да сподели възможните проблеми и въобще някой правил ли го е и защо не е по-честа практика.Знам само,че проблемите ще дойдат от дебитомера и моторчето за ПХ,понеже смеситела в този случай ще след тях.Но си мисля,че пак може да се настрой при заигравка с тези елементи.


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Чет 18 окт 2012 22:34


Колега незнам как стоят нещата с дебитомера, но за МПХ мога да помогна донякъде.Аз съм с АБФ (нямам дебитомер) и плочката ми е на дросела.Плочката има 2 маркуча за газта и един който съм свързал маркуча на моторчето за празния ход.Отвора на тръбата за въздуха където по принцип седи МПХ съм го запушил.На газ имам перфектен празен ход и колата върви много спокойно.Опитвал съм без да свързвам МПХ с плочката, но нямам обороти на газ и колата гасне веднага.Не съм запознат с 2е мотора, но ако МПХ е по същия начин като на АБФ ще стане с тази врътка :D


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Пет 19 окт 2012 11:32


badov написа:Колега незнам как стоят нещата с дебитомера, но за МПХ мога да помогна донякъде.Аз съм с АБФ (нямам дебитомер) и плочката ми е на дросела.Плочката има 2 маркуча за газта и един който съм свързал маркуча на моторчето за празния ход.Отвора на тръбата за въздуха където по принцип седи МПХ съм го запушил.На газ имам перфектен празен ход и колата върви много спокойно.Опитвал съм без да свързвам МПХ с плочката, но нямам обороти на газ и колата гасне веднага.Не съм запознат с 2е мотора, но ако МПХ е по същия начин като на АБФ ще стане с тази врътка :D

Хмм мисля,че разбрах горе-долу.Демек си свързал МПХ след смеситела,нали така идва?Въпроса ми е обаче как?Смеситела има 2 тръбички,тая от МПХ къде си я надянал.Да не би да се свързал моторчето към една от газ тръбичките на смеситела? :roll: Най-добре с една снимка,ако може да покажеш? :wink:


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Пон 22 окт 2012 22:49


Така колега значи моята смесителна плочка има 3 щуцера-2 за газта която идва от изпарителя и един към който съм свързал МПХ.Ето малко снимки на моя смесител монтиран на дроселовата клапа.
http://badov.snimka.bg/automobiles/ploc ... 0.23332063
На втората снимка ясно се виждат двете тръби които захранват мотора с газ и третата към която е вързано моторчето за празния ход.Незнам дали смесителя е така оригинално или някой го е модифицирал преди да купя колата, но имам перфектен празен ход на газ.Ще приложа и една схема нарисувана на ръка от мен, как е свързан изпарителя със смесителя и МПХ :mrgreen:
Прикачени файлове
IMG.jpg


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Вто 23 окт 2012 14:04


badov написа:Така колега значи моята смесителна плочка има 3 щуцера-2 за газта която идва от изпарителя и един към който съм свързал МПХ.Ето малко снимки на моя смесител монтиран на дроселовата клапа.
http://badov.snimka.bg/automobiles/ploc ... 0.23332063
На втората снимка ясно се виждат двете тръби които захранват мотора с газ и третата към която е вързано моторчето за празния ход.Незнам дали смесителя е така оригинално или някой го е модифицирал преди да купя колата, но имам перфектен празен ход на газ.Ще приложа и една схема нарисувана на ръка от мен, как е свързан изпарителя със смесителя и МПХ :mrgreen:

Аз не се сещам да съм виждал плочка с 3 щуцера-според мен е пригаждан третия,но знае ли човек...
Със зеленото ли е тръбичката на МПХ и ограденото в червено какво е - дупка пробита в смеситела? Да не е точно тва маркуча за празния ход и дупка от където смуче?
Прикачени файлове
Smesitel 3 shtucera-ograden.JPG


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Вто 23 окт 2012 21:25


Доописал съм кое какво е на снимката.Незнам дали този начин на свързване на МПХ е правилен, но при мен върши идеална работа.Пробвал съм да оставя МПХ на оригиналното му място, на газ не пали без да подам газ и не държи обороти.При свързване по показания начин работи без грешка колега :D
Прикачени файлове
Smesitel 3 shtucera-ograden.JPG


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Вто 23 окт 2012 22:15


badov написа:Доописал съм кое какво е на снимката.Незнам дали този начин на свързване на МПХ е правилен, но при мен върши идеална работа.Пробвал съм да оставя МПХ на оригиналното му място, на газ не пали без да подам газ и не държи обороти.При свързване по показания начин работи без грешка колега :D

Да,ако е на заводското му място се бърка сместа.
Питам в червеното кръгче дупка ли е? Демек дупката на маркуча на МПХ ли е? При мен има само два щуцера и мисля да пробивам смеситела да изведа трети като при теб,но се чудя под ъгъл ли да е,както май при теб има дупка на челото на плочката или като при тези на газта перпендикулярно?
Инъче разхода ти как е? :wink:


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Вто 23 окт 2012 23:22


Да колега отвор е и ми се струва, че е правен с бургия.Към тази дупка има сложен щуцер към който е маркуча на МПХ.За разхода-градско тук в Страсбург 12-13 газ.Но с адски много висене по светофари и спиране през 50 метра на пешеходна пътека,а и карам само на къси разтояния 5-10км макс.Извън градско пада до 7-8.Последното ми засичане 32 литра=450км.Аз съм доста доволен :mrgreen:


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Чет 25 окт 2012 12:56


badov написа:Да колега отвор е и ми се струва, че е правен с бургия.Към тази дупка има сложен щуцер към който е маркуча на МПХ.За разхода-градско тук в Страсбург 12-13 газ.Но с адски много висене по светофари и спиране през 50 метра на пешеходна пътека,а и карам само на къси разтояния 5-10км макс.Извън градско пада до 7-8.Последното ми засичане 32 литра=450км.Аз съм доста доволен :mrgreen:

Така си и мислех за този отвор.
Иначе много добър разход,ама нека се има предвид,че там газта е по-качествена.Тука в БГ много ме съмнява да ти даде такъв разход за съжаление death


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Чет 25 окт 2012 12:56


badov написа:Да колега отвор е и ми се струва, че е правен с бургия.Към тази дупка има сложен щуцер към който е маркуча на МПХ.За разхода-градско тук в Страсбург 12-13 газ.Но с адски много висене по светофари и спиране през 50 метра на пешеходна пътека,а и карам само на къси разтояния 5-10км макс.Извън градско пада до 7-8.Последното ми засичане 32 литра=450км.Аз съм доста доволен :mrgreen:

Така си и мислех за този отвор.
Иначе много добър разход,ама нека се има предвид,че там газта е по-качествена.Тука в БГ много ме съмнява да ти даде такъв разход за съжаление death


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Чет 25 окт 2012 23:37


Ами колега в България като съм я засичал, разликата с тук е някъде към 80-90км на пълна бутилка :banghead:


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Пет 26 окт 2012 20:20


badov написа:Ами колега в България като съм я засичал, разликата с тук е някъде към 80-90км на пълна бутилка :banghead:

ехеее :horror:
Между другото твоята клапа за изпускане на налягането демек кихалка къде е сложена?Сигурно на филтърната кутия?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта