Мнение за дифузьор на смесител
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Това което си направил браво прочетох всичко,аз за мен стигнах до некои изводи които бих споделил.Значи неможе абу да варви така както ни се иска след 4500 оборота Правил сам експерименти с моята но силата на тоя мотор е в икономията и то до 80 км каране след това гори доста защото е на база малак мотор и произтичащите последици.Това, че си правил плочката колкото и да я свиваш или разширяваш без предварение или закаснение неможе да го постигнеш и то на средно ниво.Разликата идва от това според мен че силата на самия мотор е ако центровката се бута идва или в ниските или в високите нали така,но несе променя като ефективност Извода които аз сам направил за себе си е че на мен ми харесва да варви от ниските но нагоре куца и това е така защото конструктивно неможе да варви повече каквото и да правиш с газта според мен,тои може да варви и много но тогава гори зверски газ и масло което е неприемливо.Мои савет намери това положение което е наи оптимално за теб и така си караи колата,нашите коли неса нови а морално и физически остаряли затова неможе да варвят като некои определени модели,макар че си варвят добре за 75 коня.Има и нови които просто са сащите но с повече електроника откадето идва усещането за по голям варвеж Зада ти харесва требва мн коли да покараш за да избереш кое лично ти харесва а невинаги имаме вазможност всичко е компромис в краина сметка
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Тия 1100 оборота на празен ход са още един интересен момент в нашия спор с градския разход
Иначе тия двигатели вече на 5000оборота са си умряли и нагоре само правят шум.Така са си по принцип.
Иначе газта ако не беше компромис нямаше да е почти наполовина по-евтина от бензина.Според мен обаче,ако изключим недостатъка че не може да се носи в туба(историята показва и обратното,но не смятам че е разумно и много приложимо) си става дори за основно гориво на автомобила.С подходящите центровки и неща двигателя може да си работи перфектно.Разбира се ако още от завода са направили някои неща спецялно за целта.Както показват твоите експерименти с малко занимавка човек може да си докара задоволителни резултати дори на стара кола и да не чувства дискомфорт при шофиране на газ
Иначе тия двигатели вече на 5000оборота са си умряли и нагоре само правят шум.Така са си по принцип.
Иначе газта ако не беше компромис нямаше да е почти наполовина по-евтина от бензина.Според мен обаче,ако изключим недостатъка че не може да се носи в туба(историята показва и обратното,но не смятам че е разумно и много приложимо) си става дори за основно гориво на автомобила.С подходящите центровки и неща двигателя може да си работи перфектно.Разбира се ако още от завода са направили някои неща спецялно за целта.Както показват твоите експерименти с малко занимавка човек може да си докара задоволителни резултати дори на стара кола и да не чувства дискомфорт при шофиране на газ
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Стефчо, до тук добре. Сега измисли как да направиш степен на сгъстяване 11 и ще видиш какво може този мотор на газ!
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Сега да отваря двигател и да шлайфа глава или блок или да сменя цилиндри за спорта си е голяма играчка
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Никакви ремонти не го очакват тоя мотор - колкото изкара Дал съм достатъчно пари за него, мисля.
Това за ПХ, което ковалски спомена - работи добре на тия обороти, почти няма детонации. Аз мога и на 900 да я направя, но резултатът на ауспуха не ми харесва, играл съм го и тоя филм. Оборотите се гласят както при бензин на карбуратор - от винта на сместа се търсят най-високите - когато сместа има най-добро изгаряне оборотите са най-високи при равни други условия. Смятам, че при газта е същия принцип. Не ща колата ми да работи на бедни смеси, дори и на празен ход Тия таксиджийски тактики не ми се нравят. Тук не се гони максимална икономия, ако някой все още не е разбрал.
Това за ПХ, което ковалски спомена - работи добре на тия обороти, почти няма детонации. Аз мога и на 900 да я направя, но резултатът на ауспуха не ми харесва, играл съм го и тоя филм. Оборотите се гласят както при бензин на карбуратор - от винта на сместа се търсят най-високите - когато сместа има най-добро изгаряне оборотите са най-високи при равни други условия. Смятам, че при газта е същия принцип. Не ща колата ми да работи на бедни смеси, дори и на празен ход Тия таксиджийски тактики не ми се нравят. Тук не се гони максимална икономия, ако някой все още не е разбрал.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Да знам го това.Наскоро имах ядове с оборотите падаха прекалено много,първо си помислих че е от кофти партида газ,но пак заредих и проблема не се оправи.Играх си с винта оправих ги,но после установих че ми беше разместена филтърната кутия незнайно защо и смучеше въздух над плочката...всъщност знам защо беше разместена-сменях един маркуч и явно съм я бутнал
За празния ход че няма детонации хммм..сега не искам да те засягам ама според теб редно ли е да има детонации?Не нали Това че вдигаш оборотите за да ги избягваш,или да не ги чуваш не ги премахва.
Аз нарочно съм си ги оставил доста ниски към 750 при напълно загрял двигател.На границата са да няма вибрации по таблото.Теоретично това играе роля на градския разход.Като седиш на светофара една минута единия двигател преви 1100 оборота,другия750.Всеки оборот така да се каже е свързан с определено количество смес,която изгаря.При този с по-високи обороти би трябвало да изгори повече гориво за една минута празен ход.А дали наистина това би покачило разхода не знам,не съм си играл да засичам това.Не виждам смисъл да ми седят на 1000 и отгоре,като на 750 са си добре.
Иначе за детонации и при мен се появиха като връщам газта съвсем леко след смяна на свещи-друг модел сложих.Според мен не трябва да ги има,но с тези свещи разхода падна леко,колата се усеща че върви повече особенно в ниски обороти на пета.Гледах ги свещите след няколко хиляди км -чисти са,не са нагорели,няма масло няма нищо по тях,тоест в крайна сметка двигателя работи добре.
едит:какво имаш в предвид че ауспуха не ти харесва?като седиш в колата на светофар и ти дрънчи и те дразни,или като се навреш до него и пука и затова си ги вдигнал?
За празния ход че няма детонации хммм..сега не искам да те засягам ама според теб редно ли е да има детонации?Не нали Това че вдигаш оборотите за да ги избягваш,или да не ги чуваш не ги премахва.
Аз нарочно съм си ги оставил доста ниски към 750 при напълно загрял двигател.На границата са да няма вибрации по таблото.Теоретично това играе роля на градския разход.Като седиш на светофара една минута единия двигател преви 1100 оборота,другия750.Всеки оборот така да се каже е свързан с определено количество смес,която изгаря.При този с по-високи обороти би трябвало да изгори повече гориво за една минута празен ход.А дали наистина това би покачило разхода не знам,не съм си играл да засичам това.Не виждам смисъл да ми седят на 1000 и отгоре,като на 750 са си добре.
Иначе за детонации и при мен се появиха като връщам газта съвсем леко след смяна на свещи-друг модел сложих.Според мен не трябва да ги има,но с тези свещи разхода падна леко,колата се усеща че върви повече особенно в ниски обороти на пета.Гледах ги свещите след няколко хиляди км -чисти са,не са нагорели,няма масло няма нищо по тях,тоест в крайна сметка двигателя работи добре.
едит:какво имаш в предвид че ауспуха не ти харесва?като седиш в колата на светофар и ти дрънчи и те дразни,или като се навреш до него и пука и затова си ги вдигнал?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
agent_kowalski написа:
За празния ход че няма детонации хммм..сега не искам да те засягам ама според теб редно ли е да има детонации?Не нали Това че вдигаш оборотите за да ги избягваш,или да не ги чуваш не ги премахва.
Аз нарочно съм си ги оставил доста ниски към 750 при напълно загрял двигател.На границата са да няма вибрации по таблото.Теоретично това играе роля на градския разход.Като седиш на светофара една минута единия двигател преви 1100 оборота,другия750.Всеки оборот така да се каже е свързан с определено количество смес,която изгаря.При този с по-високи обороти би трябвало да изгори повече гориво за една минута празен ход.А дали наистина това би покачило разхода не знам,не съм си играл да засичам това.Не виждам смисъл да ми седят на 1000 и отгоре,като на 750 са си добре.
Иначе за детонации и при мен се появиха като връщам газта съвсем леко след смяна на свещи-друг модел сложих.Според мен не трябва да ги има,но с тези свещи разхода падна леко,колата се усеща че върви повече особенно в ниски обороти на пета.Гледах ги свещите след няколко хиляди км -чисти са,не са нагорели,няма масло няма нищо по тях,тоест в крайна сметка двигателя работи добре.
едит:какво имаш в предвид че ауспуха не ти харесва?като седиш в колата на светофар и ти дрънчи и те дразни,или като се навреш до него и пука и затова си ги вдигнал?
Какво да ме засягаш. Аз съм си играл и съм го установил на практика на моят автомобил. При другите сигурно е подобно положението. Както сигурно си запознат бедната смес също не влияе добре на двигателя. Тоя болт, който е на изпарителя не е болт за оборотите на ПХ, както си мислят доста хора. Ти реално погледнато си ограничил дебита на газта, като си го натегнал прекомерно. Преди, когато оборотите ми бяха 900 на ПХ имах същия разход на гориво. Нали знаеш - по-скопена кола, повечко настъпване на педала за газта. За мен това е правилната настройка на автомобил с АГУ - така хем динамиката е прилична, хем не гори много газ.
Разгледай из руските сайтове как се прави настройка на карбуратор 2е3 или 2е2 и ще разбереш за какво иде реч. При газта е същото. Имаш винт за дебит (при АГУ тройник) - количество, имаш винт за качество на сместа (на изпарителя).
Методиката за настройка е следната:
1. Въртиш болта за качеството, докато оборотите станат максимално високи.
2. Настройваш винта на количеството.
3. После отново от болта за качеството докато станат максимално високи.
и така.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Мога да пробвам да ги вдигна малко да видя какво ще стане.Иначе знам че е за сместа.Иначе пак както съм казвал съм доволен от динамиката на колата.Е предполагам че сигурно може да се вдигне с 5% по някакъв начин без да пострада разхода от това.Иначе дали му има нещо на двигателя от това времето ще покаже
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2150
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Мнение за дифузьор на смесител
В темата по-напред казваш,че си си играл с предварението.
Моят опит в тази област сочи,че има огромна разлика във вървежа на колата,дори и при разлики от порядъка на 0.5 градуса.
До последно Пн-а го карах с предварение от 19.6 градуса(коригирано от 20.5)
Като при предварение от 15 до 18,колата се давеше на около 2500 оборота до 3000(забива муцуна)
Поиграй си със стробоскопа и виж какво ще излезе,разликите в динамиката са огромни.
Не,че това не го знаеш,но на ръка няма как да играеш така прецизно с градусите
Моят опит в тази област сочи,че има огромна разлика във вървежа на колата,дори и при разлики от порядъка на 0.5 градуса.
До последно Пн-а го карах с предварение от 19.6 градуса(коригирано от 20.5)
Като при предварение от 15 до 18,колата се давеше на около 2500 оборота до 3000(забива муцуна)
Поиграй си със стробоскопа и виж какво ще излезе,разликите в динамиката са огромни.
Не,че това не го знаеш,но на ръка няма как да играеш така прецизно с градусите
Последна промяна от Vidol Nikolov на Сря 21 дек 2011 19:30, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Поиграх си, но не много. Мръднах делкото с 1-2мм предполагам, че е отишло докъм 15-16 поне (преди това беше къмто 8 мерено със стробоскоп). Хареса ми вървежа при средни обороти и го оставих така. При заводски 5-6 мисля е достатъчно. ПН заводското му го дават 16 мисля.
За съжаление не разполагам със стробоскоп, не ми се дават пари за тоя уред заради едно предварение, дето ще го пипна веднъж годишно и то да пробвам
За съжаление не разполагам със стробоскоп, не ми се дават пари за тоя уред заради едно предварение, дето ще го пипна веднъж годишно и то да пробвам
Последна промяна от stefan4o на Сря 21 дек 2011 19:49, променено общо 1 път.
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Много интересна тема.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Vidol Nikolov написа:В темата по-напред казваш,че си си играл с предварението.
Моят опит в тази област сочи,че има огромна разлика във вървежа на колата,дори и при разлики от порядъка на 0.5 градуса.
До последно Пн-а го карах с предварение от 19.6 градуса(коригирано от 20.5)
Като при предварение от 15 до 18,колата се давеше на около 2500 оборота до 3000(забива муцуна)
Поиграй си със стробоскопа и виж какво ще излезе,разликите в динамиката са огромни.
Не,че това не го знаеш,но на ръка няма как да играеш така прецизно с градусите
Рядко копирам цяло мнение, на което отговарям, ама тези десети от градуса ме убиха!
Ти сигурен ли си, че са 19.6, а не 19.5 градуса? По коя скала ги измери?
И други са виждали стробоскоп...
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2150
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Мнение за дифузьор на смесител
При мен десетите от градуса промениха максималната скорост на 3-та,както и еластичността на колата,имам впредвид че преди корекцията стигаше до 6000(3-та),а след това 6500.Като със старото предварение се получаваше едно тъпчене след 5500.
Не убеждавам никого,който иска да вярва,аз споделям опит.
Нека не превръщаме темата на колегата в спор кой какво е виждал и кво е мерил
За мен показание на дисплея 19.6 означава 19.6,а ти ако използваш някакъв стробоскоп от ерата на флинстоун си е твоя работа
Не убеждавам никого,който иска да вярва,аз споделям опит.
Нека не превръщаме темата на колегата в спор кой какво е виждал и кво е мерил
За мен показание на дисплея 19.6 означава 19.6,а ти ако използваш някакъв стробоскоп от ерата на флинстоун си е твоя работа
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Значи моите изводи се потвърдиха. По-голямото предварение дава идеална еластичност в ниски и средни обороти, на високи - мъка. Но, няма да пипам, на мен лично повече ми допада варианта да изпреварвам с галене на педала на газта, отколкото понижаване на предавка и лютеницата
Сега ако ми се занимава и ми се дават пари ще лепна един ТАП. Ако наистина дава предварение в средните и съответно го отнема при по-високите обороти, то си заслужава, понеже така хем д@пето в рая хем е х@@ докрая И други работи искам да направя с клапани, релета и бутони и планки, ама... не зная заслужава ли си занимавката и дали няма всеки път като запаля колата да ми е притеснено някой клапан да не даде фира и да стане беля
Да обобщим - тия 8 волтови астматици има ли изобщо смисъл да ги правим да бягат на 6000 оборота? Моето мнение е твърдо нИИИе
Сега ако ми се занимава и ми се дават пари ще лепна един ТАП. Ако наистина дава предварение в средните и съответно го отнема при по-високите обороти, то си заслужава, понеже така хем д@пето в рая хем е х@@ докрая И други работи искам да направя с клапани, релета и бутони и планки, ама... не зная заслужава ли си занимавката и дали няма всеки път като запаля колата да ми е притеснено някой клапан да не даде фира и да стане беля
Да обобщим - тия 8 волтови астматици има ли изобщо смисъл да ги правим да бягат на 6000 оборота? Моето мнение е твърдо нИИИе
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2150
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Мнение за дифузьор на смесител
Ми може и да няма смисъл,ама крастата иска своето
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта