



agent_kowalski написа:
За празния ход че няма детонации хммм..сега не искам да те засягам ама според теб редно ли е да има детонации?Не налиТова че вдигаш оборотите за да ги избягваш,или да не ги чуваш не ги премахва.
Аз нарочно съм си ги оставил доста ниски към 750 при напълно загрял двигател.На границата са да няма вибрации по таблото.Теоретично това играе роля на градския разход.Като седиш на светофара една минута единия двигател преви 1100 оборота,другия750.Всеки оборот така да се каже е свързан с определено количество смес,която изгаря.При този с по-високи обороти би трябвало да изгори повече гориво за една минута празен ход.А дали наистина това би покачило разхода не знам,не съм си играл да засичам това.Не виждам смисъл да ми седят на 1000 и отгоре,като на 750 са си добре.
Иначе за детонации и при мен се появиха като връщам газта съвсем леко след смяна на свещи-друг модел сложих.Според мен не трябва да ги има,но с тези свещи разхода падна леко,колата се усеща че върви повече особенно в ниски обороти на пета.Гледах ги свещите след няколко хиляди км -чисти са,не са нагорели,няма масло няма нищо по тях,тоест в крайна сметка двигателя работи добре.
едит:какво имаш в предвид че ауспуха не ти харесва?като седиш в колата на светофар и ти дрънчи и те дразни,или като се навреш до него и пука и затова си ги вдигнал?
Vidol Nikolov написа:В темата по-напред казваш,че си си играл с предварението.
Моят опит в тази област сочи,че има огромна разлика във вървежа на колата,дори и при разлики от порядъка на 0.5 градуса.
До последно Пн-а го карах с предварение от 19.6 градуса(коригирано от 20.5)
Като при предварение от 15 до 18,колата се давеше на около 2500 оборота до 3000(забива муцуна)
Поиграй си със стробоскопа и виж какво ще излезе,разликите в динамиката са огромни.
Не,че това не го знаеш,но на ръка няма как да играеш така прецизно с градусите
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта