Да знам го това.Наскоро имах ядове с оборотите падаха прекалено много,първо си помислих че е от кофти партида газ,но пак заредих и проблема не се оправи.Играх си с винта оправих ги,но после установих че ми беше разместена филтърната кутия незнайно защо и смучеше въздух над плочката...всъщност знам защо беше разместена-сменях един маркуч и явно съм я бутнал  
 За празния ход че няма детонации хммм..сега не искам да те засягам ама според теб редно ли е да има детонации?Не нали 

 Това че вдигаш оборотите за да ги избягваш,или да не ги чуваш не ги премахва.
Аз нарочно съм си ги оставил доста ниски към 750 при напълно загрял двигател.На границата са да няма вибрации по таблото.Теоретично това играе роля на градския разход.Като седиш на светофара една минута единия двигател преви 1100 оборота,другия750.Всеки оборот така да се каже е свързан с определено количество смес,която изгаря.При този с по-високи обороти би трябвало да изгори повече гориво за една минута празен ход.А дали наистина това би покачило разхода не знам,не съм си играл да засичам това.Не виждам смисъл да ми седят на 1000 и отгоре,като на 750 са си добре.
Иначе за детонации и при мен се появиха като връщам газта съвсем леко след смяна на свещи-друг модел сложих.Според мен не трябва да ги има,но с тези свещи разхода падна леко,колата се усеща че върви повече особенно в ниски обороти на пета.Гледах ги свещите след няколко хиляди км -чисти са,не са нагорели,няма масло няма нищо по тях,тоест в крайна сметка двигателя работи добре.
едит:какво имаш в предвид че ауспуха не ти харесва?като седиш в колата на светофар и ти дрънчи и те дразни,или като се навреш до него и пука и затова си ги вдигнал?