Искренно се радвам на колеги които са успели с малко средства да постигнат желания резултат.
Разликата м/у обикновенна газова и ГИ е един електронен блок и 4-(в случая 5) електромагнитни клапана ,които в никакъв случай не струват 1000+лв. На това му се казва спекула и аз не я подкрепям.Несъмнено ГИ е по-добрия избор , но за шепа ел. части които струват жълти стотинки да се дават пари които ще чакаме да се изплатят няколко години.....????
Успех колега, желая ти безаварийно каране.
2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
ГИ се изплаща за около 10 000км., ако колата се кара средно статистически 20 000км. на година, това означава че след половин година инжекциона ще бъде изплатен напълно, няма смисъл да ни вадиш вода от няколко кладенеца и сам себеси да убеждаваш колко си прав.....не приятелю, грешиш, ти се самозалъгваш, евтиното си е евтино.
Няма шанс да ти повярваме, вероятно си сгрешил изчисленията или ги завишаваш умишлено, няма шанс един двигател да върви повече с поставена плочка и намален поток от входящ въздух, няма начин да харчи по-малко когато горивото се регулира с едно единствено винтче за всички работни диапазони, вместо от цял компютър работещ с пълна таблица за всички режими и натоварване на мотора.
Няма как да си открил някаква голяма неземна далавера, факта че все още не си гръмнал на някой светофар, и не си потрошил всичко което става за чупене под капака не те прави велик и не те издига в очите ни, на такива "селски тарикати" съм се нагледал.
Първо идват да ми се хвалят че са врътнали дявола, а след време се връщат дърпани на въже с овесени носове и търсят помощ разкайвайки се, и като чуе колко му струва новия дебитомер започва да се тръшка как е могъл да направи такава глупост, ще започна да филмирам такива сцени и да ги пускам в нета, чудно ми е как уважаваш себе си майстор се е хванал изобщо да монтира подобна порнография.
Няма шанс да ти повярваме, вероятно си сгрешил изчисленията или ги завишаваш умишлено, няма шанс един двигател да върви повече с поставена плочка и намален поток от входящ въздух, няма начин да харчи по-малко когато горивото се регулира с едно единствено винтче за всички работни диапазони, вместо от цял компютър работещ с пълна таблица за всички режими и натоварване на мотора.
Няма как да си открил някаква голяма неземна далавера, факта че все още не си гръмнал на някой светофар, и не си потрошил всичко което става за чупене под капака не те прави велик и не те издига в очите ни, на такива "селски тарикати" съм се нагледал.
Първо идват да ми се хвалят че са врътнали дявола, а след време се връщат дърпани на въже с овесени носове и търсят помощ разкайвайки се, и като чуе колко му струва новия дебитомер започва да се тръшка как е могъл да направи такава глупост, ще започна да филмирам такива сцени и да ги пускам в нета, чудно ми е как уважаваш себе си майстор се е хванал изобщо да монтира подобна порнография.

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
eurogas
Много точно и подробно казано. Мислех да драсна нещо подобно, но такива фанатици лесно не можеш ги разубеди. Разбира се всичко си има предимства и недостатъци, но цивилизацията си е цивилизация. В този а и в други форуми също се бистрят подобни теми, обикновена АГУ срещу ГИ. В крайна сметка нещата се избистрят така - карбуратор и моноинжекция - с обикновена АГУ. Пълната инжекция - ГИ. Кой каквото и да го върти и суче, как таковал дявола във въздуха, рано или късно си плаща данъка 


- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Ако това го беше написал някой дето не се занимава професионално с газови уредби щеше да бъде оплют веднага. Написа го човек, който това работи. Всеки сам да си направи изводите
И аз напълно подкрепям мнението на eurogas.

И аз напълно подкрепям мнението на eurogas.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
mccoy написа:Разликата м/у обикновенна газова и ГИ е един електронен блок и 4-(в случая 5) електромагнитни клапана ,които в никакъв случай не струват 1000+лв. На това му се казва спекула и аз не я подкрепям...
при хубавите уредби не са прости клапани, а са си точно инжектори като бензиновите. един инжектор на брц например е към 100лв, на кейхин отива близо 200...
имаш горивна рейка, датчици, изпарителя е друг, има компютър, който е доста скъп. приликата е само в бутилката и тръбичката...
няма как колата да върви повече на газ. ако това е така, то на бензин е имала проблем. Обикновено агу позволява елеминирането на куп проблеми ако колата е имала с работата на бензин. Много е опростена, и надеждна и евтиина за обслужване.
безспорно ГИ има много прецизна настройка. Не виждам какъв е проблема, ако все пак системата работи безпроблемно. в крайна сметка се гони икономия от монтажа на агу, било то обикновено или инжекцион, и това винаги е свързано с компромиси. Ако търсим най-добрия вариант за колата, то да си остане на бензин...
В случая ГИ е по-малкото зло...
- tehniiik
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор. 
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас.
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично.

Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас.

Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично.

- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
tehniiik написа:Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор.
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас.
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично.
Няма нужда от коментар.

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
tehniiik написа:Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор.
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас.
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично.
а бе пич не знам дали караш такъв мотор, ако караш значи не си познаваш колата. Като отвориш капака на е тва голямото количество джилязо му се викат смукатели този мотор не е с пластмасови колектори. също така този мотор не е с дебитомер а е със сензорен датчик който го замества.За грешките на компа няма да говорим,А за български инжекцион пък хич не ми говори защото не излизат от сервизите с тия бози.От 10 мои приятели 2 са доволни останалите реват.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Колега, наличието на метални колектори, и МАР сензор не са единствения критерий да сложиш обикновена АГУ, на твоя движок. Аз също съм с метални колектори, но въпреки това сложих ГИ. Въпроса го проучих добре кое, колко, какво, защо. Десетина майстори ми се кълняха да сложа ламбда-контролбозата. Е да ама не. Работата идва в дозирането на горивото, а както знаем ГИ дублира бензиновия инжекцион. Поразрови се и по другите авто-форуми има подобни теми и ще видиш какво се пише и тем. Колкото до българские ГИ, без да имаш личен опит по-добре недей говори.
За сведение аз съм с Фобос за 6 цилиндъра и съм доволен. Всичко не е мед и масло, но съм накатал над 50 000 км. Изплатен е отдавна...

-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
didobonev написа:tehniiik написа:Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор.
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас.
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично.
а бе пич не знам дали караш такъв мотор, ако караш значи не си познаваш колата. Като отвориш капака на е тва голямото количество джилязо му се викат смукатели този мотор не е с пластмасови колектори. също така този мотор не е с дебитомер а е със сензорен датчик който го замества.За грешките на компа няма да говорим,А за български инжекцион пък хич не ми говори защото не излизат от сервизите с тия бози.От 10 мои приятели 2 са доволни останалите реват.
Леле колега ти тотално ме убеди, че не знаеш какво караш!!! Мотора 2.3 VR5, както се означава при Пасат и 2.3 V5, както му е означението при Голф, Бора и Толедо е 100% с пластмасови колектори и 1000% има дебитомер! Моля те не се излагай да пишеш глупости по форумите! Лично съм свалял всмукателния колектор за разпробиване и не е железен





- tehniiik
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
didobonev написа:tehniiik написа:Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор.
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас.
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично.
а бе пич не знам дали караш такъв мотор, ако караш значи не си познаваш колата. Като отвориш капака на е тва голямото количество джилязо му се викат смукатели този мотор не е с пластмасови колектори. също така този мотор не е с дебитомер а е със сензорен датчик който го замества.За грешките на компа няма да говорим,А за български инжекцион пък хич не ми говори защото не излизат от сервизите с тия бози.От 10 мои приятели 2 са доволни останалите реват.
Колега не искам да се заяждам с тебе но ти си тотално заблуден.Колегата BGPOLICE
ти го е казал много точно.Аз че карам такъв карам със сигурност и с затворени очи му правя ремонт.Явно или си в голяма грешка или твоя мотор е някакъв незнаен.



Колега преди да пишеш и да ми даваш съвети се запознай с фактите.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
tehniiik написа:didobonev написа:tehniiik написа:Колегата много гадно се е изгаврил с AGZ-та.Жалко за хубавия мотор.
Абсолютно съм убеден ,че компа блъска грешки и след време на бензин ще е ужас.
Български инжекцион щеше да свърши перфектна работа.Разхода няма да ти зависи от филтри капачки на въздуха и темподобни.Дебитомерът на тоя двигател струва повече от газовата а за колекторите не ми се мисли.Да не говорим че ако продължително се допуска работа с бедни смеси клапаните и свещите се натоварват термично.
а бе пич не знам дали караш такъв мотор, ако караш значи не си познаваш колата. Като отвориш капака на е тва голямото количество джилязо му се викат смукатели този мотор не е с пластмасови колектори. също така този мотор не е с дебитомер а е със сензорен датчик който го замества.За грешките на компа няма да говорим,А за български инжекцион пък хич не ми говори защото не излизат от сервизите с тия бози.От 10 мои приятели 2 са доволни останалите реват.
Колега не искам да се заяждам с тебе но ти си тотално заблуден.Колегата BGPOLICE
ти го е казал много точно.Аз че карам такъв карам със сигурност и с затворени очи му правя ремонт.Явно или си в голяма грешка или твоя мотор е някакъв незнаен..Ако си мислиш че колекторите са сиви на цвят и това ги прави метални жестоко се лъжеш
.Относно дебитомера той е изготвен от MAF сензор който е поставен в пластмасова тръба след филтърната кутия и е изграден от чувствителен нагряващ се елемент и при гръм не ми се мисли за сензора.
![]()
Колега преди да пишеш и да ми даваш съвети се запознай с фактите.
MAF сензор който е поставен в пластмасова тръба след филтърната кутия -да съгласен съм но всмукателите на този мотор не са пластмасови а ал.сплав.Стига да дрънкаме глупости за колегите които четат този форум не си слагайте агу а си сложете ГИ.След 10 000 хиляди км ще пиша в коя морга ми е колата да ходите да си събирате части.За момента съм страшно доволен .Този форум и мнения които четох ме накараха да пообиколя газаджии, казахи ми че всичко е направено читаво и щом колата върви добре не би трябвало да има проблеми дадоха ми съвет само да си обслужвам колата на време , което и без тази скапана газ е задължително.Кво да ти кажа
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Стига бе момци, спора е предварително предрешен, хайде да спориме каква телевизия ни се гледа, цветна или чернобяла, всички гледаме нови плазми с HD приемници, никой нежелае черно-бял телевизор нали ( те затова изчезнаха), ами с газовите не е ли същото, какво да избиреме нещо архаично или нещо съвременно, прогреса е необратим, след някоя година просто няма да има обикновени АГУ ? 

- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Има три вида потребители във форума!Първия вид са хора,които разбират.Втория вид са тези дето си мислят,че разбират и третия вид са тези които не разбират от коли,но си го признават!На третия вид потребители,шапка свалям!За отсяването на тези три групи се иска време.Ама това със "сензорния датчик"направо кърти
Сигурно е за движение
Ама на друго...


Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта