2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот mccoy » Нед 23 окт 2011 22:30


Искренно се радвам на колеги които са успели с малко средства да постигнат желания резултат.
Разликата м/у обикновенна газова и ГИ е един електронен блок и 4-(в случая 5) електромагнитни клапана ,които в никакъв случай не струват 1000+лв. На това му се казва спекула и аз не я подкрепям.Несъмнено ГИ е по-добрия избор , но за шепа ел. части които струват жълти стотинки да се дават пари които ще чакаме да се изплатят няколко години.....????
Успех колега, желая ти безаварийно каране.




Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот eurogas » Пон 24 окт 2011 6:36


ГИ се изплаща за около 10 000км., ако колата се кара средно статистически 20 000км. на година, това означава че след половин година инжекциона ще бъде изплатен напълно, няма смисъл да ни вадиш вода от няколко кладенеца и сам себеси да убеждаваш колко си прав.....не приятелю, грешиш, ти се самозалъгваш, евтиното си е евтино.

Няма шанс да ти повярваме, вероятно си сгрешил изчисленията или ги завишаваш умишлено, няма шанс един двигател да върви повече с поставена плочка и намален поток от входящ въздух, няма начин да харчи по-малко когато горивото се регулира с едно единствено винтче за всички работни диапазони, вместо от цял компютър работещ с пълна таблица за всички режими и натоварване на мотора.

Няма как да си открил някаква голяма неземна далавера, факта че все още не си гръмнал на някой светофар, и не си потрошил всичко което става за чупене под капака не те прави велик и не те издига в очите ни, на такива "селски тарикати" съм се нагледал.

Първо идват да ми се хвалят че са врътнали дявола, а след време се връщат дърпани на въже с овесени носове и търсят помощ разкайвайки се, и като чуе колко му струва новия дебитомер започва да се тръшка как е могъл да направи такава глупост, ще започна да филмирам такива сцени и да ги пускам в нета, чудно ми е как уважаваш себе си майстор се е хванал изобщо да монтира подобна порнография. :да:


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот agent_kowalski » Пон 24 окт 2011 8:52


eurogas :да:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 24 окт 2011 8:57


eurogas :да: Много точно и подробно казано. Мислех да драсна нещо подобно, но такива фанатици лесно не можеш ги разубеди. Разбира се всичко си има предимства и недостатъци, но цивилизацията си е цивилизация. В този а и в други форуми също се бистрят подобни теми, обикновена АГУ срещу ГИ. В крайна сметка нещата се избистрят така - карбуратор и моноинжекция - с обикновена АГУ. Пълната инжекция - ГИ. Кой каквото и да го върти и суче, как таковал дявола във въздуха, рано или късно си плаща данъка :063:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот stefan4o » Пон 24 окт 2011 9:08


Ако това го беше написал някой дето не се занимава професионално с газови уредби щеше да бъде оплют веднага. Написа го човек, който това работи. Всеки сам да си направи изводите eusa
И аз напълно подкрепям мнението на eurogas.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот pe6kata » Пон 24 окт 2011 9:32


mccoy написа:Разликата м/у обикновенна газова и ГИ е един електронен блок и 4-(в случая 5) електромагнитни клапана ,които в никакъв случай не струват 1000+лв. На това му се казва спекула и аз не я подкрепям...


при хубавите уредби не са прости клапани, а са си точно инжектори като бензиновите. един инжектор на брц например е към 100лв, на кейхин отива близо 200...
имаш горивна рейка, датчици, изпарителя е друг, има компютър, който е доста скъп. приликата е само в бутилката и тръбичката...

няма как колата да върви повече на газ. ако това е така, то на бензин е имала проблем. Обикновено агу позволява елеминирането на куп проблеми ако колата е имала с работата на бензин. Много е опростена, и надеждна и евтиина за обслужване.

безспорно ГИ има много прецизна настройка. Не виждам какъв е проблема, ако все пак системата работи безпроблемно. в крайна сметка се гони икономия от монтажа на агу, било то обикновено или инжекцион, и това винаги е свързано с компромиси. Ако търсим най-добрия вариант за колата, то да си остане на бензин...
В случая ГИ е по-малкото зло...


Потребителски аватар
tehniiik
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот tehniiik » Пон 24 окт 2011 16:27


Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор. :screwy
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас. :bishop
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично. facepalm


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот H2O » Пон 24 окт 2011 19:13


tehniiik написа:Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор. :screwy
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас. :bishop
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично. facepalm

Няма нужда от коментар. :applause: Всичко друго е философстване!


didobonev
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот didobonev » Вто 25 окт 2011 19:10


tehniiik написа:Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор. :screwy
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас. :bishop
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично. facepalm


а бе пич не знам дали караш такъв мотор, ако караш значи не си познаваш колата. Като отвориш капака на е тва голямото количество джилязо му се викат смукатели този мотор не е с пластмасови колектори. също така този мотор не е с дебитомер а е със сензорен датчик който го замества.За грешките на компа няма да говорим,А за български инжекцион пък хич не ми говори защото не излизат от сервизите с тия бози.От 10 мои приятели 2 са доволни останалите реват.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот KingoftheROAD » Сря 26 окт 2011 6:36


Колега, наличието на метални колектори, и МАР сензор не са единствения критерий да сложиш обикновена АГУ, на твоя движок. Аз също съм с метални колектори, но въпреки това сложих ГИ. Въпроса го проучих добре кое, колко, какво, защо. Десетина майстори ми се кълняха да сложа ламбда-контролбозата. Е да ама не. Работата идва в дозирането на горивото, а както знаем ГИ дублира бензиновия инжекцион. Поразрови се и по другите авто-форуми има подобни теми и ще видиш какво се пише и тем. Колкото до българские ГИ, без да имаш личен опит по-добре недей говори. :!:За сведение аз съм с Фобос за 6 цилиндъра и съм доволен. Всичко не е мед и масло, но съм накатал над 50 000 км. Изплатен е отдавна...


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот BG_POLICE » Сря 26 окт 2011 8:53


didobonev написа:
tehniiik написа:Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор. :screwy
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас. :bishop
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично. facepalm


а бе пич не знам дали караш такъв мотор, ако караш значи не си познаваш колата. Като отвориш капака на е тва голямото количество джилязо му се викат смукатели този мотор не е с пластмасови колектори. също така този мотор не е с дебитомер а е със сензорен датчик който го замества.За грешките на компа няма да говорим,А за български инжекцион пък хич не ми говори защото не излизат от сервизите с тия бози.От 10 мои приятели 2 са доволни останалите реват.


Леле колега ти тотално ме убеди, че не знаеш какво караш!!! Мотора 2.3 VR5, както се означава при Пасат и 2.3 V5, както му е означението при Голф, Бора и Толедо е 100% с пластмасови колектори и 1000% има дебитомер! Моля те не се излагай да пишеш глупости по форумите! Лично съм свалял всмукателния колектор за разпробиване и не е железен :screwy Ти сигурен ли си, че говорим за един и същ мотор? И за да съм сигурен ще кача една снимка! Мале какви глупости се пишат по форумите, просто не е истина death facepalm :horror: maikomila


Потребителски аватар
tehniiik
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот tehniiik » Сря 26 окт 2011 17:16


didobonev написа:
tehniiik написа:Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор. :screwy
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас. :bishop
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично. facepalm


а бе пич не знам дали караш такъв мотор, ако караш значи не си познаваш колата. Като отвориш капака на е тва голямото количество джилязо му се викат смукатели този мотор не е с пластмасови колектори. също така този мотор не е с дебитомер а е със сензорен датчик който го замества.За грешките на компа няма да говорим,А за български инжекцион пък хич не ми говори защото не излизат от сервизите с тия бози.От 10 мои приятели 2 са доволни останалите реват.


Колега не искам да се заяждам с тебе но ти си тотално заблуден.Колегата BGPOLICE
ти го е казал много точно.Аз че карам такъв карам със сигурност и с затворени очи му правя ремонт.Явно или си в голяма грешка или твоя мотор е някакъв незнаен. :banana .Ако си мислиш че колекторите са сиви на цвят и това ги прави метални жестоко се лъжеш :mrgreen: .Относно дебитомера той е изготвен от MAF сензор който е поставен в пластмасова тръба след филтърната кутия и е изграден от чувствителен нагряващ се елемент и при гръм не ми се мисли за сензора. scare
Колега преди да пишеш и да ми даваш съвети се запознай с фактите.


didobonev
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот didobonev » Сря 26 окт 2011 18:38


tehniiik написа:
didobonev написа:
tehniiik написа:Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор. :screwy
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас. :bishop
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично. facepalm


а бе пич не знам дали караш такъв мотор, ако караш значи не си познаваш колата. Като отвориш капака на е тва голямото количество джилязо му се викат смукатели този мотор не е с пластмасови колектори. също така този мотор не е с дебитомер а е със сензорен датчик който го замества.За грешките на компа няма да говорим,А за български инжекцион пък хич не ми говори защото не излизат от сервизите с тия бози.От 10 мои приятели 2 са доволни останалите реват.


Колега не искам да се заяждам с тебе но ти си тотално заблуден.Колегата BGPOLICE
ти го е казал много точно.Аз че карам такъв карам със сигурност и с затворени очи му правя ремонт.Явно или си в голяма грешка или твоя мотор е някакъв незнаен. :banana .Ако си мислиш че колекторите са сиви на цвят и това ги прави метални жестоко се лъжеш :mrgreen: .Относно дебитомера той е изготвен от MAF сензор който е поставен в пластмасова тръба след филтърната кутия и е изграден от чувствителен нагряващ се елемент и при гръм не ми се мисли за сензора. scare
Колега преди да пишеш и да ми даваш съвети се запознай с фактите.

MAF сензор който е поставен в пластмасова тръба след филтърната кутия -да съгласен съм но всмукателите на този мотор не са пластмасови а ал.сплав.Стига да дрънкаме глупости за колегите които четат този форум не си слагайте агу а си сложете ГИ.След 10 000 хиляди км ще пиша в коя морга ми е колата да ходите да си събирате части.За момента съм страшно доволен .Този форум и мнения които четох ме накараха да пообиколя газаджии, казахи ми че всичко е направено читаво и щом колата върви добре не би трябвало да има проблеми дадоха ми съвет само да си обслужвам колата на време , което и без тази скапана газ е задължително.Кво да ти кажа


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот eurogas » Сря 26 окт 2011 19:12


Стига бе момци, спора е предварително предрешен, хайде да спориме каква телевизия ни се гледа, цветна или чернобяла, всички гледаме нови плазми с HD приемници, никой нежелае черно-бял телевизор нали ( те затова изчезнаха), ами с газовите не е ли същото, какво да избиреме нещо архаично или нещо съвременно, прогреса е необратим, след някоя година просто няма да има обикновени АГУ ? :да:


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот H2O » Сря 26 окт 2011 19:23


Има три вида потребители във форума!Първия вид са хора,които разбират.Втория вид са тези дето си мислят,че разбират и третия вид са тези които не разбират от коли,но си го признават!На третия вид потребители,шапка свалям!За отсяването на тези три групи се иска време.Ама това със "сензорния датчик"направо кърти mhihi Сигурно е за движение :bowdown Ама на друго...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта