Вече и аз с емулатор ,но май нещо ме притеснява...(ВЕЧЕ НЕ)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 07 ное 2006 20:30


vasstop написа: но според мен зависи от вида на самия превключвател.

При мен от обратната страна на ключето има винтче за регулиране :roll:




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 08 ное 2006 1:58


Според АУТОДАТА след резетване на компа( говоря за моят ,за другите не знам) трябвало да се минат към 20 км за да събере компа нужната си информация и било нормално първоначално ( за тези 20 км) да има проблеми -:-: Затова и избрах варианта с емулатор ,а не с реле...


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Сря 08 ное 2006 11:11


wili98 написа:махна ли ресета, и ламбдата, преминаване на бензин, ще е мисия невъзможна.
Просто колата отказва да работи нормално..кара 200-300 км натрупва грешки, след което не може да вдигне 3000 оборота...

Имам чуството, че тъпият компир не взема някаква постоянно заложена настройка зададена му от завода за ламбда, а взема последното според него "добро" състояние.. и се ошугавва много лошо..


Willi , пробвал ли си да откачиш ламбдата не разбрах. Защото аз това имах предвид, махаш я, ресетваш ( веднъж ) да се изчистят всички грешки и караш така. Мисля че поне първия път трябва да можеш да я запалиш на бензин , а после да караш с "аварийно" ЕКУ , мономотроника добре си работи в авариен режим на бензин, поне от моите впечатления...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 08 ное 2006 12:19


да откачвал съм я.. ефект никакъв..
А и не искам да си прецаквам работата на бенз...
щото без ламбда на бенз, ще вдигне разхода..
с две думи май много искам...
Средата на декември си поръчвам ламбда контрол. монтирам. Ако проблемите продължават с пълна сила, къртя газовата и приключвам с простотиите.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 08 ное 2006 12:54


Доколкото съм чувал по старите модели ламбда контрол имат емулатор но на по-новите им е спестен емулатора... Поне може би на евтините модели така че като купуваш се интересувай дали има вграден емулатор. Инак нищо не правиш. Дори и с ламбда контрол пак е нужен емулатор.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 08 ное 2006 20:54


Братлета :heeeavy metal :heeeavy metal :heeeavy metal :yahoo: резистори,генератори и т.н. фактите са си факти : със действаща ламбда сонда вече 400 км на газ и проблем никакъв ( преди най-много 150 км) Пали си от раз и работи идеално на бензинче...


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Мнениеот drago_tr » Чет 09 ное 2006 8:47


Неискам да бъда песимист......но мойта почва да натрупва грешки след 700-800км. Пиши при тебе какво става след по-голям пробег. Все пак моторите ни са различни,пък и колите. :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 09 ное 2006 10:00


Натрупа ли грешка ,ще пиша веднага :wink: !!! Дори и при 700-800 км да го прави емулатора си заслужава. Преди тръгвам за София от Хасково и в Пловдив спрях за 3 часа и не искаше да запали на бензин а, като запалих на газ оборитите играега :evil: . чистя грешката и отлепям.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пет 10 ное 2006 14:30


Anbuch написа:....
:applause: :beer :drive


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 27 ное 2006 16:39


Така ... След 1300-1500 км забелязах ,че се получи една мудност в работата на стъпковото моторче, и повишение на оборотите на двигателя с 20-30 оборота на празен ход. Реших да проверя дали не е грешка и резетнах компа. Нещата се нормализираха.

П.П. Ако не си бях сложил оборотомер (полу-самоделка електронен) който да изчислява и показва оборотите на двигателя 3- пъти в секунда ( тези със стрелките работят с закъснение) ,вообще нямаше да ми мине през ъкъла ,че има грешка. От старите оплаквания преди да сложа емулатора няма и следа :wink: .


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пон 27 ное 2006 19:40


wili98 написа:да откачвал съм я.. ефект никакъв..
А и не искам да си прецаквам работата на бенз...
щото без ламбда на бенз, ще вдигне разхода..
с две думи май много искам...
Средата на декември си поръчвам ламбда контрол. монтирам. Ако проблемите продължават с пълна сила, къртя газовата и приключвам с простотиите.

Това е най добрия варянт с ламбда контрол ще осетиш голяма разлика вьв варвенето няма да има пропадане на мошноста а и разхода ще остане почти сьщия и даже по мальк. Но трябва да вземеш такава система която сабира инфо. не само от ламбдата, а и от клапата на газта а в най добрия варянт и от дюзата.
Колеги прочетьх почти цялата тема всички говорите за ламбда симолатори но никои не се сети да каже че някои от компю. на колите следьт и дюзата на инжекцията и от нея сьщо прави мизирий.
За дззата симолатора е лесен слагате едно сьпротивление от 56ома 1ват паралелно на контактите на релето и с това преключваш.
Но за ламбда симолатора работата е по сложна, по принцип има три различни системи пьрвата е БОШ ламбдата е на 1волт има още една тя е на 5вола и тртия вид е ГМ те сьщо са на 1волт но се различават по честотата на генератора.
За ГМ е ясно кои автомобили влизат *ОПЕЛ И .......*
За БОШ 1волт За момента е най добьр един симолатор които има 3 диода коите се използват за ламбда мониторинг и освен че работи перфекно дава вьзможнос за по точно реголиране и на газта и на високи обороти *този симолатор е откраднат 1 кьм 1 от италянците*.
Като гледам на вас ви трябва само този тип за VW.
Другите няма какво да коментираме.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пон 18 дек 2006 0:49


добре кажете, в крайна сметка, от каде може да се купи такъв емулатор, аз имам мотор абд, ама той е със същия инжекцион и вс. друго. Имам чисто нова ламбда, обаче заради газовата сложих преди ресет на компа при всяко палене, и сега на газ е добре обаче на бензин има едно огромно забавяне, в смисъл като натисна педала мотора започва да набира след 1-2 секунди.смятам, че е така защото всеки път като запаля компютъра е ресетнат. мерси предварително.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 19 дек 2006 15:26


По повод грешките за моно мотроник 1.8, след няколко години опит вече:

1. Най-гадно е ако гониш макс икономия и пуснеш много бедна смес, особено на ПХ. Номерът минава благодарение на двигателчето за регулиране на ПХ, но после като запалиш на бензин работи "като на 3 цилиндъра", пуши отзад и не ще да върви.

2. Ако сместа е пък прекалено богата на газ, пак има проблеми, но значително по-слабо изразени, и по-бързо компа се усеща.

3. Може да се кара спокойно без емулатор, но трябва настройката да е такава че сместа особено на ПХ да е оптимална, и сигнала от ламбдата да "играе" (ту богата ту бедна смес) при подаване на газ, при отпускане, при превключване на скорости и т.н., което е достатъчно компютъра да не отива в крайности. Така пак се пообърква компютъра, но ефекта е минимален - известна загуба на мощност в първите няколко минути.
Всъщност при такава настройка индикацията "check engine" изобщо не светва при градско, а извън града може да светне само при дълго каране с голямо натоварване (примерно качване на баир).

Аз ползвам вариант 3, не ми е проблем да го настроя защото имам в купето самоделен индикатор за сигнала от ламбда собдата. :-)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 20 дек 2006 8:11


[quote="psstv18rp"]По повод грешките за моно мотроник 1.8.

колега налага ли се според тебе емулатор на дюзата.
Прави ми впечатление - т.е. нямам емулатор на сондата и съм свикнал с положението - прав си и така може да се кара - единствено като от газ /на която паля и карам повечето време/ по някое време мина на бензин и компа в 80% от случаите тотално се ошашква /преди не беше така/. Мисълта ми е дали нещо не го бърка това че дюзата е изключена /т.е. че не открива съпротивление/, въпреки че няма код за грешка за дюза в аутодата. Нямам лампа на таблото за индикация.
Благодаря за отговора.
п.п сместта е точна на празен ход, а на високи и стига нормално газ /т.е. не е скопена/
Мисля, че с по-голям базов ъгъл на запалване 7-8 градуса компа тотално се ошашква и държи при грешка високи обороти около 1500-2000. /може и да греша/


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 20 дек 2006 14:45


моно-мотроника не следи дюзата, така че емулатор за нея е безсмислен.

За проблема който описваш - възможно ли е превключването да става бавно и за известно време колата да остава без гориво (ако помпата ти е спряна докат си на газ)?

Щото аз съм забелязал че винаги когато ми свършва газта, ако не мина *веднага* на бензин още при първите симптоми, а я оставя да загуби мощност компютъра се осира тотално и само ресет го оправя.
Иначе при превключване газ-бенз. нямам проблем, но то е мигновено (ръчен ключ + постоянно работеща помпа).

За оборотите и ъгъла си прав - ако е изкуствено увеличен (с въртене на делкото или игра с ангренажния ремък), след ресет на компютъра оборотите на ПХ са над 1000 доста дълго време (няколко км каране). Когато си е нормален - след ресет оборотите са нормални.

Оригинално и аз нямам лампа, но тя се прави тривиално - от куплунга при лоста за скоростите. Ако тестваш грешките със светодиод, то той е и "лампата", просто трябва да го монтираш постоянно там - аз съм го набутал в мястото за стотинки + микробутонче с което пускам диагностиката. :-)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bultrastyle и 37 госта